Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130338" data-attributes="member: 34"><p>Muutenki oon täs kattonu kuvii ajalta: lukio.. joten en voi hyvin. Ja muistellu aikaa: 2020, joten en voi hyvin. Ja sit katon mun polvee jossa on vieläkin KESÄLTÄ ne vitun jäljet siit kaatumisest?????????????????????? Ne on oikeesti yhä siinä.... Jopa se mustelma näkyy tos edelleen vähän or am i fucking tripping?????????</p><p></p><p>MISSÄ VITUSSA MÄ OLEN EDES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>miks kaikki on niin "traumaattista" ei nyt sinänsä traumaattista mut aina ku muistelen MITÄ TAHANSA mun elämässä ni meen ihan hysteeriseen tilaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onks tää normaalia siis oikeesti ihan vaa pelkästään jo viime kesän ajattelu saa mut miettimään et mitä VITTUA niin miks kaikki mun elämän vaiheet pienestä asti on tämmösii ihan hulluja... Siis mitä tahansa ajanjaksoa mietinkään niin reaktio on aina samankaltanen :DDDDDDDDDDDDD vaikka miettisin ala-astetta tai jotai emt eskaria tai jotain nii meen sillee "ei vittu ...... Ei vittu.........................." Onks tää ees normaalia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD siis vittu ku nään mielessäni entisen kouluni käytävät ja tuntuu et päässä alkaa pyöriä samantien....... Joo varmaa tosi normaali reaktio 😂😂😂😂😂 tai jos mietin vaikka entisen kotini (se missä asuin tosi pienenä) takapihaa tai jotai ja niit muistoja sielt ni jotenki siis seki aiheuttaa semmosta epätodellista tunnetta samantien......... Alan oikeestaan miettii et voiks tää edes olla normaalia :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130338, member: 34"] Muutenki oon täs kattonu kuvii ajalta: lukio.. joten en voi hyvin. Ja muistellu aikaa: 2020, joten en voi hyvin. Ja sit katon mun polvee jossa on vieläkin KESÄLTÄ ne vitun jäljet siit kaatumisest?????????????????????? Ne on oikeesti yhä siinä.... Jopa se mustelma näkyy tos edelleen vähän or am i fucking tripping????????? MISSÄ VITUSSA MÄ OLEN EDES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miks kaikki on niin "traumaattista" ei nyt sinänsä traumaattista mut aina ku muistelen MITÄ TAHANSA mun elämässä ni meen ihan hysteeriseen tilaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onks tää normaalia siis oikeesti ihan vaa pelkästään jo viime kesän ajattelu saa mut miettimään et mitä VITTUA niin miks kaikki mun elämän vaiheet pienestä asti on tämmösii ihan hulluja... Siis mitä tahansa ajanjaksoa mietinkään niin reaktio on aina samankaltanen :DDDDDDDDDDDDD vaikka miettisin ala-astetta tai jotai emt eskaria tai jotain nii meen sillee "ei vittu ...... Ei vittu.........................." Onks tää ees normaalia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD siis vittu ku nään mielessäni entisen kouluni käytävät ja tuntuu et päässä alkaa pyöriä samantien....... Joo varmaa tosi normaali reaktio 😂😂😂😂😂 tai jos mietin vaikka entisen kotini (se missä asuin tosi pienenä) takapihaa tai jotai ja niit muistoja sielt ni jotenki siis seki aiheuttaa semmosta epätodellista tunnetta samantien......... Alan oikeestaan miettii et voiks tää edes olla normaalia :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja