Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130344" data-attributes="member: 34"><p>LOPETA XDDDDDDDDDD</p><p></p><p>en ois ikinä edes voinu kuvitella</p><p></p><p>Ei hyvä helvetti sentään</p><p></p><p>Ja huvittavaa kun katoin (taas) sitä Eunkwangin life graph jutskaa ja se puhu ajoista ku se oli pieni niiku esim preschool? Eskari? Ko? Kummiski jotain sellasta nii itehän näin mielessäni vaa omat eskari- ja ala-asteaikani ku kuuntelin sen stoorei ja oon vaa sillee vittu jos oisin sillon tienny oikeest (lakkaan olemasta)</p><p></p><p>Ei hyvä helvetti oikeesti</p><p></p><p>Jos oisin tienny mitä tulee tapahtumaan</p><p></p><p>Ei hirveetä siis kaikki on ihan</p><p></p><p>No joo</p><p></p><p>:D</p><p></p><p>U know mikä ois trippaavinta IKINÄ</p><p></p><p>kosk käytiin sillo kesällä äiskän kaa siel mu vanhal koulul vähän vaa niiku tsekkailemassa paikkoja siis ajeltii vaa siin ja käytii siel pihal et niiku ulkopuolelt ofc xd nii jo se oli tosi trippaavaa nähä pitkäst aikaa kaikki ne vitun mestat</p><p></p><p>Mut u know mikä ois eniten trippi koskaan</p><p></p><p>Se, jos päätyisin kwangien kaa yhteen, se tulis Suomeen ja käytäis SEN KAA siellä tsekkaamas mestat. Vittu sen mä sanon et se ois eniten trippi ikinä ja sillee :D oisin sillee "🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂" ahahhahhaaaaaaa huudan</p><p></p><p>XDDDDDDDDDDDDDDD tai jos kulkis sen kaa näitä katuja täällä, se kohta missä sillon aattelin sitä ja kuuntelin dear my dear hahahahahahhahhhhh</p><p></p><p>Hahah kuolen</p><p></p><p>Tai siel paikas mis kävin sillon viiittuuuuu</p><p></p><p>Ois jo muutenkin trippaavaa käydä siel luokas nytten uudestaan</p><p></p><p>Mut sen kanssa :DDDDDDDDDD AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA XD mieti jos pystyis tehä sillee oikeesti mä 😂😂😂😂😂 ai vittu se vitun käytävä siinä ai luoja ny oikeesti. Se luokka. Se käytävä. Se mist sinne mentii sisää. Se yks toine käytävä. Se yks käytävä mis kohtaa juttelin sillo sen yhen kaa joka tykkäs must voi vittu itken. En kestä miten muistot tulvii tää on ihan kauheeta ja ahistavaa :D</p><p></p><p></p><p>Nii et normaaliahan tämä tietysti on</p><p></p><p>Lopeta mä kuolen xDDDDDDDDDFD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130344, member: 34"] LOPETA XDDDDDDDDDD en ois ikinä edes voinu kuvitella Ei hyvä helvetti sentään Ja huvittavaa kun katoin (taas) sitä Eunkwangin life graph jutskaa ja se puhu ajoista ku se oli pieni niiku esim preschool? Eskari? Ko? Kummiski jotain sellasta nii itehän näin mielessäni vaa omat eskari- ja ala-asteaikani ku kuuntelin sen stoorei ja oon vaa sillee vittu jos oisin sillon tienny oikeest (lakkaan olemasta) Ei hyvä helvetti oikeesti Jos oisin tienny mitä tulee tapahtumaan Ei hirveetä siis kaikki on ihan No joo :D U know mikä ois trippaavinta IKINÄ kosk käytiin sillo kesällä äiskän kaa siel mu vanhal koulul vähän vaa niiku tsekkailemassa paikkoja siis ajeltii vaa siin ja käytii siel pihal et niiku ulkopuolelt ofc xd nii jo se oli tosi trippaavaa nähä pitkäst aikaa kaikki ne vitun mestat Mut u know mikä ois eniten trippi koskaan Se, jos päätyisin kwangien kaa yhteen, se tulis Suomeen ja käytäis SEN KAA siellä tsekkaamas mestat. Vittu sen mä sanon et se ois eniten trippi ikinä ja sillee :D oisin sillee "🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂" ahahhahhaaaaaaa huudan XDDDDDDDDDDDDDDD tai jos kulkis sen kaa näitä katuja täällä, se kohta missä sillon aattelin sitä ja kuuntelin dear my dear hahahahahahhahhhhh Hahah kuolen Tai siel paikas mis kävin sillon viiittuuuuu Ois jo muutenkin trippaavaa käydä siel luokas nytten uudestaan Mut sen kanssa :DDDDDDDDDD AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA XD mieti jos pystyis tehä sillee oikeesti mä 😂😂😂😂😂 ai vittu se vitun käytävä siinä ai luoja ny oikeesti. Se luokka. Se käytävä. Se mist sinne mentii sisää. Se yks toine käytävä. Se yks käytävä mis kohtaa juttelin sillo sen yhen kaa joka tykkäs must voi vittu itken. En kestä miten muistot tulvii tää on ihan kauheeta ja ahistavaa :D Nii et normaaliahan tämä tietysti on Lopeta mä kuolen xDDDDDDDDDFD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja