Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130354" data-attributes="member: 34"><p>Tasot on taas..... Ei vittu oikeest itken</p><p></p><p>Ja mitä äsken rupesin kelaa...</p><p></p><p>En sano et näin tapahtuu välttämättä, mut JOS tapahtuu</p><p></p><p>Tuskin, mut JOS</p><p></p><p>Kelaa jos mä ny päätyisinki sen kanssa yhteen, i mean you never know, but yea that would be... Interesting</p><p></p><p>Jos näin tapahtuis</p><p></p><p>Ja jos päädyttäis................ Sit jossai vaiheessa sänkyyn 😶</p><p></p><p>And that would be my first time..... (Tai no siis periaatteessa first time kosk oon vaa tehny sillee mild sexual things, onhan nekin sexual mut niiku kuiteski... Ja siis jopa ihan lapsena niin en mä tiedä mistä se neitsyys nyt sitte lasketaa ees :D löyhemmän tulkinnan mukaan vois sanoa että oon menettäny neitsyyteni, eli tehny seksuaalisia asioita toisen ihmisen kanssa, jo ihan pienenä :D)</p><p></p><p>Mut periaatteessa that would be my first time doing something that's not so mild......... Enkä tarkota edes välttämättä intercourse koska vaikka ei edes siihen asti päädyttäis (ihan ku se olis ainut tapa harrastaa seksiä lol eikä se edes ole pakollista mitenkään) niin silti jos se ois kuitenkin kinda enemmän ku mitä oon aiemmin kenenkään kanssa tehny.</p><p></p><p>Niin kelaa nyt kuinka emotional mess olisin????????????????? En voi edes KUVITELLA siis oisin varmaan ihan sekasin. En voi edes parhaalla tahdollanikaan kuvitella millasta se olis. En pysty kertakaikkiaan kuvittelee miltä must tuntuis. Siis oisin varmaan niin emotional mess et itkisin mahdollisesti ihan hulluna ja sit eun ois varmaa sillee öö apua mikä hätänä kulta xDDDDDDDD ei mä en voi edes ...... Ajatellakaan. Siis oon aina ollu niin yli yli yli yli yli yli yli herkkä ihminen et ihan tavallisetkin asiat jo aiheuttaa mus intense tunteita mut joku tollanen sitten???????? Mark my words mun pää tulee sekoo niin pahasti jos niin koskaa käy.. huhhuh xDDDDD ajatuski jo naurattaa koska tiedän että mun pää sekois oikeesti ja paljon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130354, member: 34"] Tasot on taas..... Ei vittu oikeest itken Ja mitä äsken rupesin kelaa... En sano et näin tapahtuu välttämättä, mut JOS tapahtuu Tuskin, mut JOS Kelaa jos mä ny päätyisinki sen kanssa yhteen, i mean you never know, but yea that would be... Interesting Jos näin tapahtuis Ja jos päädyttäis................ Sit jossai vaiheessa sänkyyn 😶 And that would be my first time..... (Tai no siis periaatteessa first time kosk oon vaa tehny sillee mild sexual things, onhan nekin sexual mut niiku kuiteski... Ja siis jopa ihan lapsena niin en mä tiedä mistä se neitsyys nyt sitte lasketaa ees :D löyhemmän tulkinnan mukaan vois sanoa että oon menettäny neitsyyteni, eli tehny seksuaalisia asioita toisen ihmisen kanssa, jo ihan pienenä :D) Mut periaatteessa that would be my first time doing something that's not so mild......... Enkä tarkota edes välttämättä intercourse koska vaikka ei edes siihen asti päädyttäis (ihan ku se olis ainut tapa harrastaa seksiä lol eikä se edes ole pakollista mitenkään) niin silti jos se ois kuitenkin kinda enemmän ku mitä oon aiemmin kenenkään kanssa tehny. Niin kelaa nyt kuinka emotional mess olisin????????????????? En voi edes KUVITELLA siis oisin varmaan ihan sekasin. En voi edes parhaalla tahdollanikaan kuvitella millasta se olis. En pysty kertakaikkiaan kuvittelee miltä must tuntuis. Siis oisin varmaan niin emotional mess et itkisin mahdollisesti ihan hulluna ja sit eun ois varmaa sillee öö apua mikä hätänä kulta xDDDDDDDD ei mä en voi edes ...... Ajatellakaan. Siis oon aina ollu niin yli yli yli yli yli yli yli herkkä ihminen et ihan tavallisetkin asiat jo aiheuttaa mus intense tunteita mut joku tollanen sitten???????? Mark my words mun pää tulee sekoo niin pahasti jos niin koskaa käy.. huhhuh xDDDDD ajatuski jo naurattaa koska tiedän että mun pää sekois oikeesti ja paljon [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja