Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130356" data-attributes="member: 34"><p>Siis kuvittele oikeest tilanne ei vittu</p><p></p><p>- meitsi itkee baarin vessassa siitä että olin j:n kainalos ja niiku ihan jotenki shokissa ja tällee ku meil yhtäkkiä olikin jotain juttuu sen jälkeen ku olin ollu rakastunu siihe suht pitkää jo</p><p>- jos toi jo sai mut aivan pois tolaltaan silloin niin mitä mulle tapahtuis jos eunkwangin kaa tapahtuis yhtään mitään? Saati sitten jos harrastettais seksiä :D anteeks mut ajatus siitä et edes saisin pelkästään halata sitä on jo ihan vitun unreal.. nii anteeks mitä vittuu.</p><p></p><p>Hah oon oikeesti nii emotional</p><p></p><p>Ja niiku se kuinka sekosin itkin ja meinasin räjähtää onnellisuudesta silloin kun muistin tän kwang casen ja ajattelin et okei tää tarkottaa satavarmasti sitä et tullaan olee yhdessä joskus.. nii jos jo ajatus siit sai mut nii sekasin nii miten sit oikeesti jos tapahtuis.</p><p></p><p>Siitä puheen ollen, en tiiä yhtää mitä vittua kaikki se tarkottaa mut sen takia se vaan tuntuu niin oudolta koska en silloin ollu delusional kuten nyt, ja ajattelin kuitenkin että me tullaan seurustelee sen kaa todnäk, nii mitä vittua? Mistä se ajatus on voinu tulla. Jos en oo varsinaisesti kuitenkaan ollu silleen rakastunu siihen enkä oo tienny milt se näyttää tai kuka se on enkä oo ollu delusional eikä mitään. Niin mistä tulee yhtäkkiä ajatus että tää on se oikee??????????? :D senhän ymmärtäis jos ois rakastunu siihen. Mut silloin? Ihan totta????? Eihän siin oo mitään JÄRKEE mitä sillon tapahtu..</p><p></p><p>Voihan se olla jotain mun omaa hölöhölöä vaan mutta en mä oikeasti ymmärrä kuulostaaha se ny iha vitu oudolta..</p><p></p><p>Hahhahjh koko mun elämä tekee mut hulluks ku ajattelen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130356, member: 34"] Siis kuvittele oikeest tilanne ei vittu - meitsi itkee baarin vessassa siitä että olin j:n kainalos ja niiku ihan jotenki shokissa ja tällee ku meil yhtäkkiä olikin jotain juttuu sen jälkeen ku olin ollu rakastunu siihe suht pitkää jo - jos toi jo sai mut aivan pois tolaltaan silloin niin mitä mulle tapahtuis jos eunkwangin kaa tapahtuis yhtään mitään? Saati sitten jos harrastettais seksiä :D anteeks mut ajatus siitä et edes saisin pelkästään halata sitä on jo ihan vitun unreal.. nii anteeks mitä vittuu. Hah oon oikeesti nii emotional Ja niiku se kuinka sekosin itkin ja meinasin räjähtää onnellisuudesta silloin kun muistin tän kwang casen ja ajattelin et okei tää tarkottaa satavarmasti sitä et tullaan olee yhdessä joskus.. nii jos jo ajatus siit sai mut nii sekasin nii miten sit oikeesti jos tapahtuis. Siitä puheen ollen, en tiiä yhtää mitä vittua kaikki se tarkottaa mut sen takia se vaan tuntuu niin oudolta koska en silloin ollu delusional kuten nyt, ja ajattelin kuitenkin että me tullaan seurustelee sen kaa todnäk, nii mitä vittua? Mistä se ajatus on voinu tulla. Jos en oo varsinaisesti kuitenkaan ollu silleen rakastunu siihen enkä oo tienny milt se näyttää tai kuka se on enkä oo ollu delusional eikä mitään. Niin mistä tulee yhtäkkiä ajatus että tää on se oikee??????????? :D senhän ymmärtäis jos ois rakastunu siihen. Mut silloin? Ihan totta????? Eihän siin oo mitään JÄRKEE mitä sillon tapahtu.. Voihan se olla jotain mun omaa hölöhölöä vaan mutta en mä oikeasti ymmärrä kuulostaaha se ny iha vitu oudolta.. Hahhahjh koko mun elämä tekee mut hulluks ku ajattelen [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja