Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130358" data-attributes="member: 34"><p>Tuun oikeesti hulluks kaikki tää ""psychic shit"" saa mut tuntemaan itteni ihan saatanan sekopääks :------D miten oon muka sillon voinu olla delusional ku en ollu ku en tiennyt kuka se on 😭 ahdistaa ku en uskalla puhuu tämmösist kellekään (paitsi no sille mun kaverille uskalsin ku se ei yleensä tuomitse mua mistään tämmösist jutuist) nii sit aattelen vaa yksin näit</p><p></p><p>Mut et esim mun vanhempien kaa en uskaltais puhuu täst</p><p></p><p>Tai siis sanoin niille ympäripyöreesti siitä et tuntu et vähän niinku oisin ennustanu oikeesti tulevaisuudesta jotain</p><p></p><p>Mut en selittänyt sitä mitenkään et se ois esim liittyny mitenkään siihen et kenen kaa tuun seurustelee jne jne</p><p></p><p>En ois edes osannu selittää sitä varmaan mut en muutenkaa ehkä uskalla koska tuntuu et kaikki pitää mua vaa jotenki sellasena et oon delusional. Nykyään saatan ollakin hieman delusional mut silloin en ollu ja voin vaikka vannoa sen. Miks olisin ollu? Hädin tuskin olin kuullu koko ihmisestä mitään, tai siis mun mielestä se oli ensimmäinen kerta ku näin sen nimen missään koska muistan että ajattelin et kuka toi on kun en oo kuullu siitä. Jos se oli ensimmäinen kerta kun edes kuulin koko ihmisestä.... Niin miks oisin ollu niin delusional sillon....... Äh en vittu tiiä. Ai vittu mua hajottaa ku tiiän et kuka tahansa voi olla sillee jostai kpop tyypist et "tulispa tost mun mies" mut vannon et tää on eri asia. Siis se tuntuu niin tyhmältä mutta en vaan ymmärrä miks must tuntu siltä. Se tuntu jotenki niin varmalta. Olin ihan confused. Eikä sitä osaa oikeen selittää mut se vaa tuntu sellaselt psychic shitiltä tavallaan..</p><p></p><p>Ku ei mul oo samanlaista tapahtunu mun mielestä kenenkään toisen suhteen... Niin se oikeesti tuntuu ihan sairaan oudolt. Ja kun se nimenomaan oli enemmän sellanen niiku se viesti ois tullu mun ulkopuolelta silleen tyylillä "halusit tai et mut toi on sun tuleva mies, jep sä et tällä hetkellä ehkä pidä ajatuksesta ja sä ajattelet ehkä jotain toisia tyyppejä tällä hetkellä, mut toi se kuitenkin on"</p><p></p><p>Siis miten must on voinu tuntuu siltä eihän tää oikeesti ole edes normaalia..... Siis mul lähtee todellisuudentaju mist tai niiku miten mä oon voinu ajatella jotain tollasta? Mä oikeesti vaivun psykoosiin koht :D ei tämmöstä voi tapahtua ei vittu mun on pakko puhuu täst jonku frendin tai jonku kaa voi helvetti mulla flippaa päässä koht</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130358, member: 34"] Tuun oikeesti hulluks kaikki tää ""psychic shit"" saa mut tuntemaan itteni ihan saatanan sekopääks :------D miten oon muka sillon voinu olla delusional ku en ollu ku en tiennyt kuka se on 😭 ahdistaa ku en uskalla puhuu tämmösist kellekään (paitsi no sille mun kaverille uskalsin ku se ei yleensä tuomitse mua mistään tämmösist jutuist) nii sit aattelen vaa yksin näit Mut et esim mun vanhempien kaa en uskaltais puhuu täst Tai siis sanoin niille ympäripyöreesti siitä et tuntu et vähän niinku oisin ennustanu oikeesti tulevaisuudesta jotain Mut en selittänyt sitä mitenkään et se ois esim liittyny mitenkään siihen et kenen kaa tuun seurustelee jne jne En ois edes osannu selittää sitä varmaan mut en muutenkaa ehkä uskalla koska tuntuu et kaikki pitää mua vaa jotenki sellasena et oon delusional. Nykyään saatan ollakin hieman delusional mut silloin en ollu ja voin vaikka vannoa sen. Miks olisin ollu? Hädin tuskin olin kuullu koko ihmisestä mitään, tai siis mun mielestä se oli ensimmäinen kerta ku näin sen nimen missään koska muistan että ajattelin et kuka toi on kun en oo kuullu siitä. Jos se oli ensimmäinen kerta kun edes kuulin koko ihmisestä.... Niin miks oisin ollu niin delusional sillon....... Äh en vittu tiiä. Ai vittu mua hajottaa ku tiiän et kuka tahansa voi olla sillee jostai kpop tyypist et "tulispa tost mun mies" mut vannon et tää on eri asia. Siis se tuntuu niin tyhmältä mutta en vaan ymmärrä miks must tuntu siltä. Se tuntu jotenki niin varmalta. Olin ihan confused. Eikä sitä osaa oikeen selittää mut se vaa tuntu sellaselt psychic shitiltä tavallaan.. Ku ei mul oo samanlaista tapahtunu mun mielestä kenenkään toisen suhteen... Niin se oikeesti tuntuu ihan sairaan oudolt. Ja kun se nimenomaan oli enemmän sellanen niiku se viesti ois tullu mun ulkopuolelta silleen tyylillä "halusit tai et mut toi on sun tuleva mies, jep sä et tällä hetkellä ehkä pidä ajatuksesta ja sä ajattelet ehkä jotain toisia tyyppejä tällä hetkellä, mut toi se kuitenkin on" Siis miten must on voinu tuntuu siltä eihän tää oikeesti ole edes normaalia..... Siis mul lähtee todellisuudentaju mist tai niiku miten mä oon voinu ajatella jotain tollasta? Mä oikeesti vaivun psykoosiin koht :D ei tämmöstä voi tapahtua ei vittu mun on pakko puhuu täst jonku frendin tai jonku kaa voi helvetti mulla flippaa päässä koht [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja