Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130432" data-attributes="member: 34"><p>Kappas vain niiku oikeesti watch me actually DROWN because of some of these people</p><p></p><p>6 on aivan liikaa mä kuolen.</p><p></p><p>Ja yksikään niistä EI ole irl.</p><p></p><p>Ei tietenkään ole. What did u even think.</p><p></p><p>Mutta se kans et kuuntelin this is me ja se kyl hits different nytten kun luin niin paljon taas negatiivisii jutskii ja mielipiteitä julkkisihastuksista ja olin vaa sillee "itken" </p><p></p><p>Ei vaan mä siis oikeesti itkin kosk mulle tuli iha sairaan paha olo.</p><p></p><p>Sillee what the fuck is wrong with me</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut toi biisi kyl kinda heals that somehow i guess</p><p></p><p>Jotenkuten</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Lmao i think i'll fucking die</p><p></p><p></p><p>Ihan ku tää ei sattuis jo muutenkin tarpeeks ni sit mun pitää viel itkee totaki aspektii täs</p><p></p><p>Ku välil ei mua ees mietitytä ollenkaan toi asia mut sit luen taas jtn tollast shittii</p><p></p><p>Sattuu.</p><p></p><p>Ja olin viel sillee "älä nyt sit taas ota tota todesta jos siin on jtn negaa et muistat sen että sus ei silti mitää vikaa oo" ja olin sillee joo mä pystyn suhtautua siihen varauksel. Mut sit kuitenkin itkin joten 😬 mitens meni 😭✌️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130432, member: 34"] Kappas vain niiku oikeesti watch me actually DROWN because of some of these people 6 on aivan liikaa mä kuolen. Ja yksikään niistä EI ole irl. Ei tietenkään ole. What did u even think. Mutta se kans et kuuntelin this is me ja se kyl hits different nytten kun luin niin paljon taas negatiivisii jutskii ja mielipiteitä julkkisihastuksista ja olin vaa sillee "itken" Ei vaan mä siis oikeesti itkin kosk mulle tuli iha sairaan paha olo. Sillee what the fuck is wrong with me Mut toi biisi kyl kinda heals that somehow i guess Jotenkuten Lmao i think i'll fucking die Ihan ku tää ei sattuis jo muutenkin tarpeeks ni sit mun pitää viel itkee totaki aspektii täs Ku välil ei mua ees mietitytä ollenkaan toi asia mut sit luen taas jtn tollast shittii Sattuu. Ja olin viel sillee "älä nyt sit taas ota tota todesta jos siin on jtn negaa et muistat sen että sus ei silti mitää vikaa oo" ja olin sillee joo mä pystyn suhtautua siihen varauksel. Mut sit kuitenkin itkin joten 😬 mitens meni 😭✌️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja