Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130600" data-attributes="member: 34"><p>WHAAT THE FUCK siis miten unissa kaikki tuntuu aina niin VITUN TÄYDELLISELT siis en voi korostaa tarpeeks kuinka täydelliselt se tuntu. Tai sit vaihtoehtoisesti voi tuntuu iha helvetin ahistavalt jos näkee painajaista mut siit koht lisää</p><p></p><p>Yhessä kohtaa siinä unessa siis öö i don't know siin oli eunkwang mut en tiiä olikse joku opettaja tai vastaava. Sit se niinku puhu mulle siin mut samaan aikaan se oli ehk kinda savage? Tai siis se niiku ehk ties how i adored him ja sit se vaa käveli siit sillee *unbothered* ja oli vaa sillee pls i know i'm sexy xD siis tähän tyyliin vähän niin kuin. Sit mä oon vaa basically heart eyes siinä ja niiku ihan täysin sen lumoissa ja honestly it was the best. Vaikka se ei ees koskenu mua vissiin siin tai mitään mut kuitenkin se oli samas huonees ja nii voi luoja oikeesti. Tunsin oloni nii turvalliseks jotenki tai niiku se oli täydellistä aaaaaa ja siis kun unissa tosiaan tunteet on niin voimakkaita aaaa se oli niin...... You can't even explain that. I just looked at him and was like damn my baby is just the cutest and hottest and perfect and 😭 se oli niiiiiiiiiiiiiiin täydellinen kohta siin unes ai luoja. Myös jossain kohtaa seurusteltiin siin ja olin kaikille mun frendeille(?) Silleen "nii siis mehä ollaa nykyään eunkwangin kaa yhessä" XDDDDDDDDD lolololol ok</p><p></p><p>Mut sit jossaki kohtaa siin unes joku rupes vetää mua siis olin jossai random paikas ja joku rupes niiku sen tyyppisesti vetää mua johonki et se yritti raiskaa mut (kai se yrittiki? En tiiä kuka se oli? Ehk joku random tyyppi vaa?) Ja sit tunsin ihan sairast ahistust jotenki ja seki oli nii voimakas tunne lol. Siis honestly olin ihan sillee et ei vittu älä koske muhun mut en oikee voinu tehä mitää. (Mitä tuleekaan mieleen...) Jooh siin ku ois ollu eunkwang pelastamas mut snif snif. Mut joo kunnon pakokauhut tulil siin.</p><p></p><p>Siis siin oli kyl kaikkee muutaki ja vitun outoo mut ok en osaa selittää puoliakaan ...... Help.</p><p></p><p>Oh my gosh eunkwang oli niiin....... Siis en tiiä ku se näytti niin kuumalt siin coz idk maybe he was wearing a suit or something idk i... Like wtf that was so.... I don't even..... Okay.....</p><p></p><p>Idk i</p><p></p><p>Noooooooo not this shit again</p><p></p><p>Holy hell srsly en ees tiiä</p><p></p><p>Ja miks aattelen taas liian seksuaalisia asioita siitä oh nooooooo nooo noooooooo no absolutely NOPE</p><p></p><p>+ Mietin kuumeisesti asioita äsken ja tavallaanhan tää kuulostaa täysin epäloogiselta että se olis joku mun ns soulmate tai vastaava MUTTA sitten taas toisaalta.... Avataanpa silmät ja katsotaan tätä keissiä tarkasti:</p><p>- ensinnäkin, se alku. Jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä, niin luulis että en ois tuntenu molempien kohdalla jotain tämmöstä outoa. Sillee.. BTOB.... Ja seo eunkwang. Jos se ois ollu sattumaa ja hölöhölöä niin luulis että vaan toisen kohdalla oisin vaa randomisti miettiny tollasta. Mikä oli chance siihen että näin käy?</p><p>- toiseks sit , jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä ja sattuma niin ois kai kuvitellut sitten että se koko homma olis jääny siihen? Ko sittenhän mä lopulta koko asian ignoorasin vaikka se sillon tuntuki nii varmalt et tää tulee tapahtumaan, mut sit ku ignoorasin ja unohin sen, nii ois luullu et se ois sit jääny kokonaan siihen eikä tätä varsinaista rakastumista olis koskaan tapahtunutkaa. Ihan hyvinhän se olis voinu jäädä siihen eikä se ois sit tarkottanutkaan mitään. Eikä mitään ois koko mun loppuelämäni aikana tapahtunut enää sen suhteen. Mut sen sijaan rakastuin siihen yhtäkkiä sillon ku en edes enää basically muistanu koko asiaa. Ja rakastuin siihen vielä silleen että ajattelin että "jos TOI ei oo se.. jonka mä saan.. ni sit mä en pysty enää". Poikkeuksellisen vahvasti. Aivan täysin spessu keissi. Ihan täysin. Siis aivan hyvinhän koko juttu olis voinu jäädä siihen eikä tätä ois koskaa tapahtunu nut koska se tapahtu niin onpa JÄNNÄ JUTTU?? I WONDER.</p><p>- sit viel se et kaiken tän lisäks that akmu song thing... Just had to happen.. olihan sekin aika erikoista mutta siitä ny sit en tiiä mitä ajatella. Mutta kuitenkin. Periaatteessa tässä on kaikki tapahtunut ihan just silleen niinku ajattelinkin, kaikki paitsi se että seurusteltaisiin. Honestly, everything goes according to plan?????? Siis jotenkin se on niin mindblowing ku näät silmies edessä kuinka sun elämä menee tasan niin ku olit kuvitellutkin aiemmin.... Ja olit viel sillon silleen "joo no katotaan vaa tapahtuuks tää muka joskus" mut kappas niin vaan se jotenkin tapahtuikin, just kuten ajattelin. Joten sen takia kun tää koko btob case tapahtui niin se tuntui vaan siltä niinkun se ois ollu jo aiemmin näin tai aina, koska olin ennustanut ja tiennyt sen aiemmin. Ja siis silloin se tuntui vähän kuin muistolta joka ei vaan oikeesti oo vielä tapahtunut, jotenki. Niinkun oikeasti excuse me. Tai niinku tuntuu selittämättömän tutulta ja siis tai okei en osaa selittää vittuakaan mutta se on jotenkin epätodellista kun oot silleen aa tapahtuiks tää nyt vasta. Tai siis siin on jotai ihan sairaan outoa. Niinku et vaan oikeesti voi USKOA millään sitä et se tapahtui just silleen niinku tiesitki sen tapahtuvan. Koska. Totta kai mä sitä epäilin, silloin. Niinku se tuntuu ihan epätodelliselta, kuin unelta, että se sit oikeesti tapahtuikin, ihan just niinku sen ajattelikin.</p><p></p><p>Niin sitten jotenkin kun miettii kaikkea tätä ihan tosissaan ja aattelee et jos se ois ollu kaikki vaan sattumaa niin miks se case tapahtu sit molempien kohdalla ja miks mä sit myöhemmin rakastuin siihen tällä tavalla ja miten tää kaikki on vaa niiku mahollista? Mä oikeesti alan uskomaan fr ihan täysillä siihen et tää ei voi olla sattumaa. Ei vaan voi olla. Niinku todellakin häiritsee miten näin voi edes käydä. Mä ymmärtäisin ehkä jos se ois ollu vaa toisen kohalla mut ku molempien. I just thought he was a soloist or something. Kaikki mun mielestä täs viittaa siihen et täs on kyse jostain oikeesti valid kokemuksesta. Either that, tai sitten kyseessä on mun elämäni isoin kusetus. Ja mä ymmärtäisin jos must vasta nytten tänä vuonna ois alkanu tuntumaan siltä et toi on se oikee. Mutta kun mä tunsin että toi on se oikee jo vuonna 2020. Tietämättä siitä mitään. Tietämättä miltä se näyttää. Tietämättä yhtään kuka se on. Periaatteessa en edes ollut rakastunut siihen sillä tavalla koska en tiennyt yhtään mitään, mut tiesin vaa jotenki et toi on se oikee, mut älä vittu kysy miten mä sen tiesin. Mul ei oo mitään käsitystä. Mä en voi ymmärtää. Ja sit kun mä oikeasti kelasin että okei ehkä tää ei ollu mikään juttu, ehkä mä vaa kuvittelen. Siis silloin, koska totta kai mä epäilin sitä, you fucking bet. Sehän on ihan selvä että olin kinda skeptical. Of course. Mut sit se että lopulta rakastuin siihen kuitenkin????????? Niinkun actually näet silmies edessä kuinka kaikki menee just siihen suuntaan mitä sillon ajattelitkin? Aivan vitun psychic setit. Ainut mitä ei oo tapahtunut on se että seurusteltais ja näin. Mut jos kaikki muu siit on jo tapahtunut..... Niin eiköhän sekin sitte jossai vaiheessa toteen käy.... Watch it......... Coming true...... Vaikka vastoin kaikkea logiikkaa ja järkeä se tietenkin on. Kuka nyt oikeesti vois uskoa että noin epätodennäköinen asia kävis toteen? Mahdollistahan se tietysti on, kaikki tollanen. Mutta epätodennäköistä. Niin eihän siihen sinänsä oo järkeä uskoa, mutta toi nyt on se syy miks mä uskon. Nimittäin if you experience this kinda shit niin on oikeestaan aika lailla mahdotonta enää siinä vaiheessa inistä siitä että "no kun ei se voi tapahtua". Siis tottakai mä oon edelleen silleen "ei se oo mahollista, ei voi tapahtua, ei, ei voi, älä oo idiootti". Mutta sitten tosiaan, oon itelleni silleen että avaapa nyt ne silmät ja katso tätä koko keissiä. Either it happens in the future, or it's the weirdest thing ever. Niinku absolute kusetus. Sen vaan sanon mutta ei siitä sen enempää.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja joka tapauksessa aivan vitunnnnnnnnmmm outoa. Tapahtui se sitten tulevaisuudessa tai ei, mutta joka tapauksessa aivan vitun outoa ja creepyäkin. Sen vaa sanon et jos joku ei usko jos selitän tän niin fine ei toki tarvitse uskoa mitää, mutta kandee miettii kans omalle kohalle et milt tuntuis jos kokis jtn tämmöstä. Kyllä siin alkaa pikkuhiljaa uskomaankin että jotain helvetin outoa on meneillään. Eikä sitä voi pistää rakastumisen yms piikkiin, koska olin Silloin jo niin varma siitä ja se tuntui silloin jo niin oudolta. Muistan niin hyvin kuinka olin totaalisen confused ja jopa peloissani, totta kai, kun mietin et okei... Jos tää on nyt inevitable... Et tullaan seurustelee.. niin totta kai pelkäsin vähän koska pelkäsin seurustelua silloinkin samalla tavalla kuin nytkin. Ja varmaan vielä enemmän koska tiesin että kyseessä ois sit ldr. Niin totta kai mä olin silleen... "... Ahaaa...... Saatan juosta karkuun" kinda. Tietenkin se pelotti. Totta kai tollanen ajatus pelottaa. Mut samalla se tuntu myös.... Ehkä helpottavaltakin. Samalla pelottavaa mut silti positiivista. Tai se oli se tunne mikä siit heräs. Mutta. Nytten. En voi uskoa sitä että se todella oli tämä keissi ja nyt se on niiku tapahtunu se actual rakastuminen siihen ja en vaan oikeesti voi uskoa.. koska... Eih. Tää on niin epätodellista. Niiiiiiin. Epätodellista. Koska ihan hyvin ois voinu käydä niin... Et koskaan mitään tämmöst ei ois käyny. Et se ois vaa jääny siihen ja that's it, end of story, pelkkää sattumaa, se ei merkannut yhtää mitää. Mut kappas vaan. Mitä kävikään. Ja i swear jos se koko ennustus todella joskus käy toteen niin mä vittu menetän järkeni. Ei sen enempää eikä vähempää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130600, member: 34"] WHAAT THE FUCK siis miten unissa kaikki tuntuu aina niin VITUN TÄYDELLISELT siis en voi korostaa tarpeeks kuinka täydelliselt se tuntu. Tai sit vaihtoehtoisesti voi tuntuu iha helvetin ahistavalt jos näkee painajaista mut siit koht lisää Yhessä kohtaa siinä unessa siis öö i don't know siin oli eunkwang mut en tiiä olikse joku opettaja tai vastaava. Sit se niinku puhu mulle siin mut samaan aikaan se oli ehk kinda savage? Tai siis se niiku ehk ties how i adored him ja sit se vaa käveli siit sillee *unbothered* ja oli vaa sillee pls i know i'm sexy xD siis tähän tyyliin vähän niin kuin. Sit mä oon vaa basically heart eyes siinä ja niiku ihan täysin sen lumoissa ja honestly it was the best. Vaikka se ei ees koskenu mua vissiin siin tai mitään mut kuitenkin se oli samas huonees ja nii voi luoja oikeesti. Tunsin oloni nii turvalliseks jotenki tai niiku se oli täydellistä aaaaaa ja siis kun unissa tosiaan tunteet on niin voimakkaita aaaa se oli niin...... You can't even explain that. I just looked at him and was like damn my baby is just the cutest and hottest and perfect and 😭 se oli niiiiiiiiiiiiiiin täydellinen kohta siin unes ai luoja. Myös jossain kohtaa seurusteltiin siin ja olin kaikille mun frendeille(?) Silleen "nii siis mehä ollaa nykyään eunkwangin kaa yhessä" XDDDDDDDDD lolololol ok Mut sit jossaki kohtaa siin unes joku rupes vetää mua siis olin jossai random paikas ja joku rupes niiku sen tyyppisesti vetää mua johonki et se yritti raiskaa mut (kai se yrittiki? En tiiä kuka se oli? Ehk joku random tyyppi vaa?) Ja sit tunsin ihan sairast ahistust jotenki ja seki oli nii voimakas tunne lol. Siis honestly olin ihan sillee et ei vittu älä koske muhun mut en oikee voinu tehä mitää. (Mitä tuleekaan mieleen...) Jooh siin ku ois ollu eunkwang pelastamas mut snif snif. Mut joo kunnon pakokauhut tulil siin. Siis siin oli kyl kaikkee muutaki ja vitun outoo mut ok en osaa selittää puoliakaan ...... Help. Oh my gosh eunkwang oli niiin....... Siis en tiiä ku se näytti niin kuumalt siin coz idk maybe he was wearing a suit or something idk i... Like wtf that was so.... I don't even..... Okay..... Idk i Noooooooo not this shit again Holy hell srsly en ees tiiä Ja miks aattelen taas liian seksuaalisia asioita siitä oh nooooooo nooo noooooooo no absolutely NOPE + Mietin kuumeisesti asioita äsken ja tavallaanhan tää kuulostaa täysin epäloogiselta että se olis joku mun ns soulmate tai vastaava MUTTA sitten taas toisaalta.... Avataanpa silmät ja katsotaan tätä keissiä tarkasti: - ensinnäkin, se alku. Jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä, niin luulis että en ois tuntenu molempien kohdalla jotain tämmöstä outoa. Sillee.. BTOB.... Ja seo eunkwang. Jos se ois ollu sattumaa ja hölöhölöä niin luulis että vaan toisen kohdalla oisin vaa randomisti miettiny tollasta. Mikä oli chance siihen että näin käy? - toiseks sit , jos se ois ollu pelkkää hölöhölöä ja sattuma niin ois kai kuvitellut sitten että se koko homma olis jääny siihen? Ko sittenhän mä lopulta koko asian ignoorasin vaikka se sillon tuntuki nii varmalt et tää tulee tapahtumaan, mut sit ku ignoorasin ja unohin sen, nii ois luullu et se ois sit jääny kokonaan siihen eikä tätä varsinaista rakastumista olis koskaan tapahtunutkaa. Ihan hyvinhän se olis voinu jäädä siihen eikä se ois sit tarkottanutkaan mitään. Eikä mitään ois koko mun loppuelämäni aikana tapahtunut enää sen suhteen. Mut sen sijaan rakastuin siihen yhtäkkiä sillon ku en edes enää basically muistanu koko asiaa. Ja rakastuin siihen vielä silleen että ajattelin että "jos TOI ei oo se.. jonka mä saan.. ni sit mä en pysty enää". Poikkeuksellisen vahvasti. Aivan täysin spessu keissi. Ihan täysin. Siis aivan hyvinhän koko juttu olis voinu jäädä siihen eikä tätä ois koskaa tapahtunu nut koska se tapahtu niin onpa JÄNNÄ JUTTU?? I WONDER. - sit viel se et kaiken tän lisäks that akmu song thing... Just had to happen.. olihan sekin aika erikoista mutta siitä ny sit en tiiä mitä ajatella. Mutta kuitenkin. Periaatteessa tässä on kaikki tapahtunut ihan just silleen niinku ajattelinkin, kaikki paitsi se että seurusteltaisiin. Honestly, everything goes according to plan?????? Siis jotenkin se on niin mindblowing ku näät silmies edessä kuinka sun elämä menee tasan niin ku olit kuvitellutkin aiemmin.... Ja olit viel sillon silleen "joo no katotaan vaa tapahtuuks tää muka joskus" mut kappas niin vaan se jotenkin tapahtuikin, just kuten ajattelin. Joten sen takia kun tää koko btob case tapahtui niin se tuntui vaan siltä niinkun se ois ollu jo aiemmin näin tai aina, koska olin ennustanut ja tiennyt sen aiemmin. Ja siis silloin se tuntui vähän kuin muistolta joka ei vaan oikeesti oo vielä tapahtunut, jotenki. Niinkun oikeasti excuse me. Tai niinku tuntuu selittämättömän tutulta ja siis tai okei en osaa selittää vittuakaan mutta se on jotenkin epätodellista kun oot silleen aa tapahtuiks tää nyt vasta. Tai siis siin on jotai ihan sairaan outoa. Niinku et vaan oikeesti voi USKOA millään sitä et se tapahtui just silleen niinku tiesitki sen tapahtuvan. Koska. Totta kai mä sitä epäilin, silloin. Niinku se tuntuu ihan epätodelliselta, kuin unelta, että se sit oikeesti tapahtuikin, ihan just niinku sen ajattelikin. Niin sitten jotenkin kun miettii kaikkea tätä ihan tosissaan ja aattelee et jos se ois ollu kaikki vaan sattumaa niin miks se case tapahtu sit molempien kohdalla ja miks mä sit myöhemmin rakastuin siihen tällä tavalla ja miten tää kaikki on vaa niiku mahollista? Mä oikeesti alan uskomaan fr ihan täysillä siihen et tää ei voi olla sattumaa. Ei vaan voi olla. Niinku todellakin häiritsee miten näin voi edes käydä. Mä ymmärtäisin ehkä jos se ois ollu vaa toisen kohalla mut ku molempien. I just thought he was a soloist or something. Kaikki mun mielestä täs viittaa siihen et täs on kyse jostain oikeesti valid kokemuksesta. Either that, tai sitten kyseessä on mun elämäni isoin kusetus. Ja mä ymmärtäisin jos must vasta nytten tänä vuonna ois alkanu tuntumaan siltä et toi on se oikee. Mutta kun mä tunsin että toi on se oikee jo vuonna 2020. Tietämättä siitä mitään. Tietämättä miltä se näyttää. Tietämättä yhtään kuka se on. Periaatteessa en edes ollut rakastunut siihen sillä tavalla koska en tiennyt yhtään mitään, mut tiesin vaa jotenki et toi on se oikee, mut älä vittu kysy miten mä sen tiesin. Mul ei oo mitään käsitystä. Mä en voi ymmärtää. Ja sit kun mä oikeasti kelasin että okei ehkä tää ei ollu mikään juttu, ehkä mä vaa kuvittelen. Siis silloin, koska totta kai mä epäilin sitä, you fucking bet. Sehän on ihan selvä että olin kinda skeptical. Of course. Mut sit se että lopulta rakastuin siihen kuitenkin????????? Niinkun actually näet silmies edessä kuinka kaikki menee just siihen suuntaan mitä sillon ajattelitkin? Aivan vitun psychic setit. Ainut mitä ei oo tapahtunut on se että seurusteltais ja näin. Mut jos kaikki muu siit on jo tapahtunut..... Niin eiköhän sekin sitte jossai vaiheessa toteen käy.... Watch it......... Coming true...... Vaikka vastoin kaikkea logiikkaa ja järkeä se tietenkin on. Kuka nyt oikeesti vois uskoa että noin epätodennäköinen asia kävis toteen? Mahdollistahan se tietysti on, kaikki tollanen. Mutta epätodennäköistä. Niin eihän siihen sinänsä oo järkeä uskoa, mutta toi nyt on se syy miks mä uskon. Nimittäin if you experience this kinda shit niin on oikeestaan aika lailla mahdotonta enää siinä vaiheessa inistä siitä että "no kun ei se voi tapahtua". Siis tottakai mä oon edelleen silleen "ei se oo mahollista, ei voi tapahtua, ei, ei voi, älä oo idiootti". Mutta sitten tosiaan, oon itelleni silleen että avaapa nyt ne silmät ja katso tätä koko keissiä. Either it happens in the future, or it's the weirdest thing ever. Niinku absolute kusetus. Sen vaan sanon mutta ei siitä sen enempää. Ja joka tapauksessa aivan vitunnnnnnnnmmm outoa. Tapahtui se sitten tulevaisuudessa tai ei, mutta joka tapauksessa aivan vitun outoa ja creepyäkin. Sen vaa sanon et jos joku ei usko jos selitän tän niin fine ei toki tarvitse uskoa mitää, mutta kandee miettii kans omalle kohalle et milt tuntuis jos kokis jtn tämmöstä. Kyllä siin alkaa pikkuhiljaa uskomaankin että jotain helvetin outoa on meneillään. Eikä sitä voi pistää rakastumisen yms piikkiin, koska olin Silloin jo niin varma siitä ja se tuntui silloin jo niin oudolta. Muistan niin hyvin kuinka olin totaalisen confused ja jopa peloissani, totta kai, kun mietin et okei... Jos tää on nyt inevitable... Et tullaan seurustelee.. niin totta kai pelkäsin vähän koska pelkäsin seurustelua silloinkin samalla tavalla kuin nytkin. Ja varmaan vielä enemmän koska tiesin että kyseessä ois sit ldr. Niin totta kai mä olin silleen... "... Ahaaa...... Saatan juosta karkuun" kinda. Tietenkin se pelotti. Totta kai tollanen ajatus pelottaa. Mut samalla se tuntu myös.... Ehkä helpottavaltakin. Samalla pelottavaa mut silti positiivista. Tai se oli se tunne mikä siit heräs. Mutta. Nytten. En voi uskoa sitä että se todella oli tämä keissi ja nyt se on niiku tapahtunu se actual rakastuminen siihen ja en vaan oikeesti voi uskoa.. koska... Eih. Tää on niin epätodellista. Niiiiiiin. Epätodellista. Koska ihan hyvin ois voinu käydä niin... Et koskaan mitään tämmöst ei ois käyny. Et se ois vaa jääny siihen ja that's it, end of story, pelkkää sattumaa, se ei merkannut yhtää mitää. Mut kappas vaan. Mitä kävikään. Ja i swear jos se koko ennustus todella joskus käy toteen niin mä vittu menetän järkeni. Ei sen enempää eikä vähempää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja