Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130605" data-attributes="member: 34"><p>Oh my lord</p><p></p><p>Nyt soi: dear my dear</p><p></p><p></p><p>Kuka ois uskonu et tost tulee mulle näin tärkee ihminen. Kuka ois vittu ikinä voinu uskoo miten asiat menee. Huuhhuh.</p><p></p><p></p><p>Ja siis</p><p></p><p>Ai luoja mult lähtee järki ihan tosissaan. Ei kukaan voi edes olla noin vitun söpö.</p><p></p><p>Ja siis nii</p><p></p><p>Luin äsken mun vanhoja kirjotuksia ja tässäpä parhaita:</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">I hate him for doing those things to me (tää oli kai 6.11.2020 ja oletan että tällä viitataan v:hen ja ehkä siis siihen ei niinkään niihin seksuaalisiin asioihin mitä tapahtui vaan muistelisin et ehkä oisin tarkottanu tällä sitä kun se niin usein korosti mun sukupuolta ja silloin mulla oli niin suuri ongelma sen kanssa ja se tuntui pahalta kun se korosti sitä mun naiseutta)</li> <li data-xf-list-type="ul">Do i want sex or not: nope, not with anyone, with myself: that's ok but in no other way (hahahahahahaha! Tää oli i think 7.11.2020 no joo tällä hetkellä vissiin eri tilanne mutta noin mä siis ihan oikeastikin ajattelin silloin ja siis ilmeisesti vielä tän vuodenkin puolella oon ajatellut noin.. mut tää on nytkin tietty complicated mut siis niin, silti. Ofc i want sex with eunkwangie.. apparently..)</li> <li data-xf-list-type="ul">Se ois joulukuu &makeen rakastumisen (tää oli 1.12.2020 :D niin make on m ja ihan sama kyl mä voin sen nimenki sanoo ku ei kukaa tiiä mitää eikä se periaatteessa ole irl tyyppi mut ku oon vaa varmuuden vuoks sanonu m koska en oo halunnu vahingossakaan et kukaa tietää mitää. Mut joo make. En mä koskaan sitä varsinaisesti oo kummiskaa tuntenu enkä tainnu edes jutskaa sen kanssa, vaikka sen kyllä ihan irl näin. Silloin kauan sitten. Niin.. tää on huvittava kosk joulukuu on perinteisesti ollu maken ajattelu kuukausi XD kinda. 2018 joulukuu ei vissiin ollu viel samaa mut 2019 alkoi se et yhtäkkiä aloin miettii sitä joulukuussa ihan vittuna, sit 2020 kävi vissiin sama mut ei yhtä voimakkaana ihan, mutta kumminki sitä aloin aattelee ilmeisesti, 2021 ennnnnn muista en oo varma? Mut nyt 2022 taas kävi sama homma :D joulukuut on kirottuja, maken suhteen.. eiku vittu venaa! Olihan se vissiin jopa 2018 joulukuussakin.. ehkä xD ei vittu... Näköjään aikamoinen perinne tosiaan.)</li> </ul><p></p><p>Mut siis niin, eunkwangista en löytäny kyllä sanaakaan. En sanaakaan :D en edes 26.10.2020 vaikka näin merkinnän siltäkin päivältä mutta ei sanaakaan tästä asiasta XD XD XD XD XD XD siin oli vaa jotai muuta. Ei siin ollu kyl L:stäkään vissiin mitään lol. Huuuuuuuuhhuh sanonpahan vaan.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joka tapauksessa HUH ajatella</p><p></p><p>Huh nostalgista</p><p></p><p>Huh</p><p></p><p>Mut niinku ajatella että siitä tulee mun mies 👀👀👀👀👀👀👀👀👀 XD</p><p></p><p>JOS XD</p><p></p><p></p><p></p><p>nyt soi: have a nice day 🥴</p><p></p><p>Ainii ja sit siel oli joku tämmönenki 4.11.2020: "Nyt on taas menoa ja meininkiä xD" niin joo pitää edelleen paikkansa 😶😶✌️</p><p></p><p>Huhheei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130605, member: 34"] Oh my lord Nyt soi: dear my dear Kuka ois uskonu et tost tulee mulle näin tärkee ihminen. Kuka ois vittu ikinä voinu uskoo miten asiat menee. Huuhhuh. Ja siis Ai luoja mult lähtee järki ihan tosissaan. Ei kukaan voi edes olla noin vitun söpö. Ja siis nii Luin äsken mun vanhoja kirjotuksia ja tässäpä parhaita: [LIST] [*]I hate him for doing those things to me (tää oli kai 6.11.2020 ja oletan että tällä viitataan v:hen ja ehkä siis siihen ei niinkään niihin seksuaalisiin asioihin mitä tapahtui vaan muistelisin et ehkä oisin tarkottanu tällä sitä kun se niin usein korosti mun sukupuolta ja silloin mulla oli niin suuri ongelma sen kanssa ja se tuntui pahalta kun se korosti sitä mun naiseutta) [*]Do i want sex or not: nope, not with anyone, with myself: that's ok but in no other way (hahahahahahaha! Tää oli i think 7.11.2020 no joo tällä hetkellä vissiin eri tilanne mutta noin mä siis ihan oikeastikin ajattelin silloin ja siis ilmeisesti vielä tän vuodenkin puolella oon ajatellut noin.. mut tää on nytkin tietty complicated mut siis niin, silti. Ofc i want sex with eunkwangie.. apparently..) [*]Se ois joulukuu &makeen rakastumisen (tää oli 1.12.2020 :D niin make on m ja ihan sama kyl mä voin sen nimenki sanoo ku ei kukaa tiiä mitää eikä se periaatteessa ole irl tyyppi mut ku oon vaa varmuuden vuoks sanonu m koska en oo halunnu vahingossakaan et kukaa tietää mitää. Mut joo make. En mä koskaan sitä varsinaisesti oo kummiskaa tuntenu enkä tainnu edes jutskaa sen kanssa, vaikka sen kyllä ihan irl näin. Silloin kauan sitten. Niin.. tää on huvittava kosk joulukuu on perinteisesti ollu maken ajattelu kuukausi XD kinda. 2018 joulukuu ei vissiin ollu viel samaa mut 2019 alkoi se et yhtäkkiä aloin miettii sitä joulukuussa ihan vittuna, sit 2020 kävi vissiin sama mut ei yhtä voimakkaana ihan, mutta kumminki sitä aloin aattelee ilmeisesti, 2021 ennnnnn muista en oo varma? Mut nyt 2022 taas kävi sama homma :D joulukuut on kirottuja, maken suhteen.. eiku vittu venaa! Olihan se vissiin jopa 2018 joulukuussakin.. ehkä xD ei vittu... Näköjään aikamoinen perinne tosiaan.) [/LIST] Mut siis niin, eunkwangista en löytäny kyllä sanaakaan. En sanaakaan :D en edes 26.10.2020 vaikka näin merkinnän siltäkin päivältä mutta ei sanaakaan tästä asiasta XD XD XD XD XD XD siin oli vaa jotai muuta. Ei siin ollu kyl L:stäkään vissiin mitään lol. Huuuuuuuuhhuh sanonpahan vaan. Mut joka tapauksessa HUH ajatella Huh nostalgista Huh Mut niinku ajatella että siitä tulee mun mies 👀👀👀👀👀👀👀👀👀 XD JOS XD nyt soi: have a nice day 🥴 Ainii ja sit siel oli joku tämmönenki 4.11.2020: "Nyt on taas menoa ja meininkiä xD" niin joo pitää edelleen paikkansa 😶😶✌️ Huhheei [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja