Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130613" data-attributes="member: 34"><p>Aissssaatana.</p><p></p><p>MUTTA. mähän en oikeestaan sais ajatella tätä ollenkaan, mutta välillä ajattelen silti, läpällä edes... Siis sitä, että JOS tää todella meneekin niin ja käy toteen, ja JOS saadaan esim lapsia jne. Niin vittu tuun kertoo tän tarinan varmaa niille muksuille sata ja yks kertaa. Ja oikeesti yks päivä mietin asiaa vähän jopa liikaakin ja tajusin et must tulee samanlainen ku mun omasta mummosta joka aina kertoo samat tarinat uudestaan ja uudestaan sen lapsuudesta ja nuoruudesta yms ja sit oikeesti vaa tajusin et jos tää menee niin et päädytää ton kaa yhtee ja saadaa lapsii ja lapsenlapsii nii mä oon just varmaan se joka kertoo niille lapsenlapsille nää samat stoorit aina uudestaan xDDDDDDDDDD eih sen tajuuminen oli kyl isoin järkytys kans. Sillee "joojoo me ollaa kuultu jo kaikki vuodesta 2020 ja siitä kuinka sä ennustit et te tuutte seurustelee, ymmärretty jo" XDDDDDDDDDD huudan. Oikeesti ton ajattelu saa mun pään flippaamaan totaalisesti. Huuuh tuntuu nii oudolta oikeesti.</p><p></p><p>Mut siis kuten sanottu, must tuntuu ihan vitun oudolta ajatus et seurustelisin ylipäätään kenenkään kanssa koskaan. Täysin sellane ajatus etten voi uskoo. Kai mä sit oon vaa ajatellut aina et en tuu seurustelee koskaan. Tai jotain. Ja siis jopa ne pienet jutut v:n ja j:n yms kanssa tuntu ihan sairaa oudolt vaikka ne ei ollukaa seurustelua mut silti. Et seki tuntu jo aika uskomattomalta. Niin miten sit se jos oikeesti seurustelen joskus jonku kaa, ja vieläpä jos eunkwangin kaa. En tuu kestää :D ai helvetti tuntuu nii oudolta ja yliyliyli intensiiviselt. Ai kauhee. Ja kuten sanottu: ajatus siitä että oltais sängys saa mut vittu s e k o o m a a n. Yea well. Okay. Hehehe en pysty edes käsittelee. Skskskkskkkkkkskskskskkkknnnnkkk</p><p></p><p>Seriously i never thought id ever even have sex with anyone joten jos se joskus tapahtuu ni morjes vittu. Ja siis vaikka se ois jonku toisen kaa eikä sen... Kenen tahansa..... Nii se tuntuis iha vitu unreal.......... Scary.............. S c a r y</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130613, member: 34"] Aissssaatana. MUTTA. mähän en oikeestaan sais ajatella tätä ollenkaan, mutta välillä ajattelen silti, läpällä edes... Siis sitä, että JOS tää todella meneekin niin ja käy toteen, ja JOS saadaan esim lapsia jne. Niin vittu tuun kertoo tän tarinan varmaa niille muksuille sata ja yks kertaa. Ja oikeesti yks päivä mietin asiaa vähän jopa liikaakin ja tajusin et must tulee samanlainen ku mun omasta mummosta joka aina kertoo samat tarinat uudestaan ja uudestaan sen lapsuudesta ja nuoruudesta yms ja sit oikeesti vaa tajusin et jos tää menee niin et päädytää ton kaa yhtee ja saadaa lapsii ja lapsenlapsii nii mä oon just varmaan se joka kertoo niille lapsenlapsille nää samat stoorit aina uudestaan xDDDDDDDDDD eih sen tajuuminen oli kyl isoin järkytys kans. Sillee "joojoo me ollaa kuultu jo kaikki vuodesta 2020 ja siitä kuinka sä ennustit et te tuutte seurustelee, ymmärretty jo" XDDDDDDDDDD huudan. Oikeesti ton ajattelu saa mun pään flippaamaan totaalisesti. Huuuh tuntuu nii oudolta oikeesti. Mut siis kuten sanottu, must tuntuu ihan vitun oudolta ajatus et seurustelisin ylipäätään kenenkään kanssa koskaan. Täysin sellane ajatus etten voi uskoo. Kai mä sit oon vaa ajatellut aina et en tuu seurustelee koskaan. Tai jotain. Ja siis jopa ne pienet jutut v:n ja j:n yms kanssa tuntu ihan sairaa oudolt vaikka ne ei ollukaa seurustelua mut silti. Et seki tuntu jo aika uskomattomalta. Niin miten sit se jos oikeesti seurustelen joskus jonku kaa, ja vieläpä jos eunkwangin kaa. En tuu kestää :D ai helvetti tuntuu nii oudolta ja yliyliyli intensiiviselt. Ai kauhee. Ja kuten sanottu: ajatus siitä että oltais sängys saa mut vittu s e k o o m a a n. Yea well. Okay. Hehehe en pysty edes käsittelee. Skskskkskkkkkkskskskskkkknnnnkkk Seriously i never thought id ever even have sex with anyone joten jos se joskus tapahtuu ni morjes vittu. Ja siis vaikka se ois jonku toisen kaa eikä sen... Kenen tahansa..... Nii se tuntuis iha vitu unreal.......... Scary.............. S c a r y [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja