Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130621" data-attributes="member: 34"><p>Ai luoja..... How can i even be this ashamed</p><p></p><p>Ei ei ei ei kuolen tähän oloon</p><p></p><p></p><p>Ei saatana</p><p></p><p>What the fuck can i ever do</p><p></p><p>Ei luoja ei luoja ei luoja ei luoja</p><p></p><p>Ja mikä tossa ihmisessä nyt on niin perkeleen ihmeellistä niiku oikeesti vittu ihan rauhassa kiitos nyt</p><p></p><p>Ei saaaaaaaaatana</p><p></p><p>En voi ikinä ymmärtää itteäni. Varsinkaan tän keissin suhteen mut en kyl muutenkaan.</p><p></p><p>Ah i'm so lonely without him</p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Kuinka paha olo voi ees olla</p><p></p><p>Miss my baby too fucking much</p><p></p><p>Vittu</p><p></p><p>Liia kuuma</p><p></p><p>Liia söpö</p><p></p><p>Liia sulone</p><p></p><p>Kulta</p><p></p><p>Liia adorable</p><p></p><p>Adorbs</p><p></p><p>I'm not okay</p><p></p><p>Oh FUCK D:</p><p></p><p>I'm tired but i also wanna shower lord help me</p><p></p><p>And i'm thirsty (for some water)</p><p></p><p>But i also need to listen to music cause emotionally i'm a mess and i need music now. At least for a lil while. Cause emotionally.............. I'm a..... MESS.</p><p></p><p>Vittu tääl o kuuma</p><p></p><p>Yhtäkkii</p><p></p><p>Varmaa kwangin takii</p><p></p><p>Mun jalat on paskana</p><p></p><p>Miksköhän</p><p></p><p>Viittu</p><p></p><p>Voi vittu liikaa tekemistä ja liian vähän motivaatioo ja jaksamista mihinkään, i'm not able to do SHIT like absolutely not at all</p><p></p><p>Oon täysin loppu</p><p></p><p>Voi vittu en jaksa mitään oon aivan liian väsyny</p><p></p><p>Voi vittu</p><p></p><p>Vitun soulmate oikeesti haluun sen luo</p><p></p><p>En kestä olla yksin ilman sitä, ilman sen kosketusta</p><p></p><p>Miten</p><p></p><p>Actually miten se tekee ton</p><p></p><p>En voi ikin unohtaa sitä JÄÄTÄVÄÄ sydämentykytystä sillo kerra ku katoin yht vidii niiku luoja meinasin et nyt oon täysin sekasinnmn. Ja niin olinki ja oon näköjään edelleen</p><p></p><p>Voi vittu en pääse yli siit yhest yöst ku katoin jotai vanhaa (tosi vanhaa) vidii mis se oli sillee "yo man" changsubille tai jtn tollast lopeta oikeesti LOPETA MÄ KUOLEN 😭😭😭 lopeta mä en kestä enää elämäääääääää 😭💔 fuck i'm not whole without him. Fuck must oikeesti puuttuu jotai oleellista apua</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tilanteeseen sopien nyt soi: dear love 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tää on nii raastavaa. En voi sanoin enää kuvailla. Kun mä... Voi luoja. Siis on menny niin kauan. Siis en ymmärrä. Siis missä mä edes itse olen. Tai niiku häh?</p><p></p><p>Siis tää on niinku vahvinta koskaan? Vahvinta........... Koskaan.......</p><p></p><p>En oo koskaan tuntenu vahvempaa. En koskaan. Voi luoja. Siis kaikki tunteet vaa basically räjähtelee tällä hetkellä meitsin sisällä sillee vittu jaahas okei.</p><p></p><p>En todellakaan edes tiedä.</p><p></p><p>En siis edes tiedä että miksi se muka ois joku mun soulmate. Miks. Miks se. Eikse vois olla kuka vaa. Ja miks sit jos se on niin miks sit muutki on ollu nii törkeen voimakkaita. Ei nyt ihan yhtä voimakkaita mut silti samankaltasta kuitenkin..... Tietysti eunkwang on ihan spessu mut silti. Siis ihan one of a kind jopa mun mittapuul mut silti. Miks pitää olla näit muit sit jotka on ollu tosi voimakkait. Mitä tääl ees tapahtuu.</p><p></p><p>Miks oon niin kiintyny mun kultaa</p><p></p><p>Mitä tää oikeesti on</p><p></p><p>Miks</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Miten</p><p></p><p>Miten yks ihminen</p><p>Voi olla tollanen</p><p></p><p>Yeetata kaikki muut sillee "pois"</p><p>Ei nyt pois mutta silleen ykkössijalle ainakin kiipes jotenki</p><p></p><p>I don't understand SHIT :D</p><p></p><p>Miten yhtäkkii voi tulla yks ihmine</p><p></p><p>Ja tehä kaikesta niin......... Samalla niin selkeetä mut silti maailman epäselkeintä</p><p></p><p>Samalla se tuntuu silt et se laittaa kaiken ihan sekasin sun maailmas, mut sit kuitenkin tavallaan it just makes sense. It doesnt but it does but it doesnt but it does.</p><p></p><p>Ja kaikki on vaan niiiiiiin</p><p></p><p>Niinku samalla se on niinku ainaois kuulunuki olla tälleen</p><p></p><p>Niinku se ois aina ja ikuisesti alusta lähtien kuulunu sun elämään, niinku, aina, aina aina aina aina. En voi edes tajuta et mul on ollu elämä ilman ja ennen sitä. En tiedä ku en muista mitään edes </p><p></p><p>En voi tajuta. Siis muistan kyl elämän ennen sitä. Mut se tuntuu niin absurdilta. Se tuntuu niiin "meant to be" ku mikää voi ikinä tuntua. If that's not meant to be niin sit mä en ymmärrä enää et mikä muka sit on?</p><p></p><p>En voi uskoa. Niinku sillon joskus kesällä heti ajattelin et ei vittu koko mun elämä on johtanut just tähän vitun hetkeen ja se ei vittu sattumaa ole millään vaikka kuinka yrittäis ajatella, mutta ei. Ei ole eikä voi olla. It all feels........ Man it feels so spiritual you know. Tai siis silleen ihan niinku kertakaikkiaan everythings.... Aligned.</p><p></p><p>En voi ymmärtää mitään. Mitä täällä tapahtuu.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ohh noooooo it's okay</p><p>En jaksa sitä että tätä on jatkunut niin kauan</p><p></p><p>En kestä miten se on mahdollista</p><p></p><p>Siis vittu kuinka kauan. 7.7. on nyt .. 5kk </p><p></p><p>Eipä kauaa</p><p></p><p>En kestä en voi kestää vittu xDD muistan ku katoin sitä... Olikse siin idol on the quiz vidin kohalla ku söin vaa nuudeleit siin ja olin sillee lol nyt tuntuu oudolta </p><p></p><p>Muistan aina kuinka oudolta se tuntu</p><p></p><p>Ei helvetti</p><p></p><p>Oon myös muistellu sitä 30. Kesäkuuta ja mietin et ajattelinko sillon jo ainakin jotenki pienesti et se on hyvännäköne tjsp. I think i might have mut en oo varma. Se nyt oli muutenkin nii lyhyt vidi minkä sillon katoin. Siis huomasin sen mut en varsinaisesti sillee isommin kiinnittänyt huomioo siihen sillon. Mut niiku vähän kosk nii idk. No varmaa ny lähinnä huita kuolasin siinä mut silti. Muistan et kyl mä senki huomasin siin. And... Idk maybe i even felt weird, a little bit. Not sure tho. Aaaaaaa it's mindblowing. Weirddddd.</p><p></p><p>Siis mitä vittua tapahtuuuuuu</p><p></p><p></p><p>Vitun soulmate tasot mä en oikeesti ymmärrä. Goodness how i want to be aromantic but okayyyyyyyyyyy fuck</p><p></p><p>Vihaan sitä että elämän pitää muuttua tälleen</p><p></p><p>Voin oikeesti huonosti</p><p></p><p>Inhoan. Kaikkea. Mutta täytyy vain roikkua perässä. Minkäs sille. Mahtaa.</p><p></p><p>Ehkä kaiken on sit tarkotus olla näin.</p><p></p><p>Ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaaaaa haluun takasin aikaan jolloin se ei ollu kukaa.</p><p></p><p>Vittu mieluusti vaikka ennen 2020. Tsiisus sentään heti ku päästii 20-luvulle ni asiat alko menee aivan sekasin :DSddddd mikä ajoitus</p><p></p><p>Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mä vittu murenen nyt tähännnnnnnn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130621, member: 34"] Ai luoja..... How can i even be this ashamed Ei ei ei ei kuolen tähän oloon Ei saatana What the fuck can i ever do Ei luoja ei luoja ei luoja ei luoja Ja mikä tossa ihmisessä nyt on niin perkeleen ihmeellistä niiku oikeesti vittu ihan rauhassa kiitos nyt Ei saaaaaaaaatana En voi ikinä ymmärtää itteäni. Varsinkaan tän keissin suhteen mut en kyl muutenkaan. Ah i'm so lonely without him Huoh Kuinka paha olo voi ees olla Miss my baby too fucking much Vittu Liia kuuma Liia söpö Liia sulone Kulta Liia adorable Adorbs I'm not okay Oh FUCK D: I'm tired but i also wanna shower lord help me And i'm thirsty (for some water) But i also need to listen to music cause emotionally i'm a mess and i need music now. At least for a lil while. Cause emotionally.............. I'm a..... MESS. Vittu tääl o kuuma Yhtäkkii Varmaa kwangin takii Mun jalat on paskana Miksköhän Viittu Voi vittu liikaa tekemistä ja liian vähän motivaatioo ja jaksamista mihinkään, i'm not able to do SHIT like absolutely not at all Oon täysin loppu Voi vittu en jaksa mitään oon aivan liian väsyny Voi vittu Vitun soulmate oikeesti haluun sen luo En kestä olla yksin ilman sitä, ilman sen kosketusta Miten Actually miten se tekee ton En voi ikin unohtaa sitä JÄÄTÄVÄÄ sydämentykytystä sillo kerra ku katoin yht vidii niiku luoja meinasin et nyt oon täysin sekasinnmn. Ja niin olinki ja oon näköjään edelleen Voi vittu en pääse yli siit yhest yöst ku katoin jotai vanhaa (tosi vanhaa) vidii mis se oli sillee "yo man" changsubille tai jtn tollast lopeta oikeesti LOPETA MÄ KUOLEN 😭😭😭 lopeta mä en kestä enää elämäääääääää 😭💔 fuck i'm not whole without him. Fuck must oikeesti puuttuu jotai oleellista apua Tilanteeseen sopien nyt soi: dear love 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tää on nii raastavaa. En voi sanoin enää kuvailla. Kun mä... Voi luoja. Siis on menny niin kauan. Siis en ymmärrä. Siis missä mä edes itse olen. Tai niiku häh? Siis tää on niinku vahvinta koskaan? Vahvinta........... Koskaan....... En oo koskaan tuntenu vahvempaa. En koskaan. Voi luoja. Siis kaikki tunteet vaa basically räjähtelee tällä hetkellä meitsin sisällä sillee vittu jaahas okei. En todellakaan edes tiedä. En siis edes tiedä että miksi se muka ois joku mun soulmate. Miks. Miks se. Eikse vois olla kuka vaa. Ja miks sit jos se on niin miks sit muutki on ollu nii törkeen voimakkaita. Ei nyt ihan yhtä voimakkaita mut silti samankaltasta kuitenkin..... Tietysti eunkwang on ihan spessu mut silti. Siis ihan one of a kind jopa mun mittapuul mut silti. Miks pitää olla näit muit sit jotka on ollu tosi voimakkait. Mitä tääl ees tapahtuu. Miks oon niin kiintyny mun kultaa Mitä tää oikeesti on Miks Mitä Miten Miten yks ihminen Voi olla tollanen Yeetata kaikki muut sillee "pois" Ei nyt pois mutta silleen ykkössijalle ainakin kiipes jotenki I don't understand SHIT :D Miten yhtäkkii voi tulla yks ihmine Ja tehä kaikesta niin......... Samalla niin selkeetä mut silti maailman epäselkeintä Samalla se tuntuu silt et se laittaa kaiken ihan sekasin sun maailmas, mut sit kuitenkin tavallaan it just makes sense. It doesnt but it does but it doesnt but it does. Ja kaikki on vaan niiiiiiin Niinku samalla se on niinku ainaois kuulunuki olla tälleen Niinku se ois aina ja ikuisesti alusta lähtien kuulunu sun elämään, niinku, aina, aina aina aina aina. En voi edes tajuta et mul on ollu elämä ilman ja ennen sitä. En tiedä ku en muista mitään edes En voi tajuta. Siis muistan kyl elämän ennen sitä. Mut se tuntuu niin absurdilta. Se tuntuu niiin "meant to be" ku mikää voi ikinä tuntua. If that's not meant to be niin sit mä en ymmärrä enää et mikä muka sit on? En voi uskoa. Niinku sillon joskus kesällä heti ajattelin et ei vittu koko mun elämä on johtanut just tähän vitun hetkeen ja se ei vittu sattumaa ole millään vaikka kuinka yrittäis ajatella, mutta ei. Ei ole eikä voi olla. It all feels........ Man it feels so spiritual you know. Tai siis silleen ihan niinku kertakaikkiaan everythings.... Aligned. En voi ymmärtää mitään. Mitä täällä tapahtuu. Ohh noooooo it's okay En jaksa sitä että tätä on jatkunut niin kauan En kestä miten se on mahdollista Siis vittu kuinka kauan. 7.7. on nyt .. 5kk Eipä kauaa En kestä en voi kestää vittu xDD muistan ku katoin sitä... Olikse siin idol on the quiz vidin kohalla ku söin vaa nuudeleit siin ja olin sillee lol nyt tuntuu oudolta Muistan aina kuinka oudolta se tuntu Ei helvetti Oon myös muistellu sitä 30. Kesäkuuta ja mietin et ajattelinko sillon jo ainakin jotenki pienesti et se on hyvännäköne tjsp. I think i might have mut en oo varma. Se nyt oli muutenkin nii lyhyt vidi minkä sillon katoin. Siis huomasin sen mut en varsinaisesti sillee isommin kiinnittänyt huomioo siihen sillon. Mut niiku vähän kosk nii idk. No varmaa ny lähinnä huita kuolasin siinä mut silti. Muistan et kyl mä senki huomasin siin. And... Idk maybe i even felt weird, a little bit. Not sure tho. Aaaaaaa it's mindblowing. Weirddddd. Siis mitä vittua tapahtuuuuuu Vitun soulmate tasot mä en oikeesti ymmärrä. Goodness how i want to be aromantic but okayyyyyyyyyyy fuck Vihaan sitä että elämän pitää muuttua tälleen Voin oikeesti huonosti Inhoan. Kaikkea. Mutta täytyy vain roikkua perässä. Minkäs sille. Mahtaa. Ehkä kaiken on sit tarkotus olla näin. Ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaaaaa haluun takasin aikaan jolloin se ei ollu kukaa. Vittu mieluusti vaikka ennen 2020. Tsiisus sentään heti ku päästii 20-luvulle ni asiat alko menee aivan sekasin :DSddddd mikä ajoitus Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mä vittu murenen nyt tähännnnnnnn [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja