Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130622" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua</p><p></p><p>Siis sano mikä tahansa tunne niin se on tyylii saanu mut tuntee sen. Siis tuntuu et se on saanu mut tuntee kaikki maholliset tunteet, kaikista intensiivisimmät rakastumisen tunteet niiku aivan totaaliset sekoomiset, mut sit myös totaaline vittuuntumine välil niiku oikeest sanoinkuvaamattoman rasittava ihminen xd (mut se on varmaa siks ku aattelen sitä niin paljon, eihän ny vittu kukaa voi jaksaa tämmöst ja pysyy järjissään jos yks ja sama ihminen on about joka sekunti sun mieles lol)</p><p></p><p>Jotenki täs on vaa ollu nii paljo vaiheit.</p><p></p><p>Jos lasketaa heinäkuusta nii heinäkuu tietty oli kokonaan ihan siis HULLUUTTA xd se ensimmäiset viikot oli jotain niin unreal. Olin vittu oikeest sillee et nyt oon vittu löytänyt ihmisen josta parempaa ei vaan ikinä voi löytyä, kukaan ei voi ikinä korvata sitä, ei kukaan ei voi olla sama asia, en haluu ketään muuta, ei ei ei. Sit hirveet ikävät jatkuvasti ja paniikit tulilla koko ajan ku mietin saanko sitä ikin vai ei. Jne. Se oli vittu HULLUU. Voi heinäkuu. No sit elokuussa oli ihan sikana itkemistä (nii kyl tais olla heinäkuussaki) ja oli ihan SAIRAAN vaikeeta, olin koko ajan jossai lattial ja voimat aivan loppu ja mietin tulevaisuutta ja niiku siis tunteet niiiiiiin voimakkaitaaaaaa ja olin vaa niin surullinen ja siis se tuska oli sanoinkuvaamatonta, tuntui etten pelkää maailmassa mitään niin paljon kun sitä että en koskaan saa olla sen kans. Jne. Et mitä jos siit ei tuukaa mitää. Ajattelin etten kestä tätä enää ja kelasin et entä jos vaa tapan itteni. Se tuntu jopa kauniilta ajatukselta. Helpottavaltakin jotenki. Mut onneks en sit koskaan edes yrittänyt vaa se jäi ajatukseks. Mut se tuska oli ihan hulluu. Elokuu oli niin..... Oh gosh. Mut ei se ollu pelkkää tuskaa. It was really beautiful tho. (Beautiful pain hahhahhhahhha)</p><p></p><p>Sit syyskuu... Oh god syyskuu. Oh GOD syyskuu. Muistan syyskuult vaa: 눈물 🥺😃 herranjumala muistan sen biisin liian voimakkaasti syyskuulta. Siis syyskuuhan se tais jopa ollakin ku kuulin sen ees ekaa kertaa. I think? Ehk. Goodness. Sit muistan ku katoin sitä vitu pitkää predebut vidii. Ja syyskuussa oli just se jäätävä sydämentykytys episodi. Meinasin et ei vittu toi jätkä on NIIIIIN vitun oikee mulle ja en haluu koskaa ketää muuta enkä pysty koskaa olee kenenkään muun kaa, se on vaa NIIIIIN oikee mulle. Ja edelleen tuskissaan oltiin mut idk it was still beautiful. Idk varsinkin jossain kohtaa siin, mun aivokemiat oli kyllä aivan alsjsjdjdkdkdjdbdkdldldkfkfl selvästi koska niiku ei hyvää päivää. (Siis on ne varmaan koko ajan ollu mut sillon oli viel sellai jollain tapaa intensiivisempiki jakso)</p><p></p><p>Emmä tiiä syyskuu oli iha hullu. Sekin :D</p><p></p><p>Lokakuu.... Viittu. En ees muista :D muistan vaa sen järkyttävän kiiman siin jossai kohtaa. Ei se nyt varmaa iha koko lokakuuta ollu nii pahasti päällä mut niiku idk. Haha en muista mut ainakin lokakuun alus? Olin ihan ajskdjdjddkkdkd horny. Honestly en muista paljon mitään joten kai se meni ihan normaalisti samaan tyyliin et ajattelin sitä helvetisti ja saatanan sekasin oltiin ja sitä rataa. Tuntu tosi epätoivoselta ainaki joskus. Kiva ku muistaa asioit mitä tapahtu mut on vähä kujal mikä on ollu millonki ja rääh xD</p><p></p><p>No kummiski. Siis aaaaaaaaa en tiiä oon ollu nii kujal et mul on menny kaikki ihan ohi en ees tiiä missä oon vittu ollu xd vittu nii pöllys et terve.</p><p></p><p>Noh marraskuu.. ei saatana. Jotenki must tuntuu et lokakuussa oli viel normaalii mut sit marraskuussa kaikki meni ihan jotenki sekasin. Mut ehkä se johtuu siit et marraskuussahan se oli ku muistin sen shokeeraavan asian. Se kyl.... No joo :D se oli... Jepjep. Emmä tiiä no koko marraskuunki olin ihan psykooseissa mut good times tho 😭 en tiiä mitä siit ees voi sanoo. Mut marraskuus oli kai se kriisi ku kelasin et mitä vittuu ees haluun ja nii olin jotenkin ihan all over the place ja nii, tavallaan aattelin etten haluu sitä mut silti halusin ja muutenki se oli tuttuun tapaan koko ajan mun mieles. Joten en tiiä sekavaaaa.</p><p></p><p>(Mut vannon et oon ajatellut muitaki, no näkyyhän se täs kesussaki et oon mä jonki verran muistaki jauhanu jne)</p><p></p><p>Noniin, marraskuu oli sekavaa siis. Joulukuu? Mitä vittua ees on tapahtunut. Seriously mul ei oo hajuukaan. Oon ainakin nähny paljon unia siitä eiks nii. Ja muutenki on tuntunu et se on koko ajan ollu mun mieles, heti herätessä etc. Sit yks yö täs (vai millon sit oonkaa nukkunut) muistan ku heräsin ja mul oli niin sellane omituinen olo ja tunsin niin vahvasti että kaikki tulee olee hyvin tai jotaki tollasta. Honestly se oli ihan outo case sekin. Sit mulle vaa jäi jotenkin vahvasti mielikuva siit et suudeltais. Et niinku en tiiä olinko nähny sit unta et me suudeltiin tai jotaki? Koska niiku mulle jäi sit ku heräsin ni pitkäks aikaa se mielikuva suudelmast sen kaa mut en tiiä olikse mikää tarkka mielikuva ja olikse unes vai mitä. (Btw, nyt soi: hypnotized ja rakastan tätä biisiä enemmän kuin voin selittää, ah menetän tajuntani se on moro) mut joo en tiiä... Joulukuust tiedän ainakin sen et oon ollu aika lailla voimaton täs ku en oo meinannut jaksaa vittu mitään, ties kuinka monta kertaa oon ollu sillee et nonii nyt teen sitä ja tätä mut lopulta päädyn vaa istuu ja miettii sitä kuinka voimaton oon :D joten... Ööh joo. Mut emmä tiiä onhan tää joulukuu ollu eunkwangin suhteen paljon tätä back and forth back and forth tulevaisuuden arpomista ja jotenki aaaaaa en tiiä.</p><p></p><p></p><p></p><p>En tiiä. Mutta outoo on se että sama rakastuminen edelleen on siihen, siis edelleen, vaikka paljon eri tunteita ja vaiheita onkin ollu. Ja myös hetkiä jolloin oon pikkasen vähemmän ajatellut sitä. Ainakin muistan kun joskus.. syyskuus? Oli se aika kun olin pikkusen enemmän erossa siitä ja matskuist, muistaakseni.</p><p></p><p>Mut onhan tää nyt ollut ihan hullua koko aika </p><p></p><p>(Niiku ennen heinäkuuta ei tietysti ollu yhtää hulluu.....)</p><p></p><p>En jaksa xd</p><p></p><p>En ymmärrä miks se on se kaikista vahvin rakkaus ikinä mutta muutki on ollu niin vahvoja et järki lähtee. Mutta ei silti huitakaa ny iha täysin voi tähän verrata :DDDDDDDDDDDDDDDD tiedän nimittäin senkin että en oo huin takia läheskään niin montaa kertaa ollu lattial itkemäs/muuten vaa aivan täysin voimat lopussa. Oon itkeny sen takii paljon joo mut ei ny vittu missään nimessä voi sanoo et ne ois mitenkään tasoissa. Vittu jos avaa silmänsä ja kattoo mitä täs on tapahtunut ni :D siis mun mielestä tää ikävä eunkwangia kohtaan on ollu sellasta ikävää että se on periaatteessa antanu ikävälle aivan uuden merkityksen. Imo..... En oo koskaan ikävöiny ketään toista tällä tasolla. Mikä ei tarkota etten ois ikävöiny huita kovastikin mut jos avaa silmänsä ja kattoo mitä hemmettiä täs on tapahtunut niin huomaa että eunkwang on kyl.... Jooh :D soulmate tasot ja sillee</p><p></p><p>Ah en kestä nii rakkaita muistoja. :((((</p><p></p><p>Mut sit tää on nii.. ahistavaa ja pelottavaa koska..... Mua oikeesti pelottaa mitä täst tulee... Ja mua pelottaa jos tuun olee sen kaa, mut mua pelottaa jos en tuu olee sen kaa. Voi luoja :D</p><p></p><p>Onks tää normaalii lol siis tän tason obsessio on oikeesti käsittämätöntä Jopa mun mittapuul xd huvittaa kun en tosiaa esim vieraile huin tai yuton instagramissa sitä tahtia mitä vierailen kwangin instagramissa xD sit välil oon sillee ei luoja ei siel mitää erikoista oo tapahtunut chillaaaa pls. Kosk tsekkaan ihan tosi usein ne merkatutki ja vaik sinne tuleeki tiuhaa tahtii uusii kuvii ni joskus tsekkailen nii usein et oon sillee et PLIIS ei sinne ny tässä ajassa oo ehtiny tulla paljoo mitää ja vaikka oiski ni ei suk nyt KOKO AJAN tarvi pysyy ajan tasalla :D</p><p></p><p>Mut se on varmaa sitä ikävän lievittämistä edelleenki. Ku tuntuu nii pahalt se ikävä. Emt. Nii ehkä sen lärvin näkeminen sitten siihen helpottaa vaikka ei se helpota siihen että en saa tuntee sen kosketusta lol.</p><p></p><p></p><p></p><p>Oh lord i hate myself.</p><p></p><p>No i SHOULDNT tho.</p><p></p><p>Aa ikävä.</p><p></p><p>En tiiä ees.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130622, member: 34"] Mitä vittua Siis sano mikä tahansa tunne niin se on tyylii saanu mut tuntee sen. Siis tuntuu et se on saanu mut tuntee kaikki maholliset tunteet, kaikista intensiivisimmät rakastumisen tunteet niiku aivan totaaliset sekoomiset, mut sit myös totaaline vittuuntumine välil niiku oikeest sanoinkuvaamattoman rasittava ihminen xd (mut se on varmaa siks ku aattelen sitä niin paljon, eihän ny vittu kukaa voi jaksaa tämmöst ja pysyy järjissään jos yks ja sama ihminen on about joka sekunti sun mieles lol) Jotenki täs on vaa ollu nii paljo vaiheit. Jos lasketaa heinäkuusta nii heinäkuu tietty oli kokonaan ihan siis HULLUUTTA xd se ensimmäiset viikot oli jotain niin unreal. Olin vittu oikeest sillee et nyt oon vittu löytänyt ihmisen josta parempaa ei vaan ikinä voi löytyä, kukaan ei voi ikinä korvata sitä, ei kukaan ei voi olla sama asia, en haluu ketään muuta, ei ei ei. Sit hirveet ikävät jatkuvasti ja paniikit tulilla koko ajan ku mietin saanko sitä ikin vai ei. Jne. Se oli vittu HULLUU. Voi heinäkuu. No sit elokuussa oli ihan sikana itkemistä (nii kyl tais olla heinäkuussaki) ja oli ihan SAIRAAN vaikeeta, olin koko ajan jossai lattial ja voimat aivan loppu ja mietin tulevaisuutta ja niiku siis tunteet niiiiiiin voimakkaitaaaaaa ja olin vaa niin surullinen ja siis se tuska oli sanoinkuvaamatonta, tuntui etten pelkää maailmassa mitään niin paljon kun sitä että en koskaan saa olla sen kans. Jne. Et mitä jos siit ei tuukaa mitää. Ajattelin etten kestä tätä enää ja kelasin et entä jos vaa tapan itteni. Se tuntu jopa kauniilta ajatukselta. Helpottavaltakin jotenki. Mut onneks en sit koskaan edes yrittänyt vaa se jäi ajatukseks. Mut se tuska oli ihan hulluu. Elokuu oli niin..... Oh gosh. Mut ei se ollu pelkkää tuskaa. It was really beautiful tho. (Beautiful pain hahhahhhahhha) Sit syyskuu... Oh god syyskuu. Oh GOD syyskuu. Muistan syyskuult vaa: 눈물 🥺😃 herranjumala muistan sen biisin liian voimakkaasti syyskuulta. Siis syyskuuhan se tais jopa ollakin ku kuulin sen ees ekaa kertaa. I think? Ehk. Goodness. Sit muistan ku katoin sitä vitu pitkää predebut vidii. Ja syyskuussa oli just se jäätävä sydämentykytys episodi. Meinasin et ei vittu toi jätkä on NIIIIIN vitun oikee mulle ja en haluu koskaa ketää muuta enkä pysty koskaa olee kenenkään muun kaa, se on vaa NIIIIIN oikee mulle. Ja edelleen tuskissaan oltiin mut idk it was still beautiful. Idk varsinkin jossain kohtaa siin, mun aivokemiat oli kyllä aivan alsjsjdjdkdkdjdbdkdldldkfkfl selvästi koska niiku ei hyvää päivää. (Siis on ne varmaan koko ajan ollu mut sillon oli viel sellai jollain tapaa intensiivisempiki jakso) Emmä tiiä syyskuu oli iha hullu. Sekin :D Lokakuu.... Viittu. En ees muista :D muistan vaa sen järkyttävän kiiman siin jossai kohtaa. Ei se nyt varmaa iha koko lokakuuta ollu nii pahasti päällä mut niiku idk. Haha en muista mut ainakin lokakuun alus? Olin ihan ajskdjdjddkkdkd horny. Honestly en muista paljon mitään joten kai se meni ihan normaalisti samaan tyyliin et ajattelin sitä helvetisti ja saatanan sekasin oltiin ja sitä rataa. Tuntu tosi epätoivoselta ainaki joskus. Kiva ku muistaa asioit mitä tapahtu mut on vähä kujal mikä on ollu millonki ja rääh xD No kummiski. Siis aaaaaaaaa en tiiä oon ollu nii kujal et mul on menny kaikki ihan ohi en ees tiiä missä oon vittu ollu xd vittu nii pöllys et terve. Noh marraskuu.. ei saatana. Jotenki must tuntuu et lokakuussa oli viel normaalii mut sit marraskuussa kaikki meni ihan jotenki sekasin. Mut ehkä se johtuu siit et marraskuussahan se oli ku muistin sen shokeeraavan asian. Se kyl.... No joo :D se oli... Jepjep. Emmä tiiä no koko marraskuunki olin ihan psykooseissa mut good times tho 😭 en tiiä mitä siit ees voi sanoo. Mut marraskuus oli kai se kriisi ku kelasin et mitä vittuu ees haluun ja nii olin jotenkin ihan all over the place ja nii, tavallaan aattelin etten haluu sitä mut silti halusin ja muutenki se oli tuttuun tapaan koko ajan mun mieles. Joten en tiiä sekavaaaa. (Mut vannon et oon ajatellut muitaki, no näkyyhän se täs kesussaki et oon mä jonki verran muistaki jauhanu jne) Noniin, marraskuu oli sekavaa siis. Joulukuu? Mitä vittua ees on tapahtunut. Seriously mul ei oo hajuukaan. Oon ainakin nähny paljon unia siitä eiks nii. Ja muutenki on tuntunu et se on koko ajan ollu mun mieles, heti herätessä etc. Sit yks yö täs (vai millon sit oonkaa nukkunut) muistan ku heräsin ja mul oli niin sellane omituinen olo ja tunsin niin vahvasti että kaikki tulee olee hyvin tai jotaki tollasta. Honestly se oli ihan outo case sekin. Sit mulle vaa jäi jotenkin vahvasti mielikuva siit et suudeltais. Et niinku en tiiä olinko nähny sit unta et me suudeltiin tai jotaki? Koska niiku mulle jäi sit ku heräsin ni pitkäks aikaa se mielikuva suudelmast sen kaa mut en tiiä olikse mikää tarkka mielikuva ja olikse unes vai mitä. (Btw, nyt soi: hypnotized ja rakastan tätä biisiä enemmän kuin voin selittää, ah menetän tajuntani se on moro) mut joo en tiiä... Joulukuust tiedän ainakin sen et oon ollu aika lailla voimaton täs ku en oo meinannut jaksaa vittu mitään, ties kuinka monta kertaa oon ollu sillee et nonii nyt teen sitä ja tätä mut lopulta päädyn vaa istuu ja miettii sitä kuinka voimaton oon :D joten... Ööh joo. Mut emmä tiiä onhan tää joulukuu ollu eunkwangin suhteen paljon tätä back and forth back and forth tulevaisuuden arpomista ja jotenki aaaaaa en tiiä. En tiiä. Mutta outoo on se että sama rakastuminen edelleen on siihen, siis edelleen, vaikka paljon eri tunteita ja vaiheita onkin ollu. Ja myös hetkiä jolloin oon pikkasen vähemmän ajatellut sitä. Ainakin muistan kun joskus.. syyskuus? Oli se aika kun olin pikkusen enemmän erossa siitä ja matskuist, muistaakseni. Mut onhan tää nyt ollut ihan hullua koko aika (Niiku ennen heinäkuuta ei tietysti ollu yhtää hulluu.....) En jaksa xd En ymmärrä miks se on se kaikista vahvin rakkaus ikinä mutta muutki on ollu niin vahvoja et järki lähtee. Mutta ei silti huitakaa ny iha täysin voi tähän verrata :DDDDDDDDDDDDDDDD tiedän nimittäin senkin että en oo huin takia läheskään niin montaa kertaa ollu lattial itkemäs/muuten vaa aivan täysin voimat lopussa. Oon itkeny sen takii paljon joo mut ei ny vittu missään nimessä voi sanoo et ne ois mitenkään tasoissa. Vittu jos avaa silmänsä ja kattoo mitä täs on tapahtunut ni :D siis mun mielestä tää ikävä eunkwangia kohtaan on ollu sellasta ikävää että se on periaatteessa antanu ikävälle aivan uuden merkityksen. Imo..... En oo koskaan ikävöiny ketään toista tällä tasolla. Mikä ei tarkota etten ois ikävöiny huita kovastikin mut jos avaa silmänsä ja kattoo mitä hemmettiä täs on tapahtunut niin huomaa että eunkwang on kyl.... Jooh :D soulmate tasot ja sillee Ah en kestä nii rakkaita muistoja. :(((( Mut sit tää on nii.. ahistavaa ja pelottavaa koska..... Mua oikeesti pelottaa mitä täst tulee... Ja mua pelottaa jos tuun olee sen kaa, mut mua pelottaa jos en tuu olee sen kaa. Voi luoja :D Onks tää normaalii lol siis tän tason obsessio on oikeesti käsittämätöntä Jopa mun mittapuul xd huvittaa kun en tosiaa esim vieraile huin tai yuton instagramissa sitä tahtia mitä vierailen kwangin instagramissa xD sit välil oon sillee ei luoja ei siel mitää erikoista oo tapahtunut chillaaaa pls. Kosk tsekkaan ihan tosi usein ne merkatutki ja vaik sinne tuleeki tiuhaa tahtii uusii kuvii ni joskus tsekkailen nii usein et oon sillee et PLIIS ei sinne ny tässä ajassa oo ehtiny tulla paljoo mitää ja vaikka oiski ni ei suk nyt KOKO AJAN tarvi pysyy ajan tasalla :D Mut se on varmaa sitä ikävän lievittämistä edelleenki. Ku tuntuu nii pahalt se ikävä. Emt. Nii ehkä sen lärvin näkeminen sitten siihen helpottaa vaikka ei se helpota siihen että en saa tuntee sen kosketusta lol. Oh lord i hate myself. No i SHOULDNT tho. Aa ikävä. En tiiä ees. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja