Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130721" data-attributes="member: 34"><p>LITERALLY MITÄ</p><p></p><p>oikeasti nyt on sellaset setit että en voi edes vittu nukkua vaikka yrittäisinkin</p><p></p><p>Nyt en muute oikeesti enää tiiä</p><p></p><p>Siis</p><p></p><p>En koskaan voi päästä POIS näistä psykooseista :Dddd</p><p></p><p>Ja nyt en tarkota vaan ihastusasioita vaa muutenki</p><p></p><p>En koskaan..... Voi päästä pois näistä psykooseista. U know that feeling when u feel like your whole life is kinda messed up or somehow unreal or weird idk</p><p></p><p>Niiku koko mun elämä on vaa sillee niiku psykoosi tasoo basically</p><p></p><p>Nojaa idk</p><p></p><p>I'm just soooooooooo fucking messed up in my brainnnn since i was a kid enkä ees huomannut kunnolla kuinka messed up se on</p><p></p><p>Siis sillä tasolla että oon weird asf mut en siis varmaa sil taval messed up et olisin jotenkin paha ihminen (toivottavasti) mutta niiku weird asf tietenkin</p><p></p><p>Idk</p><p></p><p>No joo vittu. Maybe thats why die antwoords music always spoke to me so much since i first heard it. But yea i thought it was just art but apparently they might be sick but idk.</p><p></p><p>Mut silti.</p><p></p><p>That weirdness just resonates cause i'm weird asf too. Mutta toisaalta.. id like to think that i'm not THAT sick tho.</p><p></p><p>Anyway, enough with that mut niiku back to my own life.</p><p></p><p>Tbh.... Se jotenkin hämmästyttää mua kuinka sairaalta oma itse voi tuntua,ja oma elämä. Like i said, ei sillä tavalla sairaalta mutta siis silleen että niiku kärsimystä since i was a child. Kaikki on ollu niin bizarre. Niiku oikeesti kärsimystä. Mut sit kun se on alkanu jo niin niin niiiin alusta niin en edes tiedä muuta joten se on niin... Perus. En tiiä. Mut sit elämäni alussahan mul ei ollu ihastusongelmia (ja se tuska mikä niistä on aiheutunu on... Monisyistä.... Intensiivistä ja monisyistä) siis mul oli ihastuksia toki ihan pienenäkin mutta ne ei aiheuttanut yhtä hämmentäviä fiiliksiä ja sillä tavalla tuskaa. Se alko olee tämmöst hämmentävämpää varmaan vast... No, karista lähtien varmaan. Eli 12v. Eeeeeiku. En tiiä millon. No joo ihan sama. Anyways nytkin vaa flashbackaan takasin vuoteen 2007 voi viiiittu. I think it was 2007. Maybe. Ai vittu en kestä näitä. Missä mä ite edes olen huoh. Vittu olin sillon jo iha sekasin koska olin sekasin jo ennen ku menin edes ekalle luokalle rääh. Mut sit ihastusasiat.... Mut muutenki........ En tiiä ees mikä on hätänä mut joku nyt.. tökkii "vähän". En tiiä. Toisaalta se on vapauttavaa olla täysin sekasin. Tuntuu että mun ei tarvi edes yrittää olla normaali. Sit kosk mun keskittymiskyky on kans niin olematon niin totta kai se on vaikeeta olla sen kaa mut antaa olla vaan ja on sit niin keskittymisongelmainen ku vaa voi olla. Just embrace it. It's a weird freedom when you think about it. Ahdistaa koko vitun ajan mut kun sä mietit sitä niin siinä on outoa ns. "Riemua" ja sellasta vapauden tunnetta olla aivan vitun fucking insane ja kujalla. Silleen at this point am i supposed to care? It's kinda like being drunk. En oo pitkään aikaan ollu oikeesti drunk niiku for real alkoholista mut tavallaan tää on samantyyppist. Ku sun pää on niin jotenki sekasin ahdistuksesta yms (ja välillä ehkä väsymyksestä ja niiku mistä kaikesta muusta viel) niin sit oot vaa sillee hahaaaa i don't give a fuck i know i'm a fucking psycho and so? Niiku for reals is that even a problem? Tietenkin kärsimys nyt kai sinänsä on ikävä asia mut so? I'm just letting go of everything and i'm gon let myself be insane ok? Eikä mua kiinnosta vaikka kuulostaisin kuinka oudolta verrattuna muihin tai jtn. Ku pelkään nii usein sitä et mitä must ajatellaan (esim ihastus asioihin liittyen) mut niiku? So? Jos jollain on joku ongelma niin mitäs se mua liikuttaa.. i feel what i feel, mitä sitten. I'm just free you know. I DON'T care even.</p><p></p><p>Lol.</p><p></p><p>Vituttaa vaan ku oon ettiny lapsesta asti sitä jotain. Oon ettiny ja yrittänyt ymmärtää. Niin paljon pakonomaisuutta. Kaikki on ollu niin.... Pakollista. Mut sit en oo koskaan tienny oikeesti. Oon vaa yrittänyt kehittää itelleni asioita. Mut koskaa en oo tienny. Enkä tiiä vieläkään. En vieläkään vaikka oon jo tän ikänen. Tää sama asia on ollu ala-asteelta mut jo ennen ala-astetta oli samankaltasta, mut se meni kai entistä ahdistavammaks viel sit jossai ala-asteen aikana. Tätä meinaan sil et olin jo ennen ekaa luokkaa sekasin. Eli käytännössä oon ollu tän asian kanssa koko elämäni. Ah oon niin..... Kuihtunu. Väsymys. Oon ihan...... Missä mä ees oon....</p><p></p><p>Mut toisaalta lohduttavaa et oon ollu koko elämäni niin sanotusti "sekopää" (periaatteessa se on positiivista) niin täs ei oo ees mitään mitä voisin verrata ja tää on osa mun persoonaa koska en tiedä millanen olisin jos olisin ns normaali. Must ei oo olemas normaalii, tervettä versioo koska en oo ite sitä kokenu koskaan. Asiat on varjostanu mua niin kauan kun pystyn muistamaan.</p><p></p><p>Ehkä mun elämäni tarkotus henkilökohtaisesti on.... Olla weird as hell :D ?? </p><p></p><p>En tiiä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130721, member: 34"] LITERALLY MITÄ oikeasti nyt on sellaset setit että en voi edes vittu nukkua vaikka yrittäisinkin Nyt en muute oikeesti enää tiiä Siis En koskaan voi päästä POIS näistä psykooseista :Dddd Ja nyt en tarkota vaan ihastusasioita vaa muutenki En koskaan..... Voi päästä pois näistä psykooseista. U know that feeling when u feel like your whole life is kinda messed up or somehow unreal or weird idk Niiku koko mun elämä on vaa sillee niiku psykoosi tasoo basically Nojaa idk I'm just soooooooooo fucking messed up in my brainnnn since i was a kid enkä ees huomannut kunnolla kuinka messed up se on Siis sillä tasolla että oon weird asf mut en siis varmaa sil taval messed up et olisin jotenkin paha ihminen (toivottavasti) mutta niiku weird asf tietenkin Idk No joo vittu. Maybe thats why die antwoords music always spoke to me so much since i first heard it. But yea i thought it was just art but apparently they might be sick but idk. Mut silti. That weirdness just resonates cause i'm weird asf too. Mutta toisaalta.. id like to think that i'm not THAT sick tho. Anyway, enough with that mut niiku back to my own life. Tbh.... Se jotenkin hämmästyttää mua kuinka sairaalta oma itse voi tuntua,ja oma elämä. Like i said, ei sillä tavalla sairaalta mutta siis silleen että niiku kärsimystä since i was a child. Kaikki on ollu niin bizarre. Niiku oikeesti kärsimystä. Mut sit kun se on alkanu jo niin niin niiiin alusta niin en edes tiedä muuta joten se on niin... Perus. En tiiä. Mut sit elämäni alussahan mul ei ollu ihastusongelmia (ja se tuska mikä niistä on aiheutunu on... Monisyistä.... Intensiivistä ja monisyistä) siis mul oli ihastuksia toki ihan pienenäkin mutta ne ei aiheuttanut yhtä hämmentäviä fiiliksiä ja sillä tavalla tuskaa. Se alko olee tämmöst hämmentävämpää varmaan vast... No, karista lähtien varmaan. Eli 12v. Eeeeeiku. En tiiä millon. No joo ihan sama. Anyways nytkin vaa flashbackaan takasin vuoteen 2007 voi viiiittu. I think it was 2007. Maybe. Ai vittu en kestä näitä. Missä mä ite edes olen huoh. Vittu olin sillon jo iha sekasin koska olin sekasin jo ennen ku menin edes ekalle luokalle rääh. Mut sit ihastusasiat.... Mut muutenki........ En tiiä ees mikä on hätänä mut joku nyt.. tökkii "vähän". En tiiä. Toisaalta se on vapauttavaa olla täysin sekasin. Tuntuu että mun ei tarvi edes yrittää olla normaali. Sit kosk mun keskittymiskyky on kans niin olematon niin totta kai se on vaikeeta olla sen kaa mut antaa olla vaan ja on sit niin keskittymisongelmainen ku vaa voi olla. Just embrace it. It's a weird freedom when you think about it. Ahdistaa koko vitun ajan mut kun sä mietit sitä niin siinä on outoa ns. "Riemua" ja sellasta vapauden tunnetta olla aivan vitun fucking insane ja kujalla. Silleen at this point am i supposed to care? It's kinda like being drunk. En oo pitkään aikaan ollu oikeesti drunk niiku for real alkoholista mut tavallaan tää on samantyyppist. Ku sun pää on niin jotenki sekasin ahdistuksesta yms (ja välillä ehkä väsymyksestä ja niiku mistä kaikesta muusta viel) niin sit oot vaa sillee hahaaaa i don't give a fuck i know i'm a fucking psycho and so? Niiku for reals is that even a problem? Tietenkin kärsimys nyt kai sinänsä on ikävä asia mut so? I'm just letting go of everything and i'm gon let myself be insane ok? Eikä mua kiinnosta vaikka kuulostaisin kuinka oudolta verrattuna muihin tai jtn. Ku pelkään nii usein sitä et mitä must ajatellaan (esim ihastus asioihin liittyen) mut niiku? So? Jos jollain on joku ongelma niin mitäs se mua liikuttaa.. i feel what i feel, mitä sitten. I'm just free you know. I DON'T care even. Lol. Vituttaa vaan ku oon ettiny lapsesta asti sitä jotain. Oon ettiny ja yrittänyt ymmärtää. Niin paljon pakonomaisuutta. Kaikki on ollu niin.... Pakollista. Mut sit en oo koskaan tienny oikeesti. Oon vaa yrittänyt kehittää itelleni asioita. Mut koskaa en oo tienny. Enkä tiiä vieläkään. En vieläkään vaikka oon jo tän ikänen. Tää sama asia on ollu ala-asteelta mut jo ennen ala-astetta oli samankaltasta, mut se meni kai entistä ahdistavammaks viel sit jossai ala-asteen aikana. Tätä meinaan sil et olin jo ennen ekaa luokkaa sekasin. Eli käytännössä oon ollu tän asian kanssa koko elämäni. Ah oon niin..... Kuihtunu. Väsymys. Oon ihan...... Missä mä ees oon.... Mut toisaalta lohduttavaa et oon ollu koko elämäni niin sanotusti "sekopää" (periaatteessa se on positiivista) niin täs ei oo ees mitään mitä voisin verrata ja tää on osa mun persoonaa koska en tiedä millanen olisin jos olisin ns normaali. Must ei oo olemas normaalii, tervettä versioo koska en oo ite sitä kokenu koskaan. Asiat on varjostanu mua niin kauan kun pystyn muistamaan. Ehkä mun elämäni tarkotus henkilökohtaisesti on.... Olla weird as hell :D ?? En tiiä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja