Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130790" data-attributes="member: 34"><p>MIKÄ HOMMA.</p><p></p><p>oikeesti.</p><p></p><p></p><p>Aaaaahsdhjdfkifi</p><p></p><p>Näin taas unta eunkwangista (oikeest vittu milloin en olis nähny siit unta????) Ja se näytti vähän tältä siinä:</p><p>[MEDIA=youtube]g39-AioWqII[/MEDIA]</p><p></p><p>Ainaki ihan ku sil ois ollu vähän tollaset vaatteet ja kait se oli vähän tolleen nuoremman näkönenki siin</p><p></p><p>Ai vittu se oli ihanaaaaa D: en tiä oltii jossai samas paikas, joko jossai bileis tai vastaavis mut kummiski jossai random paikas i think. Sit se vaa jossai kohti oli siin mun vieres ja must vaikutti ihan silt et sil ois tunteit mua kohtaan ja se vaikutti kans sillee vähän alakuloselt ja ihan ku se ois kattonu mua vähän siin. Se vaikutti ehk silt et se ois halunnu et huomaisin sen jotenki paremmin idk 😭✌️ mut se ei vaa tajunnu et katoin sitä iteki koko aika 😫❤️ aaaaaa. Siis se oli nii söpö ku se oli niin sad tai semmone voi kulta aw voi pieni :33333 anyways oon vähän kujalla et mitä siin oikeestaa tapahtu mut oli kyl jotenkin ihana uni 😭 täytyy sanoa että siinä oli kyllä myös eunhyuk xD yhtäkkii. Ja seki oli iha vitu söpö siin. Honestly i freaking died inside ,,,,,, that bitch murdered me. So.....</p><p></p><p>Noice.</p><p></p><p>En kestä yhtäkkiä joku eunhyuk hyppää mun uniin voi jestasssss. Honestly mä hajoon tähä mut siis joo hajosin niiden molempien takii ei vittu. Rakastan.</p><p></p><p>Mut kuinkahan monta kertaa tosiaa oon nähny kwangist unta? Yhteensä varmaan vähintään joku vitun 50 krt :D SIIS VÄHINTÄÄN. Emmää tiiä ku perkele oon niin monesti nähny siit unta et ei mitään tolkkuuuuuuuuu ees xD siis pakkohan se on olla joku 50 vähintään kosk jos oon nyt näin monta kuukautta nähny siit aika lailla jatkuvasti unta ja kuukaudes on joku 30 päivää about nii.. mutta en oo ihan joka yö silti tosiaankaaaa nähny siit unta. Damn it's so concerning lmao</p><p></p><p>Also,,,,, sain kohtauksen ku eunkwangin uutee ig-julkasuu joku oli kommentoinu "daddy judge me too" 👀👀👀👀👀👀👀👀😂😂😂😂 oop ........ I can't............................ That was......... Why 🤭🤭🤭🤭🤭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130790, member: 34"] MIKÄ HOMMA. oikeesti. Aaaaahsdhjdfkifi Näin taas unta eunkwangista (oikeest vittu milloin en olis nähny siit unta????) Ja se näytti vähän tältä siinä: [MEDIA=youtube]g39-AioWqII[/MEDIA] Ainaki ihan ku sil ois ollu vähän tollaset vaatteet ja kait se oli vähän tolleen nuoremman näkönenki siin Ai vittu se oli ihanaaaaa D: en tiä oltii jossai samas paikas, joko jossai bileis tai vastaavis mut kummiski jossai random paikas i think. Sit se vaa jossai kohti oli siin mun vieres ja must vaikutti ihan silt et sil ois tunteit mua kohtaan ja se vaikutti kans sillee vähän alakuloselt ja ihan ku se ois kattonu mua vähän siin. Se vaikutti ehk silt et se ois halunnu et huomaisin sen jotenki paremmin idk 😭✌️ mut se ei vaa tajunnu et katoin sitä iteki koko aika 😫❤️ aaaaaa. Siis se oli nii söpö ku se oli niin sad tai semmone voi kulta aw voi pieni :33333 anyways oon vähän kujalla et mitä siin oikeestaa tapahtu mut oli kyl jotenkin ihana uni 😭 täytyy sanoa että siinä oli kyllä myös eunhyuk xD yhtäkkii. Ja seki oli iha vitu söpö siin. Honestly i freaking died inside ,,,,,, that bitch murdered me. So..... Noice. En kestä yhtäkkiä joku eunhyuk hyppää mun uniin voi jestasssss. Honestly mä hajoon tähä mut siis joo hajosin niiden molempien takii ei vittu. Rakastan. Mut kuinkahan monta kertaa tosiaa oon nähny kwangist unta? Yhteensä varmaan vähintään joku vitun 50 krt :D SIIS VÄHINTÄÄN. Emmää tiiä ku perkele oon niin monesti nähny siit unta et ei mitään tolkkuuuuuuuuu ees xD siis pakkohan se on olla joku 50 vähintään kosk jos oon nyt näin monta kuukautta nähny siit aika lailla jatkuvasti unta ja kuukaudes on joku 30 päivää about nii.. mutta en oo ihan joka yö silti tosiaankaaaa nähny siit unta. Damn it's so concerning lmao Also,,,,, sain kohtauksen ku eunkwangin uutee ig-julkasuu joku oli kommentoinu "daddy judge me too" 👀👀👀👀👀👀👀👀😂😂😂😂 oop ........ I can't............................ That was......... Why 🤭🤭🤭🤭🤭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja