Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130816" data-attributes="member: 34"><p>Agh. Honestly. Mitä enemmän aikaa kuluu ni tavallaan.. sitä pelottavammalta lokakuu 2020 tuntuu. Nyt ku en taas ollu miettinyt sitä niin paljon niin äsken ku ohimennen muistelin sitä nii se tuntu jotenki viel pelottavammalt ja pysäyttävämmält ku mitä se yleensä tuntuu.. tai en tiiä. Mut jotenki ihan siis.... Pelottavaa. Sinänsä kaunistakin mutta pelottavaa. Oikeesti :D ei todellakaan tunnu sattumalta se.</p><p></p><p>Alkaa siitäkin olee jo vittu aikaa. Oikeest yli 2 vuotta?? En taida koskaan päästä tosta ihmisestä eroon.. it's creeping me out really cause like... That's the first memory i remember, of seeing his name, ever. and then i was just like oh okay i feel like this gon be my man. Mut olin nähnyt sen jo aikasemmin mut sillon ei ollu mitää. Et periaatteessa se lokakuu 2020 oli se alkupiste tälle kaikelle. Ja loppuuko se koskaan? Koska mä en honestly taida olla yli siitä ikinä :D ja jos oonkin niin tuskin koskaan lopullisesti. Muutenki tuntuu vaa tän asian takia silt et se ei oo sama asia ku kaikki muut, et ei sitä oo tarkotettu sellaseks josta ei tuu koskaan suhdetta. Ja mä ajattelen näin ainoastaan siks mitä sillon tapahtu ja milt se kaikki tuntu. Ja tuntuu. Vois kuvitella just sen takii et siit tulis jonai päivänä suhde, mut...... Miks mä en osaa kuvitella realistisesti silti et se tapahtuis? Vaikka kuinka mun intuitio niin sanookin.... Niin silti mun pää ei vaa voi käsittää että se vois tapahtua niin ja et miten se edes tapahtuis koska se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mahdottomalta oikeesti.</p><p></p><p>Siis tää oikeesti hämmentää mua koska mulle ei oo käyny ikinä mitää muuta tämmöstä. En muista et oisin ikinä kenestäkään toisesta saanu tollasta tunnetta tolleen viel niiku etukäteen periaatteessa. Timpastahan oli se et tunsin et tuun kyl rakastuu siihen ku pelkästään näin sen nimen siin tai se, mut en muista et oisin siit tuntenu tolla tavalla että tullaa seurustelee. En ainakaan muista. Lol. Mun intuitio vaan sanoo et that shit is valid but it's creeping me the hell out..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130816, member: 34"] Agh. Honestly. Mitä enemmän aikaa kuluu ni tavallaan.. sitä pelottavammalta lokakuu 2020 tuntuu. Nyt ku en taas ollu miettinyt sitä niin paljon niin äsken ku ohimennen muistelin sitä nii se tuntu jotenki viel pelottavammalt ja pysäyttävämmält ku mitä se yleensä tuntuu.. tai en tiiä. Mut jotenki ihan siis.... Pelottavaa. Sinänsä kaunistakin mutta pelottavaa. Oikeesti :D ei todellakaan tunnu sattumalta se. Alkaa siitäkin olee jo vittu aikaa. Oikeest yli 2 vuotta?? En taida koskaan päästä tosta ihmisestä eroon.. it's creeping me out really cause like... That's the first memory i remember, of seeing his name, ever. and then i was just like oh okay i feel like this gon be my man. Mut olin nähnyt sen jo aikasemmin mut sillon ei ollu mitää. Et periaatteessa se lokakuu 2020 oli se alkupiste tälle kaikelle. Ja loppuuko se koskaan? Koska mä en honestly taida olla yli siitä ikinä :D ja jos oonkin niin tuskin koskaan lopullisesti. Muutenki tuntuu vaa tän asian takia silt et se ei oo sama asia ku kaikki muut, et ei sitä oo tarkotettu sellaseks josta ei tuu koskaan suhdetta. Ja mä ajattelen näin ainoastaan siks mitä sillon tapahtu ja milt se kaikki tuntu. Ja tuntuu. Vois kuvitella just sen takii et siit tulis jonai päivänä suhde, mut...... Miks mä en osaa kuvitella realistisesti silti et se tapahtuis? Vaikka kuinka mun intuitio niin sanookin.... Niin silti mun pää ei vaa voi käsittää että se vois tapahtua niin ja et miten se edes tapahtuis koska se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mahdottomalta oikeesti. Siis tää oikeesti hämmentää mua koska mulle ei oo käyny ikinä mitää muuta tämmöstä. En muista et oisin ikinä kenestäkään toisesta saanu tollasta tunnetta tolleen viel niiku etukäteen periaatteessa. Timpastahan oli se et tunsin et tuun kyl rakastuu siihen ku pelkästään näin sen nimen siin tai se, mut en muista et oisin siit tuntenu tolla tavalla että tullaa seurustelee. En ainakaan muista. Lol. Mun intuitio vaan sanoo et that shit is valid but it's creeping me the hell out.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja