Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130871" data-attributes="member: 34"><p>Eeeeei saaaatana</p><p></p><p>Päässä soi niinku endlessly vaa: na michigo sipeo.. 🎶 siitä asti kun heräsin............</p><p></p><p>Ja ne UNET????? pahempii kuin yleensä xDDDDD</p><p></p><p>okei mä siis for real näin unta missä oli ainakin: eunkwang, hui, yuto, taeil, Timppa ja hyunsik. Wait for it.... It was weird xd</p><p></p><p>Honestly mä en tiedä mistä se uni johtu varsinkin kun en oo lukenut nyt mitään shippaus fanfictionii hetkeen :D</p><p>Mut kuitenkin. Näin se meni:</p><p>Hyunsik oli mitä ilmeisimmin rakastunut actually eunkwangiin (xd for reals.. can't blame the guy) mut sit se yritti olla jonku toise jätkän kaa mut ajatteli kummiski vaa kwangii 😂🤭 mitä vittuu. Niiku tyylillä he tried to have sex with another guy but kept thinking about eunkwang 🙄😆 hei, mä en oo vastuussa mun unista..... En tiiä mitä siel tapahtuu xd anyways like i said can't blame the guy... Mut niiku mitäs muuta tapahtuikaan. Of course i think i was also in love with eunkwang? But then? Idk jos kwangie oli actually jonku toisen tytön kaa yhdessä siinä?? (Leaving me and hyunsik heartbroken XDDD) koska niinku idk whatever happened there but he was so cute i think he had blonde hair in that dream D::::::::: pls. Like honestly i was drooling over him soooo muchhhhh. Mut sit yuto? Honestly en tiiä et olinko taas sen lähel niiku siin yhes unes vai kuolasinko sitäki vaa sillee etten actually saanu ees koskee. En muista täysin. Mut joo. Mut sit kans hui? Muistan että ajattelin siin sitä. Olin jossain.... En tiiä oisinko ollu tos meidän pihal ja sit niiku mietin huita ja olin vaa jotenki sillee et tyylii ei vittu mä tuun aina rakastaa sitä ja se kaikki oli jotenki nii...... Tai se tuntu silt etten vaa niiku voi kuvitellakaa rakastavani ketää toista (siis näiden tiettyjen tyyppien lisäks koska totta kai ny esim yuto mut nii). Ku en tiiä et olinko viel sellases tilantees et oisin ollu jonku toisen kaa mut sit kelasin etten pysty olee??? Ku mietin vaa huita niin paljon...... Ja siis varmastikin niitä muitaki mut nii. Niiku at least that happened mut mites sit taeil ja timppa liittykään asiaan? En tiiä saatto olla et neki oli vaa lähinnä mun ajatuksis siin unes vai tapahtuks niiden suhteen muka jotain ihmeellistä. Joka tapauksessa ku muistan et oisin vaa aatellu kaikkii näit tyyppei siin. Owwwww D: miks en pääse yli edes taeilist tää on ihan oikeesti kummallist kyl nyt. Mut jooh, sellai uni.</p><p></p><p>Mut eiks hui muka actually ollu mun kans siin? Ehkä vai aattelinko sitä pelkästään siinä. Idk D:</p><p></p><p>Kuiteski.... Karseeta. Oh wait. Did i basically have a fan account in Instagram xDD lopeta xDDDDD saatto olla nii et mul oli joku random fan account mikä oli ilmeisesti vaa kwangille huille ja yutolle omistettu räääääähhhhh ok nice</p><p></p><p>The holy trinity: kwanghuiyuto 🤦🏻♀️😌 huhuhuhu i love it.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>MIKS te kaikki traumatisoitte mua näin????? Yes the holy trinity but also for example taeil? Stop please</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130871, member: 34"] Eeeeei saaaatana Päässä soi niinku endlessly vaa: na michigo sipeo.. 🎶 siitä asti kun heräsin............ Ja ne UNET????? pahempii kuin yleensä xDDDDD okei mä siis for real näin unta missä oli ainakin: eunkwang, hui, yuto, taeil, Timppa ja hyunsik. Wait for it.... It was weird xd Honestly mä en tiedä mistä se uni johtu varsinkin kun en oo lukenut nyt mitään shippaus fanfictionii hetkeen :D Mut kuitenkin. Näin se meni: Hyunsik oli mitä ilmeisimmin rakastunut actually eunkwangiin (xd for reals.. can't blame the guy) mut sit se yritti olla jonku toise jätkän kaa mut ajatteli kummiski vaa kwangii 😂🤭 mitä vittuu. Niiku tyylillä he tried to have sex with another guy but kept thinking about eunkwang 🙄😆 hei, mä en oo vastuussa mun unista..... En tiiä mitä siel tapahtuu xd anyways like i said can't blame the guy... Mut niiku mitäs muuta tapahtuikaan. Of course i think i was also in love with eunkwang? But then? Idk jos kwangie oli actually jonku toisen tytön kaa yhdessä siinä?? (Leaving me and hyunsik heartbroken XDDD) koska niinku idk whatever happened there but he was so cute i think he had blonde hair in that dream D::::::::: pls. Like honestly i was drooling over him soooo muchhhhh. Mut sit yuto? Honestly en tiiä et olinko taas sen lähel niiku siin yhes unes vai kuolasinko sitäki vaa sillee etten actually saanu ees koskee. En muista täysin. Mut joo. Mut sit kans hui? Muistan että ajattelin siin sitä. Olin jossain.... En tiiä oisinko ollu tos meidän pihal ja sit niiku mietin huita ja olin vaa jotenki sillee et tyylii ei vittu mä tuun aina rakastaa sitä ja se kaikki oli jotenki nii...... Tai se tuntu silt etten vaa niiku voi kuvitellakaa rakastavani ketää toista (siis näiden tiettyjen tyyppien lisäks koska totta kai ny esim yuto mut nii). Ku en tiiä et olinko viel sellases tilantees et oisin ollu jonku toisen kaa mut sit kelasin etten pysty olee??? Ku mietin vaa huita niin paljon...... Ja siis varmastikin niitä muitaki mut nii. Niiku at least that happened mut mites sit taeil ja timppa liittykään asiaan? En tiiä saatto olla et neki oli vaa lähinnä mun ajatuksis siin unes vai tapahtuks niiden suhteen muka jotain ihmeellistä. Joka tapauksessa ku muistan et oisin vaa aatellu kaikkii näit tyyppei siin. Owwwww D: miks en pääse yli edes taeilist tää on ihan oikeesti kummallist kyl nyt. Mut jooh, sellai uni. Mut eiks hui muka actually ollu mun kans siin? Ehkä vai aattelinko sitä pelkästään siinä. Idk D: Kuiteski.... Karseeta. Oh wait. Did i basically have a fan account in Instagram xDD lopeta xDDDDD saatto olla nii et mul oli joku random fan account mikä oli ilmeisesti vaa kwangille huille ja yutolle omistettu räääääähhhhh ok nice The holy trinity: kwanghuiyuto 🤦🏻♀️😌 huhuhuhu i love it. MIKS te kaikki traumatisoitte mua näin????? Yes the holy trinity but also for example taeil? Stop please [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja