Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130892" data-attributes="member: 34"><p>For real.</p><p></p><p>Mun täytyy olla näin:</p><p>Muistan et oisin kuunnellu tota sillon kun olin kävelemäs kotiin yks päivä ja aattelin et a on varmaa mun elämäni rakkaus. Niinku vahvin rakkaus? Muistan aivan täysin kuinka kuuntelin just tota biisuu sillon ja se oli kyl intense hetki sekin.</p><p></p><p>Hear you me:</p><p>Muistuttaa jostai syystä aina a:sta. Ihan vaa kai siks ku sillon tuli kuunneltuu sitä biisiä paljon. Huoh (ainiin, saatoin nähdä unta a:sta myös nytten.. muistin just)</p><p></p><p>With arms wide open:</p><p>Joo sitä tuli kuunneltua se on todella vahvasti linkittyny siihen aikaan ihan siis ahdistaa kuinka se tuntuu syvällä sielussa</p><p></p><p><strong>Ughh</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Ja</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Sleeping in my car:</strong></p><p><strong>vei mut aivan täysin sinne takasin niin että muistin jopa tyyliin täysin random yksityiskohtia tai jotenki olin niiku IHAN siin hetkessä sillon yks päivä i think se oli ehkä jopa ennen kun tätä eunkwang juttua edes tapahtu sillon.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>sun forever:</strong></p><p><strong>no tää on iänikuinen syksy 2020 biisi ei vittu tulee kans mielee se aika ku dave keissi alko eli... Marraskuu 2020? No en oo kyl iha varma kuuntelinko sitä edes aikasemmin ku marraskuussa idk.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130892, member: 34"] For real. Mun täytyy olla näin: Muistan et oisin kuunnellu tota sillon kun olin kävelemäs kotiin yks päivä ja aattelin et a on varmaa mun elämäni rakkaus. Niinku vahvin rakkaus? Muistan aivan täysin kuinka kuuntelin just tota biisuu sillon ja se oli kyl intense hetki sekin. Hear you me: Muistuttaa jostai syystä aina a:sta. Ihan vaa kai siks ku sillon tuli kuunneltuu sitä biisiä paljon. Huoh (ainiin, saatoin nähdä unta a:sta myös nytten.. muistin just) With arms wide open: Joo sitä tuli kuunneltua se on todella vahvasti linkittyny siihen aikaan ihan siis ahdistaa kuinka se tuntuu syvällä sielussa [B]Ughh Ja Sleeping in my car: vei mut aivan täysin sinne takasin niin että muistin jopa tyyliin täysin random yksityiskohtia tai jotenki olin niiku IHAN siin hetkessä sillon yks päivä i think se oli ehkä jopa ennen kun tätä eunkwang juttua edes tapahtu sillon. sun forever: no tää on iänikuinen syksy 2020 biisi ei vittu tulee kans mielee se aika ku dave keissi alko eli... Marraskuu 2020? No en oo kyl iha varma kuuntelinko sitä edes aikasemmin ku marraskuussa idk.[/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja