Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131030" data-attributes="member: 34"><p>Eiku oikeesti mul on suuri henkilökohtainen ongelma sen kanssa miten vähän logiikkaa tässä on. Kun sä yrität suurennuslasin kanssa ettii jotain järkee elämästä ja niiku että vau it all makes sense now that i think about it.. niin ei. Ei löydy järkeä ei. Ei edes suurennuslasilla. 🧐</p><p></p><p></p><p>Niiku missä se järki on</p><p></p><p>Mood:</p><p>"You'll understand when you're older"</p><p>"I'm older and i understand absolutely nothing"</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Voidaan jopa sanoa että ymmärsin jopa enemmän nuorempana. Mitä vanhemmaksi tuun sitä VÄHEMMÄN kaikki käy järkeen. Sitä VÄHEMMÄN logiikkaa missään on. Sitä VÄHEMMÄN mikään tuntuu enää edes hyvältä. Sitä VÄHEMMÄN tunnen edes turvallisuuden tunnetta enää.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei pelottanu sillon pienenä se että ajattelee tulevaisuutta ja miettii miten mun sydänsurujen kanssa käy. Ku sillon niistä sydänsuruista ei varsinaisesti ollu tietoakaan enkä edes tienny et mulle niitä tulis, enkä edes tienny oikeen että mitä ne on.</p><p></p><p>Nyt se aiheuttaa jokapäiväistä paniikkia lähestulkoon. Kun miettii että kuinka vitun rakastunu tuun olee esim taeiliin tai huihin viel vittu 50 veenä. Joka saatanan kerta ku katon huin lärvii ni mietin vaa soojinii ja sitä et palaakoha ne jossai vaiheessa yhteen taas (mikäli nyt sit oon oikein ymmärtänyt et nykyään ne ei oo yhdessä).</p><p></p><p>Ja anna olla kosk niiku vaikka nyt kävis niinkin että päätyisin eunkwangin kaa yhteen (mitä ei muuten TAPAHDU) niin sekään TUSKIN sammuttaa mun tunteita ja voin vaikka vannoa että itken huin perään loppuelämäni and that's whats really sad</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131030, member: 34"] Eiku oikeesti mul on suuri henkilökohtainen ongelma sen kanssa miten vähän logiikkaa tässä on. Kun sä yrität suurennuslasin kanssa ettii jotain järkee elämästä ja niiku että vau it all makes sense now that i think about it.. niin ei. Ei löydy järkeä ei. Ei edes suurennuslasilla. 🧐 Niiku missä se järki on Mood: "You'll understand when you're older" "I'm older and i understand absolutely nothing" Voidaan jopa sanoa että ymmärsin jopa enemmän nuorempana. Mitä vanhemmaksi tuun sitä VÄHEMMÄN kaikki käy järkeen. Sitä VÄHEMMÄN logiikkaa missään on. Sitä VÄHEMMÄN mikään tuntuu enää edes hyvältä. Sitä VÄHEMMÄN tunnen edes turvallisuuden tunnetta enää. Ei pelottanu sillon pienenä se että ajattelee tulevaisuutta ja miettii miten mun sydänsurujen kanssa käy. Ku sillon niistä sydänsuruista ei varsinaisesti ollu tietoakaan enkä edes tienny et mulle niitä tulis, enkä edes tienny oikeen että mitä ne on. Nyt se aiheuttaa jokapäiväistä paniikkia lähestulkoon. Kun miettii että kuinka vitun rakastunu tuun olee esim taeiliin tai huihin viel vittu 50 veenä. Joka saatanan kerta ku katon huin lärvii ni mietin vaa soojinii ja sitä et palaakoha ne jossai vaiheessa yhteen taas (mikäli nyt sit oon oikein ymmärtänyt et nykyään ne ei oo yhdessä). Ja anna olla kosk niiku vaikka nyt kävis niinkin että päätyisin eunkwangin kaa yhteen (mitä ei muuten TAPAHDU) niin sekään TUSKIN sammuttaa mun tunteita ja voin vaikka vannoa että itken huin perään loppuelämäni and that's whats really sad [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja