Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131033" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti tuun miettii koko loppuelämäni sitä unta missä halattiin ja suudeltii siin kääntiksel. Niiku jos mun pitäis kuvailla sitä miltä tuntuu olla puhtaasti onnellinen.. niin siinä unessa mä olin. Muistan vieläkin kuinka väkevää ja kirkasta ja voimakasta se onnellisuus oli. Tuntuu että olin ihan ylitsevuotavan onnellinen. Se miten vittu juoksin vaa sen luo.. näin sen siinä ja se hymyili mulle. Sit mietin sitä unta varmaan Ainakin kuus tuntia sulatellen ja en meinannut saada mitään tolkkua enää mistään.</p><p></p><p>Entäs se toinen uni? Sekin oli niin täydellinen. Nojata siihe siin ja sit kävellä sen kaa käsi kädes. Kävellä sisälle sinne johki rakennukseen ja olla sillee mis hui on meitsil on asiaa sille. Sit se vaa ilmestyy sielt like a fucking angel just when i fucking needed him lmao. Basically se oli vaa mun turva siin.</p><p></p><p>Nii ei paljoo vittu enää naurata :D oikeesti vaivun vittu psykoosiin.</p><p></p><p>Saan oikeest kylmii väreit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131033, member: 34"] Oikeesti tuun miettii koko loppuelämäni sitä unta missä halattiin ja suudeltii siin kääntiksel. Niiku jos mun pitäis kuvailla sitä miltä tuntuu olla puhtaasti onnellinen.. niin siinä unessa mä olin. Muistan vieläkin kuinka väkevää ja kirkasta ja voimakasta se onnellisuus oli. Tuntuu että olin ihan ylitsevuotavan onnellinen. Se miten vittu juoksin vaa sen luo.. näin sen siinä ja se hymyili mulle. Sit mietin sitä unta varmaan Ainakin kuus tuntia sulatellen ja en meinannut saada mitään tolkkua enää mistään. Entäs se toinen uni? Sekin oli niin täydellinen. Nojata siihe siin ja sit kävellä sen kaa käsi kädes. Kävellä sisälle sinne johki rakennukseen ja olla sillee mis hui on meitsil on asiaa sille. Sit se vaa ilmestyy sielt like a fucking angel just when i fucking needed him lmao. Basically se oli vaa mun turva siin. Nii ei paljoo vittu enää naurata :D oikeesti vaivun vittu psykoosiin. Saan oikeest kylmii väreit. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja