Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131193" data-attributes="member: 34"><p>No mitäs</p><p></p><p>Naurattaa kun:</p><p>Yuto: 24 (kuten minä itsekin)</p><p>Hui: 29</p><p>Eunkwang: 32</p><p>Eunhyuk: 36</p><p>.....</p><p>Timppa: 59 :DDD</p><p></p><p>Vittu bye jotenki noihin muihin verrattuna tää vaa naurattaa aina xDDD</p><p></p><p>Siis oikeesti se on saman ikänen ku mun faija. Itse asiassa ei ihan, mun faija on 60. :) XD honestly i can't with this.</p><p></p><p>Mut en vaan ymmärrä miten vieläkin voin rakastaa timppaa niin paljon, varsinkin nyt joulu tekee sen että mietin sitä joulua 2020. Tai no siis 29.12. se alko mut nii. En voi ikinä päästä yli mut en voi ikinä päästä yli eunkwangista vaikka seisoisin päälläni. Siin on ainakin kaks joista en IKINÄ tuu olee yli. Ikinä. Mutta kyllähän noi muutaki vähän siltä näyttää että ei tässä yli päästä..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vittu.</p><p></p><p></p><p>Bro whatever.</p><p></p><p>Miks pitää vieläpä soida stay tää on niin naurettavaa kun mietin timppaa nyt niin saatanasti. Ja vittu. Eunhyukii.. eunkwangii.. vittu.</p><p></p><p>Lmao i hate eunhyuk he does this to me every time</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131193, member: 34"] No mitäs Naurattaa kun: Yuto: 24 (kuten minä itsekin) Hui: 29 Eunkwang: 32 Eunhyuk: 36 ..... Timppa: 59 :DDD Vittu bye jotenki noihin muihin verrattuna tää vaa naurattaa aina xDDD Siis oikeesti se on saman ikänen ku mun faija. Itse asiassa ei ihan, mun faija on 60. :) XD honestly i can't with this. Mut en vaan ymmärrä miten vieläkin voin rakastaa timppaa niin paljon, varsinkin nyt joulu tekee sen että mietin sitä joulua 2020. Tai no siis 29.12. se alko mut nii. En voi ikinä päästä yli mut en voi ikinä päästä yli eunkwangista vaikka seisoisin päälläni. Siin on ainakin kaks joista en IKINÄ tuu olee yli. Ikinä. Mutta kyllähän noi muutaki vähän siltä näyttää että ei tässä yli päästä.. Vittu. Bro whatever. Miks pitää vieläpä soida stay tää on niin naurettavaa kun mietin timppaa nyt niin saatanasti. Ja vittu. Eunhyukii.. eunkwangii.. vittu. Lmao i hate eunhyuk he does this to me every time [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja