Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131409" data-attributes="member: 34"><p>Noniin. Mä aina toivon ja toivon vaan vuosi vuoden jälkeen että oispa mulla vaan yks kerrallaan. Yksi ihminen. Kerrallaan. Ei enempää. Mä aina toivon sitä mut IKINÄ se ei oo niin. Paitsi hetken aikaa ehkä. Niinpä niin.</p><p></p><p>Koska nytkin ois PALJON helpompaa jos ois edes PELKÄSTÄÄN kwang. Niinku vaa yks. Seki on jo paha mut olis sentään vaan yks eikä sen enempää.</p><p></p><p>Mut ei. Tietysti se on liikaa pyydetty.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>:D</p><p></p><p></p><p></p><p>Vittu.</p><p></p><p>Haluun viiltää ranteet auki.</p><p></p><p>Koska niiku esim Kino niin oikeesti tähän asti se on ollu KOKO AJAN sellanen aikas pieni liekki mut nyt...... Jotenki roihahti ihan yhtäkkiä isommin. En osannu odottaa tätä. Siis silleen et yhtäkkiä tunsin vaa paljon enemmän sitä kohtaan ku mitä yleensä. En tajuu. Ei vittu :DDDDDDDDDDDD noh, se siitä.</p><p></p><p>Aina. Aina vaan vittu.</p><p></p><p>Jooh oon oikeest aik in love with kino. En ymmärrä.</p><p></p><p></p><p>Meinasin et kuuntelisin nf - hate myself.. koska sopii teemaan ja sillee. Ja se biisi auttaa mua todella paljon. Mut sit nyt kuuntelenkin whatever niin se on positiivisempi mut jännä miten ne molemmat auttaa mua. Lol. Hate myself: vitun negatiivinen biisi jne mut auttaa silti ihan vitusti mua. Whatever: enemmänkin positiivinen ja just vapauttava ofc ja sekin auttaa aikas paljon mua. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Kuuntelin kans dance like nobodys watching ja se on kyl oikeesti ihan kuin mulle tehty 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aaaaaaa</p><p></p><p>but i still kinda wanna listen to hate myself</p><p></p><p>But i also love whatever damn i love this song 😭😭</p><p></p><p>(Vitun Oasis)</p><p></p><p>Pfffffffffttttttt</p><p></p><p>MIKS OIKEEST AJATTELEN KINOO NYT NIIN PALJON</p><p></p><p></p><p>lopettakaa siis mikä tää koko vuosi on... -22 ei helvetti mitkä setit....... Niiku hui yuto kino basically jinhokin eunkwang changsub ja sit kaikki muut kuten taeil eunhyuk ja silleennnnnnnnn</p><p></p><p>Lmaoooooooooooo</p><p></p><p>HAHAHA just sekunti sit ajattelin et "i'm never gonna get over eunkwang" ja sit samalla sekunnilla alko soimaan over you xD tai siis ehk kaks sekuntii sen ajatuksen jälkeen</p><p></p><p>Noniin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131409, member: 34"] Noniin. Mä aina toivon ja toivon vaan vuosi vuoden jälkeen että oispa mulla vaan yks kerrallaan. Yksi ihminen. Kerrallaan. Ei enempää. Mä aina toivon sitä mut IKINÄ se ei oo niin. Paitsi hetken aikaa ehkä. Niinpä niin. Koska nytkin ois PALJON helpompaa jos ois edes PELKÄSTÄÄN kwang. Niinku vaa yks. Seki on jo paha mut olis sentään vaan yks eikä sen enempää. Mut ei. Tietysti se on liikaa pyydetty. :D Vittu. Haluun viiltää ranteet auki. Koska niiku esim Kino niin oikeesti tähän asti se on ollu KOKO AJAN sellanen aikas pieni liekki mut nyt...... Jotenki roihahti ihan yhtäkkiä isommin. En osannu odottaa tätä. Siis silleen et yhtäkkiä tunsin vaa paljon enemmän sitä kohtaan ku mitä yleensä. En tajuu. Ei vittu :DDDDDDDDDDDD noh, se siitä. Aina. Aina vaan vittu. Jooh oon oikeest aik in love with kino. En ymmärrä. Meinasin et kuuntelisin nf - hate myself.. koska sopii teemaan ja sillee. Ja se biisi auttaa mua todella paljon. Mut sit nyt kuuntelenkin whatever niin se on positiivisempi mut jännä miten ne molemmat auttaa mua. Lol. Hate myself: vitun negatiivinen biisi jne mut auttaa silti ihan vitusti mua. Whatever: enemmänkin positiivinen ja just vapauttava ofc ja sekin auttaa aikas paljon mua. Kuuntelin kans dance like nobodys watching ja se on kyl oikeesti ihan kuin mulle tehty 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aaaaaaa but i still kinda wanna listen to hate myself But i also love whatever damn i love this song 😭😭 (Vitun Oasis) Pfffffffffttttttt MIKS OIKEEST AJATTELEN KINOO NYT NIIN PALJON lopettakaa siis mikä tää koko vuosi on... -22 ei helvetti mitkä setit....... Niiku hui yuto kino basically jinhokin eunkwang changsub ja sit kaikki muut kuten taeil eunhyuk ja silleennnnnnnnn Lmaoooooooooooo HAHAHA just sekunti sit ajattelin et "i'm never gonna get over eunkwang" ja sit samalla sekunnilla alko soimaan over you xD tai siis ehk kaks sekuntii sen ajatuksen jälkeen Noniin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja