Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 131970" data-attributes="member: 34"><p>Like do i wanna meet him?</p><p>Yes i fucking want to meet him</p><p></p><p>Yes i fucking need to hug him.</p><p></p><p></p><p>But can i? NOPE. i can't stand next to him without breaking down.</p><p></p><p>I can't even imagine being in the same room. I would pass out. I can't imagine attending a concert. Yes, it's that serious.</p><p></p><p></p><p>Muutenkin, isot konsertit pelottaa mua. Niinku oikeasti. Siis en tiedä onkse koronan jälkeen vai jo aiemminkin. Ilmeisesti koronan jälkeen vasta. Koska oon kyl ennen sitä käyny ihan isoillakin keikoilla.</p><p></p><p>Mutta vaikka se olis pieni keikka. Vaikka se olis pieni keikka eikä se olis niin tukalaa ja siel ois tosi vähän ihmisiä. En silti pysty kuvitellakaan olevani samassa huoneessa sen kanssa. Totta kai mä haluun. Mut mä pyörtyisin. Tai menettäisin järkeni jotenkin. En oikeasti uskalla. Mä pelkään et itkisin niin paljon et se ois ihan vitun embarrassing tai jotain. Mutta siis en tiedä haittaisko sitä vaikka itkisinki ihan vittuna mut siis silti. Mä en uskalla vittu millään :D en tajuu miten muut voi vaa olla sillee "hopefully i'll see you soon on world tour" niiku??? HOW CAN THEY DO THAT? that's fucking crazy.</p><p></p><p></p><p>Ehkä se ei oo sit niille niin iso juttu.</p><p></p><p>Mut en ite ymmärrä miten tuun koskaa pystyy siihe. I miss him so bad but pls i would DIE.</p><p></p><p></p><p>its funny cause i'm dying without him but id die if i saw him.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I loathe myself :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 131970, member: 34"] Like do i wanna meet him? Yes i fucking want to meet him Yes i fucking need to hug him. But can i? NOPE. i can't stand next to him without breaking down. I can't even imagine being in the same room. I would pass out. I can't imagine attending a concert. Yes, it's that serious. Muutenkin, isot konsertit pelottaa mua. Niinku oikeasti. Siis en tiedä onkse koronan jälkeen vai jo aiemminkin. Ilmeisesti koronan jälkeen vasta. Koska oon kyl ennen sitä käyny ihan isoillakin keikoilla. Mutta vaikka se olis pieni keikka. Vaikka se olis pieni keikka eikä se olis niin tukalaa ja siel ois tosi vähän ihmisiä. En silti pysty kuvitellakaan olevani samassa huoneessa sen kanssa. Totta kai mä haluun. Mut mä pyörtyisin. Tai menettäisin järkeni jotenkin. En oikeasti uskalla. Mä pelkään et itkisin niin paljon et se ois ihan vitun embarrassing tai jotain. Mutta siis en tiedä haittaisko sitä vaikka itkisinki ihan vittuna mut siis silti. Mä en uskalla vittu millään :D en tajuu miten muut voi vaa olla sillee "hopefully i'll see you soon on world tour" niiku??? HOW CAN THEY DO THAT? that's fucking crazy. Ehkä se ei oo sit niille niin iso juttu. Mut en ite ymmärrä miten tuun koskaa pystyy siihe. I miss him so bad but pls i would DIE. its funny cause i'm dying without him but id die if i saw him. I loathe myself :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja