Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132012" data-attributes="member: 34"><p>Ja muistan sen niin vividly</p><p></p><p>Nyt kun kykenin muistaa since november XD</p><p></p><p>Muistan sen vividly ihan niinku olisin edelleen siinä samassa ajassa</p><p></p><p>Niinku täysin</p><p></p><p>He was literally no one for me</p><p></p><p>Ja mul oli ihan muut rakkaudet sillon</p><p></p><p>Muistan kaiken niin hyvin ah en kestä</p><p></p><p></p><p>Siis ainaki tõnu villu ja l oli niit joit aattelin sillon. A varmaan myös edelleen, totta kai oli. Sit juttelin v:n kanssa. Selasin niitä keskustelui ja ainakin mun mielestä 28. Lokakuuta olin vieläkin jutellu v:n kaa. Ja olin itse asiassa avautunu sille aika paljonkin. Ei tosin sanaakaan eunkwangista, tietenkään :D koska en kai mä siitä kokemuksesta kirjottanu yhtään mihinkään silloin.</p><p></p><p>Ellen demiin? En tiiä. Koska eikös demi silloin vielä ollukin toiminnassa. Niin siitä en tiedä jos sinne oonki höpissy jotain mut en välttämättä. Mut mistään muualta en ainakaan löydä mitään tekstejä. Muistan vaa mitä ajattelin ja varsinkin kun katoin sitä yhtä kuvaa ni muistan tismalleen mitä ajattelin mun tulevaisuudesta silloin. Olin tyyliin et pitäskö mun yrittää jotain L:n suhteen JOTENKIN vai mitä mut entä jos toi tyyppi (seo eunkwang siis hhhhh) onkin se mun tuleva puoliso niin ehkä mun ei sit tarvii yrittää mitään l:n suhteen.. jos se onki toi.... Ja sit mietin tulevaisuutta ja olin jotenki sillee omg jos se oikeesti meneeki niin.... :D</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis oikeesti se oli joku screenshotti jostai L:n linkedin profiilista.</p><p></p><p>Ja katoin vaa niit tekstei ja kaikkee siin ja näin tulevaisuuden mielessäni. Vittu eunkwangin kanssa. Vaikka sillon en edes tienny milt se näyttää. Lol muuta kuin että se on aasialainen ofc. Koska tietenkin tiesin että se biisi oli koreaks. Mutta en mä muuten yhtään tienny milt se näyttää. Ja kelaan vaa jtn tulevaisuutta sen kaa et entä jos siinä käykin niin. Mutta en vieläkään osaa sanoa että halusinko sitä silloin. Luulen etten tienny ees et mitä halusin. Ofc i was all over the place cause i thought about L and villu etc. Mut sit vaa puhuin v:lle villusta XD en kyl nimellä mut luulen et se oli villu josta kerroin sille. Ja sit se vaa suhtautu jotenki chillisti siihe tho. Ei hitto. Ja samaan aikaan se yks yritti mua kans. Ja olin vaa sillee mitä tapahtuu xd</p><p></p><p></p><p>Ihan vitun unreal. Oikeasti. Eerie</p><p>Niinku miettii sitä. It sends shivers down my spine when i think about it. Että oon silloin jo ajatellut et jos oonki sen kanssa tulevaisuudessa.... Ennen kun tiesin kuka se on. Lopeta mä kuolen xdddd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132012, member: 34"] Ja muistan sen niin vividly Nyt kun kykenin muistaa since november XD Muistan sen vividly ihan niinku olisin edelleen siinä samassa ajassa Niinku täysin He was literally no one for me Ja mul oli ihan muut rakkaudet sillon Muistan kaiken niin hyvin ah en kestä Siis ainaki tõnu villu ja l oli niit joit aattelin sillon. A varmaan myös edelleen, totta kai oli. Sit juttelin v:n kanssa. Selasin niitä keskustelui ja ainakin mun mielestä 28. Lokakuuta olin vieläkin jutellu v:n kaa. Ja olin itse asiassa avautunu sille aika paljonkin. Ei tosin sanaakaan eunkwangista, tietenkään :D koska en kai mä siitä kokemuksesta kirjottanu yhtään mihinkään silloin. Ellen demiin? En tiiä. Koska eikös demi silloin vielä ollukin toiminnassa. Niin siitä en tiedä jos sinne oonki höpissy jotain mut en välttämättä. Mut mistään muualta en ainakaan löydä mitään tekstejä. Muistan vaa mitä ajattelin ja varsinkin kun katoin sitä yhtä kuvaa ni muistan tismalleen mitä ajattelin mun tulevaisuudesta silloin. Olin tyyliin et pitäskö mun yrittää jotain L:n suhteen JOTENKIN vai mitä mut entä jos toi tyyppi (seo eunkwang siis hhhhh) onkin se mun tuleva puoliso niin ehkä mun ei sit tarvii yrittää mitään l:n suhteen.. jos se onki toi.... Ja sit mietin tulevaisuutta ja olin jotenki sillee omg jos se oikeesti meneeki niin.... :D Siis oikeesti se oli joku screenshotti jostai L:n linkedin profiilista. Ja katoin vaa niit tekstei ja kaikkee siin ja näin tulevaisuuden mielessäni. Vittu eunkwangin kanssa. Vaikka sillon en edes tienny milt se näyttää. Lol muuta kuin että se on aasialainen ofc. Koska tietenkin tiesin että se biisi oli koreaks. Mutta en mä muuten yhtään tienny milt se näyttää. Ja kelaan vaa jtn tulevaisuutta sen kaa et entä jos siinä käykin niin. Mutta en vieläkään osaa sanoa että halusinko sitä silloin. Luulen etten tienny ees et mitä halusin. Ofc i was all over the place cause i thought about L and villu etc. Mut sit vaa puhuin v:lle villusta XD en kyl nimellä mut luulen et se oli villu josta kerroin sille. Ja sit se vaa suhtautu jotenki chillisti siihe tho. Ei hitto. Ja samaan aikaan se yks yritti mua kans. Ja olin vaa sillee mitä tapahtuu xd Ihan vitun unreal. Oikeasti. Eerie Niinku miettii sitä. It sends shivers down my spine when i think about it. Että oon silloin jo ajatellut et jos oonki sen kanssa tulevaisuudessa.... Ennen kun tiesin kuka se on. Lopeta mä kuolen xdddd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja