Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132275" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä HELVETTIÄ XDDDDDDDDDDD :DDDDDDDD nyt lähtee järki</p><p></p><p>Okei. Mä siis selasin normaalisti vaa sitä soittolistaa. Sit vahingossa säädin jtn siin ja literally täysin vahingossa poistin dear my dearin siltä soittolistalta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>siis tiedän et voin laittaa sen toki ihan hyvin takaisin sille listalle. Mutta.... En (kai?) Saa sitä mitenkään enää takasin siihen kohtaan missä se oli silloin. Koska se oli sivan ja juon sut pois välissä ja siihen se KUULUU koska siinä se oli ja aaaaa you KNOW koska eiiiiiiii TÄRKEET MUISTOT.</p><p></p><p>nyt jos laittaisin sen takas sille listalle niin se menis sinne i don't wanna:n jälkeen tai siis kaikkien niiden biisujen jälkeen eikös</p><p></p><p>Joten en enää ikinä saa sitä niin kuin se oli 😭😭😭😭😭😂 mitä vittua 😂😭 tärkein lista ja meen vahingossa muuttaa sen noin..... Elämäni tärkein kokemus ja muisto (periaatteessa) ... Ai saatana........ Kaikki muuttunu nyt ihan totaalisesti 😭😂 siis oon tosissani tunnen ahdistusta tästä vaikka sinänsä ei oo iso juttu mut SE KUULU SIIHEN KOHTAAN. on väärin jos se on muualla. Oon nähny ja tottunu näkemään ton listan tollasena. Äääähsjskdkdlflföfödldldldl ja sit varmaa joskus unohan ja alan epäilee et miten se oikeesti silloin meni ja ei vittu ahahssjskskskdkdldldöeldkdkeldldl</p><p></p><p></p><p>KUOLEN :DDDDDDDDD OTTOKE ❓❓❓❓❓❓</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132275, member: 34"] Siis mitä HELVETTIÄ XDDDDDDDDDDD :DDDDDDDD nyt lähtee järki Okei. Mä siis selasin normaalisti vaa sitä soittolistaa. Sit vahingossa säädin jtn siin ja literally täysin vahingossa poistin dear my dearin siltä soittolistalta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 siis tiedän et voin laittaa sen toki ihan hyvin takaisin sille listalle. Mutta.... En (kai?) Saa sitä mitenkään enää takasin siihen kohtaan missä se oli silloin. Koska se oli sivan ja juon sut pois välissä ja siihen se KUULUU koska siinä se oli ja aaaaa you KNOW koska eiiiiiiii TÄRKEET MUISTOT. nyt jos laittaisin sen takas sille listalle niin se menis sinne i don't wanna:n jälkeen tai siis kaikkien niiden biisujen jälkeen eikös Joten en enää ikinä saa sitä niin kuin se oli 😭😭😭😭😭😂 mitä vittua 😂😭 tärkein lista ja meen vahingossa muuttaa sen noin..... Elämäni tärkein kokemus ja muisto (periaatteessa) ... Ai saatana........ Kaikki muuttunu nyt ihan totaalisesti 😭😂 siis oon tosissani tunnen ahdistusta tästä vaikka sinänsä ei oo iso juttu mut SE KUULU SIIHEN KOHTAAN. on väärin jos se on muualla. Oon nähny ja tottunu näkemään ton listan tollasena. Äääähsjskdkdlflföfödldldldl ja sit varmaa joskus unohan ja alan epäilee et miten se oikeesti silloin meni ja ei vittu ahahssjskskskdkdldldöeldkdkeldldl KUOLEN :DDDDDDDDD OTTOKE ❓❓❓❓❓❓ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja