Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132277" data-attributes="member: 34"><p>PPPPFFFTTT</p><p>.SIIS</p><p></p><p>tuntuu oikeesti pahalta.</p><p></p><p></p><p>:DDDDDD siis ihan oikeesti tuntuu pahalta. Kuulostaa älyttömältä mutta tuntuu pahalta</p><p></p><p>Ottoke</p><p></p><p>Tavallaan se on myös kuin poistaisi todistusaineistoa siitä mitä tapahtui. Ja no joo eihän se sinänsä mitään muuta mutta kun se nyt kuitenkin oli siinä ja siihen se kuului ja niin se tapahtui. Kyllähän mä sen muistan silti että miten se silloin oli tai ei nyt luulis että unohdan mutta niin idk idk idk jostain syystä sillä vaan on väliä että missä kohdassa se on.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis sekin oli mulle paha juttu tavallaan kun eunkwangin soittolistalt (actual eunkwang soittolista eikä L soittolista joka periaatteessa on.. myös eunkwang soittolista :D) poistui automaattisesti se joku olikse joku off my face coveri tai joku koska se oli niiku jaksona siel. Siis en muista nimee kenen cover mut joku kpop tyyppi se oli. Niin sit en tiiä jos se poistui spotifyst tjsp niin sitte se lähti silt listalta enkä voi sille yhtään mitään mut tuntuu pahalta koska nää on niin tärkeitä ja henkilökohtasia asioita mulle</p><p></p><p>Abua</p><p></p><p>No miten vaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132277, member: 34"] PPPPFFFTTT .SIIS tuntuu oikeesti pahalta. :DDDDDD siis ihan oikeesti tuntuu pahalta. Kuulostaa älyttömältä mutta tuntuu pahalta Ottoke Tavallaan se on myös kuin poistaisi todistusaineistoa siitä mitä tapahtui. Ja no joo eihän se sinänsä mitään muuta mutta kun se nyt kuitenkin oli siinä ja siihen se kuului ja niin se tapahtui. Kyllähän mä sen muistan silti että miten se silloin oli tai ei nyt luulis että unohdan mutta niin idk idk idk jostain syystä sillä vaan on väliä että missä kohdassa se on. Siis sekin oli mulle paha juttu tavallaan kun eunkwangin soittolistalt (actual eunkwang soittolista eikä L soittolista joka periaatteessa on.. myös eunkwang soittolista :D) poistui automaattisesti se joku olikse joku off my face coveri tai joku koska se oli niiku jaksona siel. Siis en muista nimee kenen cover mut joku kpop tyyppi se oli. Niin sit en tiiä jos se poistui spotifyst tjsp niin sitte se lähti silt listalta enkä voi sille yhtään mitään mut tuntuu pahalta koska nää on niin tärkeitä ja henkilökohtasia asioita mulle Abua No miten vaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja