Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132387" data-attributes="member: 34"><p>Yes this is exactly what it is</p><p></p><p>Yes this is exactly what was meant to happen i guess</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis kun asioita alkaa niin helposti epäillä</p><p></p><p>Mutta sitten kun </p><p></p><p>Selaa galleriaa ja kattoo että mitä saatanaa tässä on oikeen tapahtunut</p><p></p><p>Niiku oikeen avaa silmänsä ja kattoo</p><p></p><p>Niin tajuu et on silkkaa mahdottomuutta että me ei koskaan tultais olee yhdessä</p><p></p><p>For reals kun tajuaa että on ihan uskomatonta että rakastuin näin siihen samaan ihmiseen</p><p></p><p>On ihan uskomatonta että oon odottanut jo silloin että "millonkohan se tapahtuu, millonkoha me tavataan jne" mutta silloin olin vaa välinpitämättömämpi</p><p></p><p>I didn't have this desire to be with him</p><p></p><p>Now it's out of control and i'm dying here</p><p></p><p>Tää saa mut tärisee kieltämättä</p><p></p><p>Ei vaa oo mahollista</p><p></p><p>Ei vaa oo mahollista et tää kaikki ei tarkottais jotain. Tarkottaa ja muuten aivan satavarmasti tarkottaa.</p><p></p><p>Muuten en enää ymmärrä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Koska kun selasin kaikista muista ihastuksista myös mitä ny kuvii oli gallerias. Aikasemmista. Niin sen vaa huomas ettei muista ollu tapahtunut tämmöstä samaa ihannnn joten vaikuttaa oikeesti siltä et se ois jollain tavalla meant to be. Koska se on kirjaimellisesti ainut josta oon ollut noin varma että tuun olee sen kanssa. Ja huvittavin osa on just se että en silloin ollu.... Varsinaisesti ainakaan rakastunu siihen. Joten toiveajattelua se ei kyllä ollut. Joo. Tää on niin selvä keissi. Ja on kummallista että se tuli just siitä. Tyypistä joka asuu noin kaukana. Mut se on ainut josta on tullu tollanen, niiku tollai samal taval. Vannon etten muista ollu koskaan samal taval varma. Nyt kun kattoo taaksepäin niin sen näkee selvästi että se on ainut jost on tapahtunut tolla tavalla. Niiku ei helvetti. Ja nyt sit vaa ihan sattumalta siit tulikin mun elämäni rakkaus. Vaikka vielä ei ollakaan tavattu.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta kysymys vaan kuuluu että mitenköhän se sitten mukamas tulee tapahtumaan. Varsinkin kun vielä en oo henkisesti ok sen ajatuksen kanssa että kävisin keikal yhtään missään (ulkomail tai suomes). Ehkä tän vuoden aikana tai ens vuoden aikana oon siinä pisteessä että pystyn tapaa sen, tiiä sitte oisko se ulkomail vai Suomessa mut kummiski. Ja meneekse sit muka niin et sit kun tavataan jossain keikal????????? Nii se tyyliin rakastuu muhun ja mitä?????? Ois muka sillee could i have your number lmao joo varmasti??? Lmao. Ja sit jos se ois Suomessa niin sit se palais kummiski takas koreaan ja siinähän sitte oltais. No ei toikaa millään tasol todennäköiselt kuulosta mut ei kai tollasta vittu voi tapahtua ilman että se tarkottais sitä että todella tullaan olee yhdessä. Voi hyvää päivää. Honestly mä en tiedä :Ddd koska mä en edes???????? Siis en vieläkään voi täysin edes uskoo et se ennustus oli todella tost samast ihmisestä vaikka silloin en siitä yhtään mitään tiennykään. En voi niiku?????? En voi edes tajuta? Ei noin voi tapahtuu. Ei se vaa käy mun järkeen että se ois muka sellanen, josta ei koskaan tuu mitää. Koska oikeasti se tunne oli enemmän sellanen että mä tiedän että niin käy, ilman että siinä ois ollu sitä omaa desire ollenkaan. Tai sit????? En tiiä yhtään oikeesti.</p><p></p><p>Siis ihan hirvee mysteeri. Niiku elämäni pahin MYSTEERI herranjestas sentään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132387, member: 34"] Yes this is exactly what it is Yes this is exactly what was meant to happen i guess Siis kun asioita alkaa niin helposti epäillä Mutta sitten kun Selaa galleriaa ja kattoo että mitä saatanaa tässä on oikeen tapahtunut Niiku oikeen avaa silmänsä ja kattoo Niin tajuu et on silkkaa mahdottomuutta että me ei koskaan tultais olee yhdessä For reals kun tajuaa että on ihan uskomatonta että rakastuin näin siihen samaan ihmiseen On ihan uskomatonta että oon odottanut jo silloin että "millonkohan se tapahtuu, millonkoha me tavataan jne" mutta silloin olin vaa välinpitämättömämpi I didn't have this desire to be with him Now it's out of control and i'm dying here Tää saa mut tärisee kieltämättä Ei vaa oo mahollista Ei vaa oo mahollista et tää kaikki ei tarkottais jotain. Tarkottaa ja muuten aivan satavarmasti tarkottaa. Muuten en enää ymmärrä. Koska kun selasin kaikista muista ihastuksista myös mitä ny kuvii oli gallerias. Aikasemmista. Niin sen vaa huomas ettei muista ollu tapahtunut tämmöstä samaa ihannnn joten vaikuttaa oikeesti siltä et se ois jollain tavalla meant to be. Koska se on kirjaimellisesti ainut josta oon ollut noin varma että tuun olee sen kanssa. Ja huvittavin osa on just se että en silloin ollu.... Varsinaisesti ainakaan rakastunu siihen. Joten toiveajattelua se ei kyllä ollut. Joo. Tää on niin selvä keissi. Ja on kummallista että se tuli just siitä. Tyypistä joka asuu noin kaukana. Mut se on ainut josta on tullu tollanen, niiku tollai samal taval. Vannon etten muista ollu koskaan samal taval varma. Nyt kun kattoo taaksepäin niin sen näkee selvästi että se on ainut jost on tapahtunut tolla tavalla. Niiku ei helvetti. Ja nyt sit vaa ihan sattumalta siit tulikin mun elämäni rakkaus. Vaikka vielä ei ollakaan tavattu. Mutta kysymys vaan kuuluu että mitenköhän se sitten mukamas tulee tapahtumaan. Varsinkin kun vielä en oo henkisesti ok sen ajatuksen kanssa että kävisin keikal yhtään missään (ulkomail tai suomes). Ehkä tän vuoden aikana tai ens vuoden aikana oon siinä pisteessä että pystyn tapaa sen, tiiä sitte oisko se ulkomail vai Suomessa mut kummiski. Ja meneekse sit muka niin et sit kun tavataan jossain keikal????????? Nii se tyyliin rakastuu muhun ja mitä?????? Ois muka sillee could i have your number lmao joo varmasti??? Lmao. Ja sit jos se ois Suomessa niin sit se palais kummiski takas koreaan ja siinähän sitte oltais. No ei toikaa millään tasol todennäköiselt kuulosta mut ei kai tollasta vittu voi tapahtua ilman että se tarkottais sitä että todella tullaan olee yhdessä. Voi hyvää päivää. Honestly mä en tiedä :Ddd koska mä en edes???????? Siis en vieläkään voi täysin edes uskoo et se ennustus oli todella tost samast ihmisestä vaikka silloin en siitä yhtään mitään tiennykään. En voi niiku?????? En voi edes tajuta? Ei noin voi tapahtuu. Ei se vaa käy mun järkeen että se ois muka sellanen, josta ei koskaan tuu mitää. Koska oikeasti se tunne oli enemmän sellanen että mä tiedän että niin käy, ilman että siinä ois ollu sitä omaa desire ollenkaan. Tai sit????? En tiiä yhtään oikeesti. Siis ihan hirvee mysteeri. Niiku elämäni pahin MYSTEERI herranjestas sentään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja