Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132388" data-attributes="member: 34"><p>Tai sit . I desired that a lil bit (mut en kuitenkaan niin paljon et oisin ikinä ottanut selvää kuka helvetti kyseinen ihminen edes on lmao, paitsi vasta sitten kun se tapahtui täysin vahingossa kun rakastuin siihen tietämättä et se on se tai siis muistamatta edes että tämmönen oli edes ollut, tai ainakaan kaikkea en muistanut siitä niin juuh) but like idk?????????? siis hassua etten edes uteliaisuudesta koskaa tsekannu et milt tää mun tuleva mies sit ees näyttää. Luulis et oisin ollu utelias. Mut en näköjään niin. Olin vaa sillee lol aattelen villuu ja tõnuu ja ignooraan ton random miehen. Siis mitä helvettiä oikeasti.</p><p></p><p></p><p>Ja mistä HITOSTA oon repässy sen ajatuksen edes että tuossapa on mieheni sitten. Mistä AKTUAALISESTA HELVETISTÄ :DDD jotenki se vaan osui muhun kuin salama kirkkaalta taivaalta. Aivan samantien siinä. Kuulin vaa sen pienen pätkän siitä biisusta ja siinä se sitten muistaakseni heti tuli aika laillaaaaaaa. Juuh. Salamana kirkkaalta taivaalta tieto siitä että tuossahan on siis tuleva mieheni :--------------------D mikä ei missään nimessä tuntunut todennäköiseltä silloinkaan, en mä niin sekasin ollu että se ois todennäköiseltä tuntunut tai mitään, mutta kaikesta huolimatta se tunne vaan jotenkin pysyi ja pysyi. Mutta silti yhä siinä mietin ihan muita enkä mielestäni ollut mitenkään että oon niin ihastunu tohon :D ???????????????????????????????????????????? Mistä VITUSTA on kyse</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Good heavens!</p><p></p><p></p><p></p><p>miten meni noin niinku omasta mielestä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Hauskinta on oikeasti just se että olin vaa sillee jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu sitten. Sitten jossain kohtaa kai vaan unohdin osan ainakin siitä koko keissistä kun aikaa kulu. Sitten tapahtuu tää???????? Ja nyt en osaa enää olla silleen "jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu" vaan oon silleen "WAAAAAAAAAHHHHHHH SE ON KOKO AJAN MUN MIELESSÄ KÄRSIN ILMAN SEN KOSKETUSTA" niinku jaahas mitä tapahtui</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132388, member: 34"] Tai sit . I desired that a lil bit (mut en kuitenkaan niin paljon et oisin ikinä ottanut selvää kuka helvetti kyseinen ihminen edes on lmao, paitsi vasta sitten kun se tapahtui täysin vahingossa kun rakastuin siihen tietämättä et se on se tai siis muistamatta edes että tämmönen oli edes ollut, tai ainakaan kaikkea en muistanut siitä niin juuh) but like idk?????????? siis hassua etten edes uteliaisuudesta koskaa tsekannu et milt tää mun tuleva mies sit ees näyttää. Luulis et oisin ollu utelias. Mut en näköjään niin. Olin vaa sillee lol aattelen villuu ja tõnuu ja ignooraan ton random miehen. Siis mitä helvettiä oikeasti. Ja mistä HITOSTA oon repässy sen ajatuksen edes että tuossapa on mieheni sitten. Mistä AKTUAALISESTA HELVETISTÄ :DDD jotenki se vaan osui muhun kuin salama kirkkaalta taivaalta. Aivan samantien siinä. Kuulin vaa sen pienen pätkän siitä biisusta ja siinä se sitten muistaakseni heti tuli aika laillaaaaaaa. Juuh. Salamana kirkkaalta taivaalta tieto siitä että tuossahan on siis tuleva mieheni :--------------------D mikä ei missään nimessä tuntunut todennäköiseltä silloinkaan, en mä niin sekasin ollu että se ois todennäköiseltä tuntunut tai mitään, mutta kaikesta huolimatta se tunne vaan jotenkin pysyi ja pysyi. Mutta silti yhä siinä mietin ihan muita enkä mielestäni ollut mitenkään että oon niin ihastunu tohon :D ???????????????????????????????????????????? Mistä VITUSTA on kyse Huoh Good heavens! miten meni noin niinku omasta mielestä Hauskinta on oikeasti just se että olin vaa sillee jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu sitten. Sitten jossain kohtaa kai vaan unohdin osan ainakin siitä koko keissistä kun aikaa kulu. Sitten tapahtuu tää???????? Ja nyt en osaa enää olla silleen "jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu" vaan oon silleen "WAAAAAAAAAHHHHHHH SE ON KOKO AJAN MUN MIELESSÄ KÄRSIN ILMAN SEN KOSKETUSTA" niinku jaahas mitä tapahtui [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja