Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132502" data-attributes="member: 34"><p>Hah ja jälleen kerran oon niin onnellinen siitä et mun honey on täysin mun isän vastakohta koska joutu taas kuuntelee sen kiukutteluu ja pelätä xd </p><p></p><p>Jos ees tullaan olee yhes. Mut jos joo niin sit ei ainakaan tarvi tolla tavalla miettii et miten olla ettei tulis huutoa. Sillee mitä mä nyt taas oon tehny väärin sen mielestä. Tai mun veli tai mutsi.</p><p></p><p>Onneks mun kulta on suloisin ja jos ny sit vaikka jonku toisen kaa yhteen päätyisinkin niin olis kyllä hyvä jos se ois tosi similar kosk iha niinku mun hyvinvoinnin kannalta. Tai siis oonha mä tämmösee tottunu mut ois se hyvä jos ois just tollanen joka ei hirveesti suutu mistään. Vastakohtana faijalle joka huutaa millon mistäkin ja on muutenkin toxic. I'm just being honest here, kyllä se on myönnettävä että se on aika toxic for reals. Vasta nyt viime aikoina oon ihan kunnolla kunnolla tajunnu sen miten se on varmasti vaikuttanu jokaisen perheenjäsenen itsetuntoon negatiivisesti. Että aikas hyvä ympäristö kasvaa kyllä. Ei pahin mahdollinen toki, mutta eipähän tarvi ihmetellä miks mulla on ongelmia. Vaikka ei se toki ainut syy oo, just viime yönä nimittäin näin unta pitkästä aikaa siitä että mua kiusattiin, mut olinki miettiny sitä just ennen nukkumaanmenoa ja analysoinu.</p><p></p><p>Tää on taas mun omaa pohdintaa vaan mutta oon miettiny sitä tosiaan että koska silloin koulukiusaamisaikoina tilanne oli se että kaikki huomio tyyliin mitä sain pojilta oli pelkästään negatiivista, koska mun kiusaajat. Ne sai mut uskoo todella vahvasti siihen et kukaan jätkä ei pysty haluu mua ja siks luulisin et mun on edelleen vaikee nähä itteeni kauniina ja vaikka sen jälkeen oon saanu suht monelt jätkält sitä kuulla et oon kaunis niin en silti ite vielkää tunne niin. Eikä se paina vaakakupissa nii paljo koska edelleen mun päässä tilanne on se et kukaan jätkä ei voi haluta mua koska ne kaikki pitää mua ällöttävänä. Koska silloin se tilanne oli se. Ja vaikka siin jossain kohtaa tuli lähestymisiä oikeelta ja vasemmalta niin silti se ei näköjään kunnolla oo muuttanu mun fiiliksiä. Edelleen ihmettelen et jos joku tykkäis must nii oisin sillee et ööh eiks sua hävetä tykätä must ku oon näin ällöttävä? Niiku eksä tiiä et jätkien ei kuulu tykätä must vaa niiden kuuluu sanoo mua rumaks jne. Siks mun on vaikee kuvitella, jopa mahdotonta ymmärtää että jonain päivänä voisin oikeasti olla miehen kanssa romanttisessa suhteessa niin että se todella rakastais ja arvostais mua. Uskomaton ajatus, ei tunnu maholliselta jotenkin. Oon myös ajatellut että varmaan sen takia mulla on ollu joka kerta niin kiusallinen olo jos oon ollu jonku jätkän lähellä, esim p tai j tai v. Tai sitten se on kyllä voinut johtua siitäkin jos mulla ei oo ollu tunteita niitä kohtaa mut j:tä kohtaa kyl oli.. ja silti mul oli jotenki niin kiusallinen olo, sellanen ällöttävä fiilis kinda, vaikka muuten siin olikin kivaa olla. Mutta joo, se varmaa johtuu siitä itsetunnosta. Oon miettinyt et oisko sama tytön kohdalla. Ainakin silloin kun m oli mun lähellä niin koin oloni yllättävän hyväksi. Enkä ainakaan ihan niin kiusalliseksi. Joten varmaan tää just liittyy lähinnä jätkiin. Aloin jo miettiä et mitä helvettiä entä jos oonkin oikeesti vaa gay tai jotain koska must tuntuu nii awkwardilt ajatus parisuhteest miehen kaa. Mut en voi olla gay :DDDDDD it doesnt make any sense. Luulen että se on vaa siitä että mun kokemukset sattuu olee mitä on enkä voi luottaa jätkiin samalla tavalla mitä ehkä tyttöihin. En myöskään oo koskaan osannu muodostaa minkäänlaista kunnollista yhteyttä edes kaverimielessä miespuolisten kanssa, tunnen aina oloni niin kiusalliseks jotenkin. Naispuolisten kanssa taas tuntuu että voin olla jokseenkin comfortable. Okei, mul oli koulussa (amiksessa siis) yks jätkä jonka kanssa juteltiin aikas usein tai no oikeestaan kakskin jonka kaa juteltiin jonki verra mut se toinen oli ilmeisesti kuses muhun ja sano kaikkee oot kaunis mul on ikävä sua :D mut se toinen oli mielestäni vaa kaveripohjalt. Mut kai mul niidenkin kaa oli vähän sellanen awkward olo. Tosi omituista miten sukupuoli voi vaikuttaa kun eihän sen oikeestaa pitäis vaikuttaa.</p><p></p><p>Joo siis ku aloin yhtäkkiä miettii tätä nii säikähdin vaa hiukan ku olin sillee herranjestas miten mä ikinä pystyn luottaa yhteenkään mieheen kunnolla. Niiku et voinko koskaa saada sellast ihan aitoo yhteyttä kehenkään miespuoliseen lol. Siis sillä tavalla et just joku parisuhde olis edes mahdollista. Luulen et sen pitäs olla just tollanen tarpeeks soft kuten eunkwang tai jotain. En ymmärrä ku tuntuu vaa nii törkeen kiusalliselt ajatukselt jotenki.</p><p></p><p>Ja no siis muutenki huoh ihan ku eunkwang nyt muka olis se jonka tuun saamaan hhahhah. No jos luotetaan siihen mitä silloin ajattelin nii joo sit varmaa, mut voinko mä luottaa siihen :D on mun kysymykseni.. ois kyllä aika vitun outoo jos se muka rakastuis muhun ja meistä tuliskin jotain. Muutenki jos se tuntis mua kohtaa jotai tyylii jossai keikal nii aika helvetin hankalaa siin nyt olis mitään sen enempää edes jutskailla tai mitää. Joten you see why i was so fucking skeptical jo silloin 2020? Siis ei mikään ihme että epäilin sitä niin paljon heti silloin. Mutta silti se outo tunne vaan pysyi ja pysyi enkä vieläkään ymmärrä mistä se johtui. Olin sillee hei öö toi ei kuulosta yhtään todennäköselt. Mut silti se vaan tuntui niin auttamattomasti siltä että tos on mun mieheni. Tietämättä edes sen ulkonäköä. se oli vaa joku ihme tunne mikä mulle tuli. Mutta onko se voinu olla vaan sitä että pidin vaan sen äänestä niin paljon? Mutta kun oon pitäny monen muunkin äänestä samalla tavalla ja tuntenu jotain sen perusteella, mutta en oo tuntenu TOLLASTA. en oo tuntenu että hei tossa on mun tuleva mies/vaimo, vaikka oisin olluki sillee omg tol on ihana ääni.. D: lol? Siinä se vaan iski heti päin kasvoja ja se oli niinku.... Niiiiiin outoa DD: ja sitten jännästi sen jälkeen siit yhtäkkiä tuleekin mun elämäni rakkaus jaahas ok.. en voi sanoa olevani yllättynyt XDDDDDD ...... Vaikka tavallaan oonkin. Oikeasti niinku mitä hittoa hei. Mikä on niiku ees... Homman nimi????? Miten kaikki voi käydä toteen siinä just niinkun ajattelinki? Tavallaan se on nykyään vaikea edes ymmärtää että btob keissi tapahtui oikeasti vasta nyt vähän aikaa sitten, koska silloin oli jo se ja se tuntui niin varmalta silloin että oli kuin se olis jo tapahtunut, vaikka silloin se ei ollutkaan. Mutta kun tiesin niin varmaksi sen että tosta tulee niin vitun iso juttu. Ja periaatteessa olin vieläpä silleen kinda et toi tulee olee isoin keissi kaikist kpop ryhmistä mist oon ikinä tykänny. Se oli vaan se tunne. Niin varma. Niin sit se oli kuin se olis silloin jo tapahtunut mutta oikeasti se tapahtui vasta nyt ??????? Siis oikeesti save me koska mä en enää tiedä mikä hiton ennustaja oon ku tää alkaa pelottaa jo. Niinku emmä tiiä hei miks kaikki menee tismalleen kuten ajattelinkin??????????? 😭😭😭😭 Ja kun en koskaan ottanu selvää kuka vittu se äijä on ja sit vaan randomisti ahahah kappas 3 minuuttii inessä siin vidis ja on jo ihastunu siihe vitusti and it kinda feels like hes the right one ja sit oot vaa sillee MISTÄ RYHMÄSTÄ TOI MIES ON JA MIKÄ ON SEN NIMI i need to know i think i need him i think i love him 😩😩😩😩😩😭 oikeesti you have got to be kidding me. Et niinku kuinka sattuikaan??????? älkää vittu jaksako xD nii-i. Mistähän ryhmästä se OIS VOINU OLLA. ihme etten heti siinä jo arvannut että oisko btob. Vaikka kuulin sen et penta b mut en silti aatellu et btob :DDDD olin sillee MIKÄ ON RYHMÄN NIMI mistä toi b tulee. AAAAAHSHAHAHA. Pls. En kestä ku katoin yuton takii mut eunkwang varasti mun huomion lmao. Ja se oliki sit siinä. Niinku miten kaikki toi edes voi tapahtua? Muistelisin (jos en ihan vääräs oo) et se ois menny niin et saatoin lukee niit tekstei sillee vähän ja saatoin nähä et siin luki eunkwang ja sit ku mietin mikä sen nimi on ni olin sillee et aa onkse siis eunkwang. Koska ekana en kattonu niin tarkasti ni meni vissiin ohi vähän tai jotain. Mutta en ainakaan tietoisesti heti muistanut sitä keissii tai mun mielestä olin vaa sillee et hain youtubesta ja olin sillee seo eunkwang hmmmm toi kuulostaa ehkä jotenkin tutulta? Sit kun olin saanu jo tietää et ryhmä on siis btob niin menin selaa sitä listaa koska muistin kyl sen btob jutun jotenkin ja sit vasta kun näin sen dear my dear siellä ni olin sillee herranjumala, ja muistin et hetkinen hetkinen ihanbku tähän ois liittyny jotain. Mut kokonaisuudessaan muistin koko jutun VASTA MARRASKUUSSA staaahp XD aika vitun syvälle oli haudattu kyl ilmeisesti. Nyt en edes ymmärrä miten oon voinu unohtaa noin hyvin. Pffft ja nii. Ja ajatella et nyt oon sit vahingossa poistanu just sen basically tärkeimmän kappaleen siltä listalta 😭😂😭😂😭😂😂😂 saahan sen takas mutta ei siihen kohtaan. It's not the same. Paitsi jos teen hirveen duunin ja poistan kaikki kappaleet sen jälkeen ja lisään ne uudestaan siinä järkässä missä ne oli ?? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 hahhah :D miten voi olla noin tärkee juttu... Pls.</p><p></p><p>Oikeest miten voi olla näin aaahahahahaaaaa vittuuu</p><p></p><p>Siis toi lista on tavallaa vaa kaikista tärkein koska mulle ei koskaan ollu eikä sen jälkeen myöskään tapahtunut mitää tollasta. Nii onha se ihan vitun mystistä ja aivan tolkuttoman tärkee muisto mulle. Ja siis se oli tärkee asia jo ennen tätä. Vaikka en sitä täysin muistanukaa XDDDDDDDD mutta sillon kun vielä muistin lol. Ei siis en todellakaan ymmärrä miten voi unohtaa noin?????? Kai siinä sit kulu sen verran aikaa ja aattelin et no ei se välttämättä käy toteen lol. Nii aattelin ettei se ehkä ookaa niin merkittävää ja unohin asian. LOL VITTU. boy was i in for a motherfucking big surprise. *Nervous laughter*</p><p></p><p></p><p></p><p>Like okay like REALLY nervous laughter </p><p></p><p>Okay i'm really nervous</p><p></p><p>Ja jos se ois ollu pelkästään siitä että sen ääni on ihana niin ensinnäkin kuten sanoin muiden kohdalla ei oo tollasta tullu vaikka oonki pitäny jonkun ääntä ihanana.. ei oo tullu sillee vau toi on mun tuleva mies tho mut mistä mä tiedän tän</p><p></p><p>Sit + se ei selitä sitä että koko homma alkoi ensin niiden btob biisien kohalla.. beautiful pain siin ei edes oo sen ääntä ja siinä kohtaahan se mun mielestä jo tuli se olo. Olin vaa sillee lol tuun rakastuu johonki täst ryhmäst tho. Ja tyylii et siit tulee isoin juttu. Tai jotaki sellast. Mut en ymmärrä mistä sekin tunne on tullu? Was it really psychic? And more importantly, was it really necessary..</p><p></p><p>Miten kaikki voi käydä toteen ihan just niinku sen ajattelikin?</p><p></p><p></p><p></p><p>Jos ei tulla olee yhdessä kwangin kaa ni sit jää pikkusen kesken nää mun enteiden suhteen D: xd sillee juu btob siit tuli kyl huge keissi ja seo eunkwangista tuli elämäni rakkaus lopulta mutta koskaan ei silti yhessä oltu vaikka niin etukäteen sen tiesinkin 😳 koska se on siis enää ainut mikä siit ennustuksest puuttuu, ainut asia mikä ei oo käyny toteen. Kaikki muu on jo. Niin vittu ööm. Pistäähän se nyt miettimään. Ja aika vitustikin. Oikeest i'm shivering i mean not really but like mentally yes i am shivering. </p><p></p><p></p><p>Pls it's so random</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>And i wonder what he would think if he knew. Oisko se sillee omg wtf niiku yhtä hämmentynyt ku minä :D mutta tää on kyllä niin törkeen monimutkainen asia selittää että idk en osais ehk. Mut pakkohan se ois sille selittää jos yhteen päädytään joskus :D</p><p></p><p></p><p></p><p>Ah it's so creepy.</p><p></p><p>Niinku oikeesti MITÄ VITTUA täällä tapahtuu</p><p></p><p>Ei nyt edes paljon naurata :D en ymmärrä mikä on todennäköisyys sille et siit tuli mun elämäni rakkaus... Jos se kokemus ei ois ollu valid vaa täysin random vaan eikä tarkota mitään ni jännä sattuma tosiaan että siitä tuli kuin tulikin sitten elämäni rakkaus. Kuka ois uskonu?? Ehh siis oon niin shokis kosk ihan jo pelkästään se että siitä ees tuli elämäni rakkaus, vaikka ei edes päädyttäis yhteen niin tääki on jo uskomatonta siinä mielessä koska on aivan HULLUA että siinä todella kävi suurinpiirtein niin kuin ajattelinkin, jos se dating part nyt jää toteutumatta mutta silti he literally was the one???? I .. im....... Amazed... 😭 niinku ei edes näinkää voi tapahtua.</p><p></p><p>Ja lopeta ei vittuuuu hahahah... Aivan sairasta koska katoin yhtä esinettä jonka sain v:ltä silloin just niihin aikoihin. En tiiä jos se oli just silloin... Lauantaina? Ja sit tää keissi tapahtui maanantaina. Eli ihan muutama päivä ennen sitä sain v:ltä ton esineen. Niin voin kertoa että tuntuu ihan pikkasen trippaavalta kattoo sitä nyt. Symboloi kans vähän jotain muuta kun pelkästään v:tä.. koska se on literally koko tää aika sieltä tähän. Ja varsinkin koska nyt vasta otin sen pois mun laukusta. Koko tän ajan se on ollu siellä, oon kyl kattonu sitä välillä mut en ikinä tienny mihin laittaisin sen nii se oli sit vaa mun laukussa. Nyt otin sen pois ja pistin vaa johonkin pöydälle lol. Tonne sekasorron keskelle. Aah en kestä. Siis. Koska. Älkää vittu 😭😭😭😭 ei saatana. Muutenki lol toi laukku on ofc se sama laukku joka mulla oli myös siellä paikassa, varmaa samat maskitki edelleen siellä ku sinne on jääny kaikki.</p><p></p><p>Noniin... Jotenki ku se jakso siellä alkoi silloin niin en ois uskonu ehkä että se liittyy mitenkään mun tulevaan mieheen lol. Mut niin vaan. Voi viddu. Tai joo, silloin kun se alkoi nii rakastuin kyl a:han samantien aika lailla. Hahhshs. Mutta en mä tiedä uskoinko mä siitä koskaan että se olis mun tuleva mies. Certainly ei kyl mitää tollasta samanlaista tapahtunu ainakaa siit.</p><p></p><p></p><p>No en mä kyl vittu voi vieläkään uskoo et toi ois totta mut silti toinen puoli must on sillee "aivan. Varmasti. On."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132502, member: 34"] Hah ja jälleen kerran oon niin onnellinen siitä et mun honey on täysin mun isän vastakohta koska joutu taas kuuntelee sen kiukutteluu ja pelätä xd Jos ees tullaan olee yhes. Mut jos joo niin sit ei ainakaan tarvi tolla tavalla miettii et miten olla ettei tulis huutoa. Sillee mitä mä nyt taas oon tehny väärin sen mielestä. Tai mun veli tai mutsi. Onneks mun kulta on suloisin ja jos ny sit vaikka jonku toisen kaa yhteen päätyisinkin niin olis kyllä hyvä jos se ois tosi similar kosk iha niinku mun hyvinvoinnin kannalta. Tai siis oonha mä tämmösee tottunu mut ois se hyvä jos ois just tollanen joka ei hirveesti suutu mistään. Vastakohtana faijalle joka huutaa millon mistäkin ja on muutenkin toxic. I'm just being honest here, kyllä se on myönnettävä että se on aika toxic for reals. Vasta nyt viime aikoina oon ihan kunnolla kunnolla tajunnu sen miten se on varmasti vaikuttanu jokaisen perheenjäsenen itsetuntoon negatiivisesti. Että aikas hyvä ympäristö kasvaa kyllä. Ei pahin mahdollinen toki, mutta eipähän tarvi ihmetellä miks mulla on ongelmia. Vaikka ei se toki ainut syy oo, just viime yönä nimittäin näin unta pitkästä aikaa siitä että mua kiusattiin, mut olinki miettiny sitä just ennen nukkumaanmenoa ja analysoinu. Tää on taas mun omaa pohdintaa vaan mutta oon miettiny sitä tosiaan että koska silloin koulukiusaamisaikoina tilanne oli se että kaikki huomio tyyliin mitä sain pojilta oli pelkästään negatiivista, koska mun kiusaajat. Ne sai mut uskoo todella vahvasti siihen et kukaan jätkä ei pysty haluu mua ja siks luulisin et mun on edelleen vaikee nähä itteeni kauniina ja vaikka sen jälkeen oon saanu suht monelt jätkält sitä kuulla et oon kaunis niin en silti ite vielkää tunne niin. Eikä se paina vaakakupissa nii paljo koska edelleen mun päässä tilanne on se et kukaan jätkä ei voi haluta mua koska ne kaikki pitää mua ällöttävänä. Koska silloin se tilanne oli se. Ja vaikka siin jossain kohtaa tuli lähestymisiä oikeelta ja vasemmalta niin silti se ei näköjään kunnolla oo muuttanu mun fiiliksiä. Edelleen ihmettelen et jos joku tykkäis must nii oisin sillee et ööh eiks sua hävetä tykätä must ku oon näin ällöttävä? Niiku eksä tiiä et jätkien ei kuulu tykätä must vaa niiden kuuluu sanoo mua rumaks jne. Siks mun on vaikee kuvitella, jopa mahdotonta ymmärtää että jonain päivänä voisin oikeasti olla miehen kanssa romanttisessa suhteessa niin että se todella rakastais ja arvostais mua. Uskomaton ajatus, ei tunnu maholliselta jotenkin. Oon myös ajatellut että varmaan sen takia mulla on ollu joka kerta niin kiusallinen olo jos oon ollu jonku jätkän lähellä, esim p tai j tai v. Tai sitten se on kyllä voinut johtua siitäkin jos mulla ei oo ollu tunteita niitä kohtaa mut j:tä kohtaa kyl oli.. ja silti mul oli jotenki niin kiusallinen olo, sellanen ällöttävä fiilis kinda, vaikka muuten siin olikin kivaa olla. Mutta joo, se varmaa johtuu siitä itsetunnosta. Oon miettinyt et oisko sama tytön kohdalla. Ainakin silloin kun m oli mun lähellä niin koin oloni yllättävän hyväksi. Enkä ainakaan ihan niin kiusalliseksi. Joten varmaan tää just liittyy lähinnä jätkiin. Aloin jo miettiä et mitä helvettiä entä jos oonkin oikeesti vaa gay tai jotain koska must tuntuu nii awkwardilt ajatus parisuhteest miehen kaa. Mut en voi olla gay :DDDDDD it doesnt make any sense. Luulen että se on vaa siitä että mun kokemukset sattuu olee mitä on enkä voi luottaa jätkiin samalla tavalla mitä ehkä tyttöihin. En myöskään oo koskaan osannu muodostaa minkäänlaista kunnollista yhteyttä edes kaverimielessä miespuolisten kanssa, tunnen aina oloni niin kiusalliseks jotenkin. Naispuolisten kanssa taas tuntuu että voin olla jokseenkin comfortable. Okei, mul oli koulussa (amiksessa siis) yks jätkä jonka kanssa juteltiin aikas usein tai no oikeestaan kakskin jonka kaa juteltiin jonki verra mut se toinen oli ilmeisesti kuses muhun ja sano kaikkee oot kaunis mul on ikävä sua :D mut se toinen oli mielestäni vaa kaveripohjalt. Mut kai mul niidenkin kaa oli vähän sellanen awkward olo. Tosi omituista miten sukupuoli voi vaikuttaa kun eihän sen oikeestaa pitäis vaikuttaa. Joo siis ku aloin yhtäkkiä miettii tätä nii säikähdin vaa hiukan ku olin sillee herranjestas miten mä ikinä pystyn luottaa yhteenkään mieheen kunnolla. Niiku et voinko koskaa saada sellast ihan aitoo yhteyttä kehenkään miespuoliseen lol. Siis sillä tavalla et just joku parisuhde olis edes mahdollista. Luulen et sen pitäs olla just tollanen tarpeeks soft kuten eunkwang tai jotain. En ymmärrä ku tuntuu vaa nii törkeen kiusalliselt ajatukselt jotenki. Ja no siis muutenki huoh ihan ku eunkwang nyt muka olis se jonka tuun saamaan hhahhah. No jos luotetaan siihen mitä silloin ajattelin nii joo sit varmaa, mut voinko mä luottaa siihen :D on mun kysymykseni.. ois kyllä aika vitun outoo jos se muka rakastuis muhun ja meistä tuliskin jotain. Muutenki jos se tuntis mua kohtaa jotai tyylii jossai keikal nii aika helvetin hankalaa siin nyt olis mitään sen enempää edes jutskailla tai mitää. Joten you see why i was so fucking skeptical jo silloin 2020? Siis ei mikään ihme että epäilin sitä niin paljon heti silloin. Mutta silti se outo tunne vaan pysyi ja pysyi enkä vieläkään ymmärrä mistä se johtui. Olin sillee hei öö toi ei kuulosta yhtään todennäköselt. Mut silti se vaan tuntui niin auttamattomasti siltä että tos on mun mieheni. Tietämättä edes sen ulkonäköä. se oli vaa joku ihme tunne mikä mulle tuli. Mutta onko se voinu olla vaan sitä että pidin vaan sen äänestä niin paljon? Mutta kun oon pitäny monen muunkin äänestä samalla tavalla ja tuntenu jotain sen perusteella, mutta en oo tuntenu TOLLASTA. en oo tuntenu että hei tossa on mun tuleva mies/vaimo, vaikka oisin olluki sillee omg tol on ihana ääni.. D: lol? Siinä se vaan iski heti päin kasvoja ja se oli niinku.... Niiiiiin outoa DD: ja sitten jännästi sen jälkeen siit yhtäkkiä tuleekin mun elämäni rakkaus jaahas ok.. en voi sanoa olevani yllättynyt XDDDDDD ...... Vaikka tavallaan oonkin. Oikeasti niinku mitä hittoa hei. Mikä on niiku ees... Homman nimi????? Miten kaikki voi käydä toteen siinä just niinkun ajattelinki? Tavallaan se on nykyään vaikea edes ymmärtää että btob keissi tapahtui oikeasti vasta nyt vähän aikaa sitten, koska silloin oli jo se ja se tuntui niin varmalta silloin että oli kuin se olis jo tapahtunut, vaikka silloin se ei ollutkaan. Mutta kun tiesin niin varmaksi sen että tosta tulee niin vitun iso juttu. Ja periaatteessa olin vieläpä silleen kinda et toi tulee olee isoin keissi kaikist kpop ryhmistä mist oon ikinä tykänny. Se oli vaan se tunne. Niin varma. Niin sit se oli kuin se olis silloin jo tapahtunut mutta oikeasti se tapahtui vasta nyt ??????? Siis oikeesti save me koska mä en enää tiedä mikä hiton ennustaja oon ku tää alkaa pelottaa jo. Niinku emmä tiiä hei miks kaikki menee tismalleen kuten ajattelinkin??????????? 😭😭😭😭 Ja kun en koskaan ottanu selvää kuka vittu se äijä on ja sit vaan randomisti ahahah kappas 3 minuuttii inessä siin vidis ja on jo ihastunu siihe vitusti and it kinda feels like hes the right one ja sit oot vaa sillee MISTÄ RYHMÄSTÄ TOI MIES ON JA MIKÄ ON SEN NIMI i need to know i think i need him i think i love him 😩😩😩😩😩😭 oikeesti you have got to be kidding me. Et niinku kuinka sattuikaan??????? älkää vittu jaksako xD nii-i. Mistähän ryhmästä se OIS VOINU OLLA. ihme etten heti siinä jo arvannut että oisko btob. Vaikka kuulin sen et penta b mut en silti aatellu et btob :DDDD olin sillee MIKÄ ON RYHMÄN NIMI mistä toi b tulee. AAAAAHSHAHAHA. Pls. En kestä ku katoin yuton takii mut eunkwang varasti mun huomion lmao. Ja se oliki sit siinä. Niinku miten kaikki toi edes voi tapahtua? Muistelisin (jos en ihan vääräs oo) et se ois menny niin et saatoin lukee niit tekstei sillee vähän ja saatoin nähä et siin luki eunkwang ja sit ku mietin mikä sen nimi on ni olin sillee et aa onkse siis eunkwang. Koska ekana en kattonu niin tarkasti ni meni vissiin ohi vähän tai jotain. Mutta en ainakaan tietoisesti heti muistanut sitä keissii tai mun mielestä olin vaa sillee et hain youtubesta ja olin sillee seo eunkwang hmmmm toi kuulostaa ehkä jotenkin tutulta? Sit kun olin saanu jo tietää et ryhmä on siis btob niin menin selaa sitä listaa koska muistin kyl sen btob jutun jotenkin ja sit vasta kun näin sen dear my dear siellä ni olin sillee herranjumala, ja muistin et hetkinen hetkinen ihanbku tähän ois liittyny jotain. Mut kokonaisuudessaan muistin koko jutun VASTA MARRASKUUSSA staaahp XD aika vitun syvälle oli haudattu kyl ilmeisesti. Nyt en edes ymmärrä miten oon voinu unohtaa noin hyvin. Pffft ja nii. Ja ajatella et nyt oon sit vahingossa poistanu just sen basically tärkeimmän kappaleen siltä listalta 😭😂😭😂😭😂😂😂 saahan sen takas mutta ei siihen kohtaan. It's not the same. Paitsi jos teen hirveen duunin ja poistan kaikki kappaleet sen jälkeen ja lisään ne uudestaan siinä järkässä missä ne oli ?? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 hahhah :D miten voi olla noin tärkee juttu... Pls. Oikeest miten voi olla näin aaahahahahaaaaa vittuuu Siis toi lista on tavallaa vaa kaikista tärkein koska mulle ei koskaan ollu eikä sen jälkeen myöskään tapahtunut mitää tollasta. Nii onha se ihan vitun mystistä ja aivan tolkuttoman tärkee muisto mulle. Ja siis se oli tärkee asia jo ennen tätä. Vaikka en sitä täysin muistanukaa XDDDDDDDD mutta sillon kun vielä muistin lol. Ei siis en todellakaan ymmärrä miten voi unohtaa noin?????? Kai siinä sit kulu sen verran aikaa ja aattelin et no ei se välttämättä käy toteen lol. Nii aattelin ettei se ehkä ookaa niin merkittävää ja unohin asian. LOL VITTU. boy was i in for a motherfucking big surprise. *Nervous laughter* Like okay like REALLY nervous laughter Okay i'm really nervous Ja jos se ois ollu pelkästään siitä että sen ääni on ihana niin ensinnäkin kuten sanoin muiden kohdalla ei oo tollasta tullu vaikka oonki pitäny jonkun ääntä ihanana.. ei oo tullu sillee vau toi on mun tuleva mies tho mut mistä mä tiedän tän Sit + se ei selitä sitä että koko homma alkoi ensin niiden btob biisien kohalla.. beautiful pain siin ei edes oo sen ääntä ja siinä kohtaahan se mun mielestä jo tuli se olo. Olin vaa sillee lol tuun rakastuu johonki täst ryhmäst tho. Ja tyylii et siit tulee isoin juttu. Tai jotaki sellast. Mut en ymmärrä mistä sekin tunne on tullu? Was it really psychic? And more importantly, was it really necessary.. Miten kaikki voi käydä toteen ihan just niinku sen ajattelikin? Jos ei tulla olee yhdessä kwangin kaa ni sit jää pikkusen kesken nää mun enteiden suhteen D: xd sillee juu btob siit tuli kyl huge keissi ja seo eunkwangista tuli elämäni rakkaus lopulta mutta koskaan ei silti yhessä oltu vaikka niin etukäteen sen tiesinkin 😳 koska se on siis enää ainut mikä siit ennustuksest puuttuu, ainut asia mikä ei oo käyny toteen. Kaikki muu on jo. Niin vittu ööm. Pistäähän se nyt miettimään. Ja aika vitustikin. Oikeest i'm shivering i mean not really but like mentally yes i am shivering. Pls it's so random And i wonder what he would think if he knew. Oisko se sillee omg wtf niiku yhtä hämmentynyt ku minä :D mutta tää on kyllä niin törkeen monimutkainen asia selittää että idk en osais ehk. Mut pakkohan se ois sille selittää jos yhteen päädytään joskus :D Ah it's so creepy. Niinku oikeesti MITÄ VITTUA täällä tapahtuu Ei nyt edes paljon naurata :D en ymmärrä mikä on todennäköisyys sille et siit tuli mun elämäni rakkaus... Jos se kokemus ei ois ollu valid vaa täysin random vaan eikä tarkota mitään ni jännä sattuma tosiaan että siitä tuli kuin tulikin sitten elämäni rakkaus. Kuka ois uskonu?? Ehh siis oon niin shokis kosk ihan jo pelkästään se että siitä ees tuli elämäni rakkaus, vaikka ei edes päädyttäis yhteen niin tääki on jo uskomatonta siinä mielessä koska on aivan HULLUA että siinä todella kävi suurinpiirtein niin kuin ajattelinkin, jos se dating part nyt jää toteutumatta mutta silti he literally was the one???? I .. im....... Amazed... 😭 niinku ei edes näinkää voi tapahtua. Ja lopeta ei vittuuuu hahahah... Aivan sairasta koska katoin yhtä esinettä jonka sain v:ltä silloin just niihin aikoihin. En tiiä jos se oli just silloin... Lauantaina? Ja sit tää keissi tapahtui maanantaina. Eli ihan muutama päivä ennen sitä sain v:ltä ton esineen. Niin voin kertoa että tuntuu ihan pikkasen trippaavalta kattoo sitä nyt. Symboloi kans vähän jotain muuta kun pelkästään v:tä.. koska se on literally koko tää aika sieltä tähän. Ja varsinkin koska nyt vasta otin sen pois mun laukusta. Koko tän ajan se on ollu siellä, oon kyl kattonu sitä välillä mut en ikinä tienny mihin laittaisin sen nii se oli sit vaa mun laukussa. Nyt otin sen pois ja pistin vaa johonkin pöydälle lol. Tonne sekasorron keskelle. Aah en kestä. Siis. Koska. Älkää vittu 😭😭😭😭 ei saatana. Muutenki lol toi laukku on ofc se sama laukku joka mulla oli myös siellä paikassa, varmaa samat maskitki edelleen siellä ku sinne on jääny kaikki. Noniin... Jotenki ku se jakso siellä alkoi silloin niin en ois uskonu ehkä että se liittyy mitenkään mun tulevaan mieheen lol. Mut niin vaan. Voi viddu. Tai joo, silloin kun se alkoi nii rakastuin kyl a:han samantien aika lailla. Hahhshs. Mutta en mä tiedä uskoinko mä siitä koskaan että se olis mun tuleva mies. Certainly ei kyl mitää tollasta samanlaista tapahtunu ainakaa siit. No en mä kyl vittu voi vieläkään uskoo et toi ois totta mut silti toinen puoli must on sillee "aivan. Varmasti. On." [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja