Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132576" data-attributes="member: 34"><p>You know what? Once again, i'm just going to be like "i pretend i do not see it" and "i pretend it do not matter" and "i am looking away"</p><p></p><p>Koska honestly, toi oli minä kans sillon kun keskityin lähinnä villuun ja tõnuu silloin muistan vielä kun aattelin et eiks mun pitäis jotenkin ajatella sitä tyyppiä enemmän tai niiku et jos mun kerran pitäis rakastuu siihen tai jotain. I kinda felt guilty even. Koska kun se vaa jotenki oli niin varma tunne nii sit se on outoo sillee aatella muita tho.</p><p></p><p>You know what? Mä aion nyt vaan ASSUME et tää ei merkitse yhtään mitään. Mä ignooraan asian ja oon silleen this doesnt mean anything.</p><p></p><p>Mut mä pahoin pelkään että niin siinä käy.</p><p></p><p>Although it wouldnt make any sense koska kuten ajattelin jo silloinkin niin long distance relationship ja minä ei oo kyllä mikään hyvä yhtälö koska hädin tuskin pystyn matkustaa lähelle niin miten mua ikinä vois saada lentokoneeseen? Se kertoo aivan selvästi siitä ettei tollanen ees vois olla mahollista tai hyvin jotenki epätodennäköistä oikeesti. Mut honestly..... Whats the explanation for all of that??</p><p></p><p></p><p>Siis en minä ainakaan voi uskoa että se on kovin mahdollista mutta mitään muutakaan selitystä en tälle keksi.</p><p></p><p>En todella ymmärrä miten voi olla noin paha huijaus. Koska olin jo silloin niin varma mutta silloin olin vielä vapaa tästä niin sanotusti rakastumisen taakasta. Joten en oo kuvitellu sellasta mitä ite haluun kuvitella ja nähä. Se tapahtui, mä tiedän mitä koin, siitä huolimatta etten varsinaisesti ollut rakastunut siihen enkä tiennyt siitä mitään.</p><p></p><p>Siis???????????? Ei vaan voi tapahtua. You know what? I don't care. Either it happens or it doesnt, but either way it's fucking crazy and i cannot believe this. En voi uskoa edes sitä mitä nyt jo on tapahtunut. Ilman että ollaan edes tavattu vielä niin on ihan vitun uskomatonta että tässä kävi näin. En ite ainakaan käsitä. Siis the level of coincidence...... Sairasta, sairasta, sairasta. En tiedä edes mistä täs on kyse. Mut sen tiedän että tuntuu niin oudolta et tuun hulluks koht varmaa :D</p><p></p><p>En edes tiedä mut mul on aavistus siitä että miten tässä käy mut en siltiki pysty uskoo siihen. Pakko tavallaan uskoo mut en helvetissä kykene. Oon yhtä ristiriitanen ku sillonki, uskon Mutta en voi. Paitsi sillon en ollu yhtä epäuskoinen kun nyt koska nyt rakastumisen myötä oon alkanu viel enemmän ja enemmän olla silleen EI MISSÄÄN NIMESSÄ OO MAHDOLLISTA KOSKAAN :D sillon se tuntui mahdollisemmalta koska ei TAVALLAAN kiinnostanu ees koko ihminen hirveesti tai sillee kunnolla niin sit sitä aattelee helpommin et no jos mul on tämmönen fiilis niin se on sit valid jos en kerran ees oo rakastunu siihen enkä delusional, sillon sen fiiliksen on pakko tarkottaa jtn oikeesti eikä se oo mitään mitä ite haluun tapahtuvan.</p><p></p><p>Nytte ku rakastuin siihen ni oon vaa sillee ei vitus oo mahollista ei vitus oo mahollista ethän sä muutenkaa ikinä oo saanu ketään kehen oot ollu rakastunu.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei mut ihan tosissaan ei se voi olla mikään julkkis</p><p></p><p>Ei vittu mun pää sekoo</p><p></p><p>Ei niin voi käydä</p><p></p><p>Oon varma että olin väärässä. Mutta mistä helvetin perseestä mä repäsin sen olon? Mistä se varmuus tuli? En koskaan tuu ymmärtää. Sille on oltava jokin selitys. Aaaaaa. En ymmärrä en ymmärrä. Tää on niin vitun hämärää siis oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut elämässäni</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132576, member: 34"] You know what? Once again, i'm just going to be like "i pretend i do not see it" and "i pretend it do not matter" and "i am looking away" Koska honestly, toi oli minä kans sillon kun keskityin lähinnä villuun ja tõnuu silloin muistan vielä kun aattelin et eiks mun pitäis jotenkin ajatella sitä tyyppiä enemmän tai niiku et jos mun kerran pitäis rakastuu siihen tai jotain. I kinda felt guilty even. Koska kun se vaa jotenki oli niin varma tunne nii sit se on outoo sillee aatella muita tho. You know what? Mä aion nyt vaan ASSUME et tää ei merkitse yhtään mitään. Mä ignooraan asian ja oon silleen this doesnt mean anything. Mut mä pahoin pelkään että niin siinä käy. Although it wouldnt make any sense koska kuten ajattelin jo silloinkin niin long distance relationship ja minä ei oo kyllä mikään hyvä yhtälö koska hädin tuskin pystyn matkustaa lähelle niin miten mua ikinä vois saada lentokoneeseen? Se kertoo aivan selvästi siitä ettei tollanen ees vois olla mahollista tai hyvin jotenki epätodennäköistä oikeesti. Mut honestly..... Whats the explanation for all of that?? Siis en minä ainakaan voi uskoa että se on kovin mahdollista mutta mitään muutakaan selitystä en tälle keksi. En todella ymmärrä miten voi olla noin paha huijaus. Koska olin jo silloin niin varma mutta silloin olin vielä vapaa tästä niin sanotusti rakastumisen taakasta. Joten en oo kuvitellu sellasta mitä ite haluun kuvitella ja nähä. Se tapahtui, mä tiedän mitä koin, siitä huolimatta etten varsinaisesti ollut rakastunut siihen enkä tiennyt siitä mitään. Siis???????????? Ei vaan voi tapahtua. You know what? I don't care. Either it happens or it doesnt, but either way it's fucking crazy and i cannot believe this. En voi uskoa edes sitä mitä nyt jo on tapahtunut. Ilman että ollaan edes tavattu vielä niin on ihan vitun uskomatonta että tässä kävi näin. En ite ainakaan käsitä. Siis the level of coincidence...... Sairasta, sairasta, sairasta. En tiedä edes mistä täs on kyse. Mut sen tiedän että tuntuu niin oudolta et tuun hulluks koht varmaa :D En edes tiedä mut mul on aavistus siitä että miten tässä käy mut en siltiki pysty uskoo siihen. Pakko tavallaan uskoo mut en helvetissä kykene. Oon yhtä ristiriitanen ku sillonki, uskon Mutta en voi. Paitsi sillon en ollu yhtä epäuskoinen kun nyt koska nyt rakastumisen myötä oon alkanu viel enemmän ja enemmän olla silleen EI MISSÄÄN NIMESSÄ OO MAHDOLLISTA KOSKAAN :D sillon se tuntui mahdollisemmalta koska ei TAVALLAAN kiinnostanu ees koko ihminen hirveesti tai sillee kunnolla niin sit sitä aattelee helpommin et no jos mul on tämmönen fiilis niin se on sit valid jos en kerran ees oo rakastunu siihen enkä delusional, sillon sen fiiliksen on pakko tarkottaa jtn oikeesti eikä se oo mitään mitä ite haluun tapahtuvan. Nytte ku rakastuin siihen ni oon vaa sillee ei vitus oo mahollista ei vitus oo mahollista ethän sä muutenkaa ikinä oo saanu ketään kehen oot ollu rakastunu. Ei mut ihan tosissaan ei se voi olla mikään julkkis Ei vittu mun pää sekoo Ei niin voi käydä Oon varma että olin väärässä. Mutta mistä helvetin perseestä mä repäsin sen olon? Mistä se varmuus tuli? En koskaan tuu ymmärtää. Sille on oltava jokin selitys. Aaaaaa. En ymmärrä en ymmärrä. Tää on niin vitun hämärää siis oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut elämässäni [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja