Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132586" data-attributes="member: 34"><p>PFFFFT yes i remember or is it a fake memory</p><p></p><p>Could be</p><p></p><p>My lord now what the</p><p></p><p>?????????</p><p></p><p>Ajattele jos oon kuunnellu sitä peruskoulussa</p><p>Completely clueless siitä mitä tulevaisuudessa mulle tapahtuu</p><p>Ja varsinkin jos tää viel käy toteen</p><p>Mut siis vaikka ei käviskää ni silti</p><p>Toi biisi liittyy niin paljon tähän</p><p>Ja ku luin billien ja adien tarinasta</p><p>Ja siis kun</p><p>Et silleen</p><p>Mutta</p><p>Yleensäkin se että oon kuunnellut sitä</p><p>Täysin clueless koko eunkwangista</p><p>Ja nyt se liittyy siihen</p><p>Siis kävi siinä miten vaan ni toi biisi silti liittyy siihen ihmiseen</p><p>Ja nyt vaa kuuntelen sitä</p><p>Ja se liittyy siihen</p><p>Ja tää tapahtu</p><p>Ja aiemmin mul ei ollu tietookaan koko ihmisestä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Joo siis oon muutenki ollu iha sekasin esim viime yönä vai millon se oli sain jtn kohtauksii mis muistelin mun lapsuutta ja muutenki elämää ja olin vaa sillee mitä vittua 😭😭😭😭😭😭 koko se aika ennen eunkwangii on vaa niin 😂😂😂😂😂 niinku it's so weird to think that there was a time when i was clueless. Niinku ei tietookaan. Ainakin ennen 2020, ellen sit ohimennen jotai ollu tosiaa nähny (esim wow??) Mut silti, sitä ei lasketa, basically i was fucking clueless.</p><p></p><p>En voi ymmärtää mitä tapahtuu.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>On niiiiin sairasta ajatella että.... I once didn't even think about him at all. Let that sink in 😭 and where am i now???????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I DON'T EVEN UNDERSTAND THIS 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132586, member: 34"] PFFFFT yes i remember or is it a fake memory Could be My lord now what the ????????? Ajattele jos oon kuunnellu sitä peruskoulussa Completely clueless siitä mitä tulevaisuudessa mulle tapahtuu Ja varsinkin jos tää viel käy toteen Mut siis vaikka ei käviskää ni silti Toi biisi liittyy niin paljon tähän Ja ku luin billien ja adien tarinasta Ja siis kun Et silleen Mutta Yleensäkin se että oon kuunnellut sitä Täysin clueless koko eunkwangista Ja nyt se liittyy siihen Siis kävi siinä miten vaan ni toi biisi silti liittyy siihen ihmiseen Ja nyt vaa kuuntelen sitä Ja se liittyy siihen Ja tää tapahtu Ja aiemmin mul ei ollu tietookaan koko ihmisestä Joo siis oon muutenki ollu iha sekasin esim viime yönä vai millon se oli sain jtn kohtauksii mis muistelin mun lapsuutta ja muutenki elämää ja olin vaa sillee mitä vittua 😭😭😭😭😭😭 koko se aika ennen eunkwangii on vaa niin 😂😂😂😂😂 niinku it's so weird to think that there was a time when i was clueless. Niinku ei tietookaan. Ainakin ennen 2020, ellen sit ohimennen jotai ollu tosiaa nähny (esim wow??) Mut silti, sitä ei lasketa, basically i was fucking clueless. En voi ymmärtää mitä tapahtuu. On niiiiin sairasta ajatella että.... I once didn't even think about him at all. Let that sink in 😭 and where am i now??????? I DON'T EVEN UNDERSTAND THIS 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja