Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132678" data-attributes="member: 34"><p>Mut toivon et tää ei oo ihan saatanan sairasta......... Mut en kuitenkaan koskaan oo halunnu oikeest mitään pahaa kellekään joten ei luulis et tää sillä tavalla sairasta on. Et jos joku on silleen ugh unhealthy obsession nii voin kertoo etten oo mikään siinä mieles sekopää et kellekään mitään pahaa haluisin. Oon vaa vitu rakastunu. Toki siit joku voi sanoo et tää ei oo hyväksi mulle itelleni mut well i don't care anymore koska kuten on nähty niin oon yrittänyt kyl vaik kuinka monesti tappaa tunteet sitä kohtaan mut se ei oo onnistunu joten en enää vaivaudu. Ja annan itteni tuntee mitä tunnen. En enää oikeesti jaksa vaivautua, koska se on turhaa. Vaikuttaa siltä et näit tunteit ei oikein saa tapettua.</p><p></p><p>Naurattaa kyl ne mun yritykset päästä yli siitä lol. Niin monta kertaa XD se kun olin ulkona sateessa ja yritin pakottaa itteni lopettaa sen rakastamisen. Tai se kun katoin sitä red velvet btob vidii ja olin silleen tyyliin "mitään syö, eunkwang on ollutta ja mennyttä" (tää siis viittaus siihen salkkari-videoon, se "siinä mustasukkasuus syö miestä" :D) aaaahaha naurattaa kuinka olin silleen en TODELLAKAAN ole mustasukkainen siitä mut kyllähän sen nyt ois voinu nähä kuka tahansa että olin mustis ja olin mustis siit ajatuksest et jos sil ois vaimo tai jtn ja niiku jealous, jealous, jealous. Vaikka kuinka olin silleen "MITÄÄN SYÖ, eunkwang on ollutta ja mennyttä" XDDDDDDDDDDD hyvä yritys oli. Jos jotain oon oppinut tänä aikana niin varmaan sen että nää tunteet vaatii todella paljon aikaa että ne hävii tai sitten ne ei häviä KOSKAAN. Ja emt niiku todella paljon aikaa on varmaa joku 5 vuotta vähintään idk. Miten se oikeesti ois edes mahdollista että tulis päivä jolloin en enää tunne mitään sitä kohtaan? Älä nyt naurata :D ei se mihinkään katoo mut minkäs sille voi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132678, member: 34"] Mut toivon et tää ei oo ihan saatanan sairasta......... Mut en kuitenkaan koskaan oo halunnu oikeest mitään pahaa kellekään joten ei luulis et tää sillä tavalla sairasta on. Et jos joku on silleen ugh unhealthy obsession nii voin kertoo etten oo mikään siinä mieles sekopää et kellekään mitään pahaa haluisin. Oon vaa vitu rakastunu. Toki siit joku voi sanoo et tää ei oo hyväksi mulle itelleni mut well i don't care anymore koska kuten on nähty niin oon yrittänyt kyl vaik kuinka monesti tappaa tunteet sitä kohtaan mut se ei oo onnistunu joten en enää vaivaudu. Ja annan itteni tuntee mitä tunnen. En enää oikeesti jaksa vaivautua, koska se on turhaa. Vaikuttaa siltä et näit tunteit ei oikein saa tapettua. Naurattaa kyl ne mun yritykset päästä yli siitä lol. Niin monta kertaa XD se kun olin ulkona sateessa ja yritin pakottaa itteni lopettaa sen rakastamisen. Tai se kun katoin sitä red velvet btob vidii ja olin silleen tyyliin "mitään syö, eunkwang on ollutta ja mennyttä" (tää siis viittaus siihen salkkari-videoon, se "siinä mustasukkasuus syö miestä" :D) aaaahaha naurattaa kuinka olin silleen en TODELLAKAAN ole mustasukkainen siitä mut kyllähän sen nyt ois voinu nähä kuka tahansa että olin mustis ja olin mustis siit ajatuksest et jos sil ois vaimo tai jtn ja niiku jealous, jealous, jealous. Vaikka kuinka olin silleen "MITÄÄN SYÖ, eunkwang on ollutta ja mennyttä" XDDDDDDDDDDD hyvä yritys oli. Jos jotain oon oppinut tänä aikana niin varmaan sen että nää tunteet vaatii todella paljon aikaa että ne hävii tai sitten ne ei häviä KOSKAAN. Ja emt niiku todella paljon aikaa on varmaa joku 5 vuotta vähintään idk. Miten se oikeesti ois edes mahdollista että tulis päivä jolloin en enää tunne mitään sitä kohtaan? Älä nyt naurata :D ei se mihinkään katoo mut minkäs sille voi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja