Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132702" data-attributes="member: 34"><p>AAAA TUNTEET</p><p></p><p>ei taas ois kannattanu selaa listoja</p><p></p><p>Nimittäin tuli mieleen Jens ja hui jne.</p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>siitäkin huolimatta eunkwang on aina se number one 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 yyyyyy v i t t u u h</p><p></p><p>Jooh voi vittu oikeesti</p><p></p><p>Mut löysin tän biisin kans ja kuuntelin sitä pienenä:</p><p>[MEDIA=spotify]track/5uyEvS344rHqzwQeDHOPFg[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja :( en tienny et mulle kävis noinnnnnn kun tossa biisissäkin äääääähhhh (tai siis ainakin se että niinku rakastaa ikuisesti jotakuta tai nii.. en ees tienny et tuntisin ikinä tollasta..)</p><p></p><p>Eunkwang 😭😭</p><p></p><p>Aaaa 😭 miks en ikinä saa sitä ketä rakastan </p><p></p><p></p><p>Miks oikeesti rakastan ikuisesti eunkwangia mut en (varmaankaan) saa sitä ikinä.</p><p></p><p>Theres no moving on from him</p><p></p><p></p><p></p><p>Kaikista muista pystyn jotenkuten move on koska eunkwang mutta siitä en pysty move on kehenkään toiseen. En pysty. En pysty. Se on aina number one. Aina. Se on oikeesti IHME jos joku toinen vie sen paikan ja sit todella hämmennyn. Koska ei luulis et niin vois käydä.</p><p></p><p>Mut en oikeesti pysty uskoo siihen et jonain päivänä ollaan yhdessä. Vaikka yritän ymmärtää mutta en mitenkään pysty uskoo siihen. Mut rakastan sitä silti ikuisesti niin ei kyl paljoo naurata tässä vaiheessa enää.. mä vaan toivon.. et mul on sit kuitenki viel toivoo. Vittu. Mitä jos ei koskaan 😭 mä en jaksa enää oikeesti mä oon jo koko tähänastisen elämäni kulkenu ihastuksesta toiseen seurustelematta kertaakaan, mä en JAKSA SITÄ ENÄÄ. oikeesti :D se on toi tai sit jos en sitä saa ni luovutan kokonaan enkä edes YRITÄ saada mitään suhdetta aikaseks kenenkään kanssa. Vittu se on joko eunkwang tai ei kukaan, piste :D</p><p>Niinku oikeesti.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eli näyttää siltä että en tuu seurustelee tässä elämässä. Pyöreät nolla kertaa. Vau. Clap clap clap. Lol. Kuolen neitsyenä (mikä ei itsessään toki haittaa mut siis nii) ja sellasena joka ei kertaakaan elämässään seurustellu kenenkään kaa. Niiku oikeesti seurustellu. Mitään v:tä ei lasketa vaikka vittu kokemus sekin oli xD</p><p></p><p>Ellen sit saa kwangii jonain päivänä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Muuten en jaksa enää. Miks oon tämmönen vitun outo ja tyhmä idiootti. En koskaan rakastu tälleen sellasiin jotka tykkää musta. En rakastunu edes j:hin niin paljon tai no se oli PALJON mut paljo vähemmä ku eunkwang. Ja se sentää ainakin jossain vaiheessa ilmeisesti tykkäs musta.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut sit vaa rakastun johonkin eunkwangiin jonka kaa mul ei (kai) oo MITÄÄN tulevaisuutta mut se on SELVÄSTI elämäni rakkaus.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis oikeesti. Ootsä tosissas.</p><p></p><p></p><p>Elämäni suurin rakkaus jonka kaa mul ei oo yhtään mitään tulevaisuutta.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tää ei voi olla todellista.</p><p></p><p>Alan tärisee ja itkee koht i think 😭 Miks just sen piti olla se? Vittu. En oo normaali.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis joo kyllähän se mahdollista on että tavataan jonain päivänä i guess ja joo on myös mahdollista että se rakastuu myös muhun mut.................... Aika epätodennäköiseltä tuntuu. Ja koska se ois ldr niin miten se muka ikinä vois edes onnistua. It would be fucking doomed anyway.</p><p></p><p></p><p>Vittu siis onks täs maailmas mitään julmempaa ku tämmönen tilanne. Tuntuu et mulle hädin tuskin edes vois tapahtuu mitään kauheempaa ku se et jos en koskaan saakaan olla sen kaa. Ku haluisin vaa olla sen kaa ikuisesti enkä ikinä päästää irti.</p><p></p><p></p><p>Lol naurattaa kun vertaa tätä siihen välinpitämättömyyteen silloin : DDDDD olin jotenki nii välinpitämätön sillee jaa ei mua nyt se ihminen niin paljon kiinnosta :D ku en kerta ees sitä googlannukaa. Niin kiinnosti kyllä hirveesti :DDDDD ja nyt oon täs et en voi kuvitella edes et joku muu vois olla mun elämäni suurin rakkaus. Uskomatonta.</p><p></p><p></p><p></p><p>En kestä jos tää onki kusetus lmao. En voi unohtaa ikinä sitä kuinka katoin sitä vitun kantta (lmao se vitun ovi) ja olin vaa sillee loooool ei toi oo ees mikää mun ihastus miks must tuntuu näin HITON OUDOLTA. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Boy. Was i in for a motherfucking big surprise. Siis eihän noin vaan voi tapahtua 😭 jos se ei oo se jonka saan lopulta.... Niin oikeesti voiks ees olla näin julmaa.. siis vihaan maailmaa jos tää ny on oikeest kusetus.</p><p></p><p></p><p>Ja sillon viel aattelin et SUN PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ, SE ON SE, THE ONE FOR YOU.</p><p>ja nyt oon silleen MUN EI PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ ENÄÄ 😭</p><p></p><p>Jaa-a. Jos olinkin silloin oikeassa? 😭 Vittu. En voi uskoa sellasta.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis tää koko stoori, varsinki 2020, on NIIN JULMA, jos se ei ookaan niin. Koska mä silloin OIKEESTI USKOIN et toi on nyt se mun tulevaisuuden puoliso. Olin lähes satavarma. Mut sillon en viel (ainakaan paljon) rakastunu siihen. Niin mun itsetuntoon oikeesti sattuu jos olin silloin väärässä koska tunnen itteni niin urpoks koska mä TIESIN sen. Mut jos olinki väärässä ni voi vittu en luota itteeni enää missään asiassa. Sen oli pakko olla totta 😭 olin niin varma se tuntui melkein itsestäänselvältä asialta 😭 en tajua miten mut 😭 ah ei niin vaa voi tapahtua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132702, member: 34"] AAAA TUNTEET ei taas ois kannattanu selaa listoja Nimittäin tuli mieleen Jens ja hui jne. MUTTA siitäkin huolimatta eunkwang on aina se number one 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 yyyyyy v i t t u u h Jooh voi vittu oikeesti Mut löysin tän biisin kans ja kuuntelin sitä pienenä: [MEDIA=spotify]track/5uyEvS344rHqzwQeDHOPFg[/MEDIA] Ja :( en tienny et mulle kävis noinnnnnn kun tossa biisissäkin äääääähhhh (tai siis ainakin se että niinku rakastaa ikuisesti jotakuta tai nii.. en ees tienny et tuntisin ikinä tollasta..) Eunkwang 😭😭 Aaaa 😭 miks en ikinä saa sitä ketä rakastan Miks oikeesti rakastan ikuisesti eunkwangia mut en (varmaankaan) saa sitä ikinä. Theres no moving on from him Kaikista muista pystyn jotenkuten move on koska eunkwang mutta siitä en pysty move on kehenkään toiseen. En pysty. En pysty. Se on aina number one. Aina. Se on oikeesti IHME jos joku toinen vie sen paikan ja sit todella hämmennyn. Koska ei luulis et niin vois käydä. Mut en oikeesti pysty uskoo siihen et jonain päivänä ollaan yhdessä. Vaikka yritän ymmärtää mutta en mitenkään pysty uskoo siihen. Mut rakastan sitä silti ikuisesti niin ei kyl paljoo naurata tässä vaiheessa enää.. mä vaan toivon.. et mul on sit kuitenki viel toivoo. Vittu. Mitä jos ei koskaan 😭 mä en jaksa enää oikeesti mä oon jo koko tähänastisen elämäni kulkenu ihastuksesta toiseen seurustelematta kertaakaan, mä en JAKSA SITÄ ENÄÄ. oikeesti :D se on toi tai sit jos en sitä saa ni luovutan kokonaan enkä edes YRITÄ saada mitään suhdetta aikaseks kenenkään kanssa. Vittu se on joko eunkwang tai ei kukaan, piste :D Niinku oikeesti. Eli näyttää siltä että en tuu seurustelee tässä elämässä. Pyöreät nolla kertaa. Vau. Clap clap clap. Lol. Kuolen neitsyenä (mikä ei itsessään toki haittaa mut siis nii) ja sellasena joka ei kertaakaan elämässään seurustellu kenenkään kaa. Niiku oikeesti seurustellu. Mitään v:tä ei lasketa vaikka vittu kokemus sekin oli xD Ellen sit saa kwangii jonain päivänä. Muuten en jaksa enää. Miks oon tämmönen vitun outo ja tyhmä idiootti. En koskaan rakastu tälleen sellasiin jotka tykkää musta. En rakastunu edes j:hin niin paljon tai no se oli PALJON mut paljo vähemmä ku eunkwang. Ja se sentää ainakin jossain vaiheessa ilmeisesti tykkäs musta. Mut sit vaa rakastun johonkin eunkwangiin jonka kaa mul ei (kai) oo MITÄÄN tulevaisuutta mut se on SELVÄSTI elämäni rakkaus. Siis oikeesti. Ootsä tosissas. Elämäni suurin rakkaus jonka kaa mul ei oo yhtään mitään tulevaisuutta. Tää ei voi olla todellista. Alan tärisee ja itkee koht i think 😭 Miks just sen piti olla se? Vittu. En oo normaali. Siis joo kyllähän se mahdollista on että tavataan jonain päivänä i guess ja joo on myös mahdollista että se rakastuu myös muhun mut.................... Aika epätodennäköiseltä tuntuu. Ja koska se ois ldr niin miten se muka ikinä vois edes onnistua. It would be fucking doomed anyway. Vittu siis onks täs maailmas mitään julmempaa ku tämmönen tilanne. Tuntuu et mulle hädin tuskin edes vois tapahtuu mitään kauheempaa ku se et jos en koskaan saakaan olla sen kaa. Ku haluisin vaa olla sen kaa ikuisesti enkä ikinä päästää irti. Lol naurattaa kun vertaa tätä siihen välinpitämättömyyteen silloin : DDDDD olin jotenki nii välinpitämätön sillee jaa ei mua nyt se ihminen niin paljon kiinnosta :D ku en kerta ees sitä googlannukaa. Niin kiinnosti kyllä hirveesti :DDDDD ja nyt oon täs et en voi kuvitella edes et joku muu vois olla mun elämäni suurin rakkaus. Uskomatonta. En kestä jos tää onki kusetus lmao. En voi unohtaa ikinä sitä kuinka katoin sitä vitun kantta (lmao se vitun ovi) ja olin vaa sillee loooool ei toi oo ees mikää mun ihastus miks must tuntuu näin HITON OUDOLTA. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Boy. Was i in for a motherfucking big surprise. Siis eihän noin vaan voi tapahtua 😭 jos se ei oo se jonka saan lopulta.... Niin oikeesti voiks ees olla näin julmaa.. siis vihaan maailmaa jos tää ny on oikeest kusetus. Ja sillon viel aattelin et SUN PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ, SE ON SE, THE ONE FOR YOU. ja nyt oon silleen MUN EI PITÄIS TYKÄTÄ TOSTA IHMISESTÄ ENÄÄ 😭 Jaa-a. Jos olinkin silloin oikeassa? 😭 Vittu. En voi uskoa sellasta. Siis tää koko stoori, varsinki 2020, on NIIN JULMA, jos se ei ookaan niin. Koska mä silloin OIKEESTI USKOIN et toi on nyt se mun tulevaisuuden puoliso. Olin lähes satavarma. Mut sillon en viel (ainakaan paljon) rakastunu siihen. Niin mun itsetuntoon oikeesti sattuu jos olin silloin väärässä koska tunnen itteni niin urpoks koska mä TIESIN sen. Mut jos olinki väärässä ni voi vittu en luota itteeni enää missään asiassa. Sen oli pakko olla totta 😭 olin niin varma se tuntui melkein itsestäänselvältä asialta 😭 en tajua miten mut 😭 ah ei niin vaa voi tapahtua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja