Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132703" data-attributes="member: 34"><p>Siis kun tää ei vaan käy mun järkeen. Se ei käy järkeen. Mä en OLLUT obsessed silloin siihen. Ja SILTI tunsin että se on mun tuleva puoliso. Niin MISTÄ se tunne on sit voinut tulla? Ja miks SIITÄ? miksei se tullu L:stä? Jos oisin nähny mitä haluun nähdä, niin eiköhä se ois vittu älläst tullu silloin esim. Tai villust? Tai jotain. Mut eunkwangist?????????????????????? Joku täysin random seo eunkwang josta en tienny yhtään mitään. EN EDES SITÄ miltä se näyttää. Sen ON oltava totta. Se se tulee olemaan. Kyllä tulee. Jos ei niin järkytyn oikeesti, ihan vaan sen takia että olin NIIN TOTAALISEN varma silloin jotenkin. Tiesin et se tapahtuu. Olin niin varma. Se ei VOINU olla kusetus. I'm tellin ya. Tää ei voi olla kusetus. Mä en todella ymmärrä että MITEN tai MILLOIN se tulee tapahtuu. Mut se tulee tapahtuu. Mark my words.</p><p></p><p>Jos oon täysin basically mun ihastusten ULKOPUOLELTA "valinnu" (en siis valinnu mut u know) jonkun random tyypin mistä tunsin noin, aavistin, tiesin, jotain. Olin varma. Niin se ON valid. Koska se ei basically edes ollut mun ihastusten joukossa. On. Se ON valid. Se on niin. On oltava tai en usko enää mihinkään tässä maailmassa. Olin NIIN varma et en kestä jos se ei ollutkaan mitään. Se oli niin merkittävä kokemus jo silloinkin. Vaikka sitä vähän ignoorasinki mut silti :D ja sit lopulta unohdin 🙄</p><p></p><p></p><p></p><p>PISTÄÄ MIETTIMÄÄN vittu 🙆</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Pls</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132703, member: 34"] Siis kun tää ei vaan käy mun järkeen. Se ei käy järkeen. Mä en OLLUT obsessed silloin siihen. Ja SILTI tunsin että se on mun tuleva puoliso. Niin MISTÄ se tunne on sit voinut tulla? Ja miks SIITÄ? miksei se tullu L:stä? Jos oisin nähny mitä haluun nähdä, niin eiköhä se ois vittu älläst tullu silloin esim. Tai villust? Tai jotain. Mut eunkwangist?????????????????????? Joku täysin random seo eunkwang josta en tienny yhtään mitään. EN EDES SITÄ miltä se näyttää. Sen ON oltava totta. Se se tulee olemaan. Kyllä tulee. Jos ei niin järkytyn oikeesti, ihan vaan sen takia että olin NIIN TOTAALISEN varma silloin jotenkin. Tiesin et se tapahtuu. Olin niin varma. Se ei VOINU olla kusetus. I'm tellin ya. Tää ei voi olla kusetus. Mä en todella ymmärrä että MITEN tai MILLOIN se tulee tapahtuu. Mut se tulee tapahtuu. Mark my words. Jos oon täysin basically mun ihastusten ULKOPUOLELTA "valinnu" (en siis valinnu mut u know) jonkun random tyypin mistä tunsin noin, aavistin, tiesin, jotain. Olin varma. Niin se ON valid. Koska se ei basically edes ollut mun ihastusten joukossa. On. Se ON valid. Se on niin. On oltava tai en usko enää mihinkään tässä maailmassa. Olin NIIN varma et en kestä jos se ei ollutkaan mitään. Se oli niin merkittävä kokemus jo silloinkin. Vaikka sitä vähän ignoorasinki mut silti :D ja sit lopulta unohdin 🙄 PISTÄÄ MIETTIMÄÄN vittu 🙆 Pls [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja