Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132822" data-attributes="member: 34"><p>Haha so scary koska kuuntelin tätä silloin about siinä dear my dearin jälkeen i think ku olin viel kävelemäs himaan:</p><p>[MEDIA=youtube]4H0ntNLTUXc[/MEDIA]</p><p></p><p>TAI sit se oli joku toinen versio tosta biisistä. Mut mul on kyl muistikuva et se ois ollu toi. Saattoi jopa olla että ne molemmat versiot koska mun mielestä sillä listalla on ainakin kaks versioo tosta biisistä. JOKA TAPAUKSESSA. so scary ugh.</p><p></p><p>Tai tuntuu vaan niin järkyttävän oudolta. Siis vieläkin shokeeraa aivan hitosti.</p><p></p><p></p><p>Muistan kans ku siin asfaltis yhes kohtaa on sellane sydämen muotoinen kuvio ja katoin sitä ja olin sillee lol another sign xDD no siis en välttämättä ottanu sitä minään merkkinä oikeesti mut siis katoin vaa sitä ja mietin tätä asiaa :--------D u know, silloin....... Pari vuotta sitten, räähh xD olin NIIN varma siitä siinä kohtaa. Olin ihan et ei saatana onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä. HAH.</p><p></p><p></p><p>Niin outoa etten tienny siitä lähes mitään. En edes most basic things. Lähinnä nimen ja äänen vaan. Ja silloin oon ollu silleen xDDF "onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä" hahah kualen about ny tän keissin kaa ei hitto.</p><p></p><p>Sekoo pää kyl.</p><p></p><p></p><p>Ah nyt ku muistin viel ton sydänkuvion siin ni muistan viel pahemminkin mun ajatuksia silloin aaaaa. Muistan miten varma olin silloin. Ja mietin varmaan siin kohtaa kans v:tä ja olin ehk silleen omg will i "break up" with him then</p><p></p><p>No ei sillä ei se siis siitä johtunu miks lakkasin vastaamasta sen viesteihin, vaa se johtui siitä ku en enää vaa pystyny.</p><p></p><p>Mut joo muistelisin et siin kohas saatoin miettii v:tä ei vidduuuhh hahahahhh</p><p></p><p></p><p>Ja varsinkin toi "heitit hiekkaa suoraan mun silmiini, multa petti alta maa" kohta on jotenkin jääny mun mieleen niin vahvasti. U know ku aina ku kuuntelee biisei ni niistä jää semmoset vahvat muistijäljet niin toi kohta on vaa painunu mieleen.. varmaan satuin sitten siinä kohtaa just miettii niin vahvasti jotain eunkwangiin tai siis siihen keissiin liittyvää. Hassua sanoo eunkwang koska silloin en edes tiennyt siitä mitään ei mul ollu mitää käsityst koko ihmisest se oli ihan uus ihminen mulle. Vielä viime heinäkuussakin se oli ihan uus ihminen mulle lol. Mu silti vaa mietin meidän tulevaa suhdetta joka tuntui niin varmalta. Joo-o. Kyllähän tämmönen räjäyttää aivot aika huolella noin niin kuin..... Jos rehellisiä ollaan.</p><p></p><p>AH ton kato mitä sä teit kuunteleminen oli vaan niin... Merkillistä. Koska olin just kuunnellut dear my dear nii olin ihan et asdfghjkkl ei saatana is that my future boyfriend pls wtf. PLSSSSSSSSS if yall havent experienced this then you can't possibly understand what it feels like. What it felt like back then and what it feels like NOW. Bro i'm shutting down. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>KKKJJJSJDKDLDLFFKDKDKDKL</p><p></p><p>I'm honest now i'm getting chills</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132822, member: 34"] Haha so scary koska kuuntelin tätä silloin about siinä dear my dearin jälkeen i think ku olin viel kävelemäs himaan: [MEDIA=youtube]4H0ntNLTUXc[/MEDIA] TAI sit se oli joku toinen versio tosta biisistä. Mut mul on kyl muistikuva et se ois ollu toi. Saattoi jopa olla että ne molemmat versiot koska mun mielestä sillä listalla on ainakin kaks versioo tosta biisistä. JOKA TAPAUKSESSA. so scary ugh. Tai tuntuu vaan niin järkyttävän oudolta. Siis vieläkin shokeeraa aivan hitosti. Muistan kans ku siin asfaltis yhes kohtaa on sellane sydämen muotoinen kuvio ja katoin sitä ja olin sillee lol another sign xDD no siis en välttämättä ottanu sitä minään merkkinä oikeesti mut siis katoin vaa sitä ja mietin tätä asiaa :--------D u know, silloin....... Pari vuotta sitten, räähh xD olin NIIN varma siitä siinä kohtaa. Olin ihan et ei saatana onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä. HAH. Niin outoa etten tienny siitä lähes mitään. En edes most basic things. Lähinnä nimen ja äänen vaan. Ja silloin oon ollu silleen xDDF "onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä" hahah kualen about ny tän keissin kaa ei hitto. Sekoo pää kyl. Ah nyt ku muistin viel ton sydänkuvion siin ni muistan viel pahemminkin mun ajatuksia silloin aaaaa. Muistan miten varma olin silloin. Ja mietin varmaan siin kohtaa kans v:tä ja olin ehk silleen omg will i "break up" with him then No ei sillä ei se siis siitä johtunu miks lakkasin vastaamasta sen viesteihin, vaa se johtui siitä ku en enää vaa pystyny. Mut joo muistelisin et siin kohas saatoin miettii v:tä ei vidduuuhh hahahahhh Ja varsinkin toi "heitit hiekkaa suoraan mun silmiini, multa petti alta maa" kohta on jotenkin jääny mun mieleen niin vahvasti. U know ku aina ku kuuntelee biisei ni niistä jää semmoset vahvat muistijäljet niin toi kohta on vaa painunu mieleen.. varmaan satuin sitten siinä kohtaa just miettii niin vahvasti jotain eunkwangiin tai siis siihen keissiin liittyvää. Hassua sanoo eunkwang koska silloin en edes tiennyt siitä mitään ei mul ollu mitää käsityst koko ihmisest se oli ihan uus ihminen mulle. Vielä viime heinäkuussakin se oli ihan uus ihminen mulle lol. Mu silti vaa mietin meidän tulevaa suhdetta joka tuntui niin varmalta. Joo-o. Kyllähän tämmönen räjäyttää aivot aika huolella noin niin kuin..... Jos rehellisiä ollaan. AH ton kato mitä sä teit kuunteleminen oli vaan niin... Merkillistä. Koska olin just kuunnellut dear my dear nii olin ihan et asdfghjkkl ei saatana is that my future boyfriend pls wtf. PLSSSSSSSSS if yall havent experienced this then you can't possibly understand what it feels like. What it felt like back then and what it feels like NOW. Bro i'm shutting down. KKKJJJSJDKDLDLFFKDKDKDKL I'm honest now i'm getting chills [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja