Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132886" data-attributes="member: 34"><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]INf_LkVRYKI[/MEDIA]</p><p>Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]CQUSIRIj8DY[/MEDIA]</p><p>Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]Z7TID-Vv3F8[/MEDIA]</p><p>Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu</p><p></p><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>Minä: *Muistelee sitä ku katoin sen tarot höskän ja vastaus oli strong yes*</p><p>Minä: mitä vittua jossain se menee munki raja vittu</p><p></p><p>Ja siis countless and countless other examples too</p><p></p><p></p><p></p><p>Minä: *tajuaa että oon miettinyt kwangii koko saatanan päivän ja alkaa mennä hermo*</p><p>Minä: jossain se menee munki raja vittu </p><p></p><p></p><p>😂😂😂😂😂 Oon liian ulapalla siis kaikki alkoi tost ku katoin ton it's okay but it's not okay at all xDDDDDDDDDDD sit yhtäkkiä olin NIIN KUJALLA ETTEN ENÄÄ EES TIENNY MELKEEN KUKA ITSE OLEN</p><p></p><p>tai että mitä on ees tapahtunut</p><p></p><p>Tai oikeestaan tää alkoi jo ennen sitä kosk katoin pitkästä aikaa sen tomboy vidin (se kwangin live) nii olin siin kohtaa jo niin saatanan kujalla</p><p></p><p>Öö MISSÄ oon ollu tyylii viimiset puol vuotta vähintäänkin en ite edes tiedä</p><p></p><p>Ja siis</p><p></p><p>Aivan ulapalla</p><p></p><p>Ihan siis tosissaan koska varsinkin kun katoin ton it's okay but it's not okay at all niin tuli sellanen totaalinen lagaus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD yhtäkkiä kaikki tuntuu "vieraalta" ja oot vaan silleen since when i have even known who the hell eunkwang is</p><p></p><p>Niinku yhtäkkii kaikki vaa menee mun päässä silleen "????????" Ja katot vaa sitä ihmist ja oot sillee et suddenly it's like none of this ever happened and i'm basically looking at someone whos a complete stranger. Siis ei oikeesti mut kai se sit jonkinlainen jamais vu on :D niinku et sen tietää kyllä oikeesti mutta se jotenkin silti tuntuu vieraalta. Aivot ei vieläkään oo tainnu sisäistää juttuja..</p><p></p><p>Siis seis nyt nyt nyt nyt nyt nyt nyt menee yli 😭😂</p><p></p><p>Nyt menee oikeesti yli en oo koskaan ollu näin ulapalla</p><p></p><p>Nyt on oikeesti paha olo :D äsken nauroin ihan saatanasti mut nyt oon vaa sillee et oon oikeesti niin pihalla täl hetkel et mua jopa pelottaa. Ihan törkeen paha lagaus. Oon vaa sillee mitä on tapahtunut edes viime vuosina? Kuka mä olen :DDDDDDDDDDDD HELP 😂😭 ei oikeesti oo ees hauskaa tää tunne on ihan kamala :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132886, member: 34"] 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 [MEDIA=youtube]INf_LkVRYKI[/MEDIA] Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu [MEDIA=youtube]CQUSIRIj8DY[/MEDIA] Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu [MEDIA=youtube]Z7TID-Vv3F8[/MEDIA] Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Minä: *Muistelee sitä ku katoin sen tarot höskän ja vastaus oli strong yes* Minä: mitä vittua jossain se menee munki raja vittu Ja siis countless and countless other examples too Minä: *tajuaa että oon miettinyt kwangii koko saatanan päivän ja alkaa mennä hermo* Minä: jossain se menee munki raja vittu 😂😂😂😂😂 Oon liian ulapalla siis kaikki alkoi tost ku katoin ton it's okay but it's not okay at all xDDDDDDDDDDD sit yhtäkkiä olin NIIN KUJALLA ETTEN ENÄÄ EES TIENNY MELKEEN KUKA ITSE OLEN tai että mitä on ees tapahtunut Tai oikeestaan tää alkoi jo ennen sitä kosk katoin pitkästä aikaa sen tomboy vidin (se kwangin live) nii olin siin kohtaa jo niin saatanan kujalla Öö MISSÄ oon ollu tyylii viimiset puol vuotta vähintäänkin en ite edes tiedä Ja siis Aivan ulapalla Ihan siis tosissaan koska varsinkin kun katoin ton it's okay but it's not okay at all niin tuli sellanen totaalinen lagaus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD yhtäkkiä kaikki tuntuu "vieraalta" ja oot vaan silleen since when i have even known who the hell eunkwang is Niinku yhtäkkii kaikki vaa menee mun päässä silleen "????????" Ja katot vaa sitä ihmist ja oot sillee et suddenly it's like none of this ever happened and i'm basically looking at someone whos a complete stranger. Siis ei oikeesti mut kai se sit jonkinlainen jamais vu on :D niinku et sen tietää kyllä oikeesti mutta se jotenkin silti tuntuu vieraalta. Aivot ei vieläkään oo tainnu sisäistää juttuja.. Siis seis nyt nyt nyt nyt nyt nyt nyt menee yli 😭😂 Nyt menee oikeesti yli en oo koskaan ollu näin ulapalla Nyt on oikeesti paha olo :D äsken nauroin ihan saatanasti mut nyt oon vaa sillee et oon oikeesti niin pihalla täl hetkel et mua jopa pelottaa. Ihan törkeen paha lagaus. Oon vaa sillee mitä on tapahtunut edes viime vuosina? Kuka mä olen :DDDDDDDDDDDD HELP 😂😭 ei oikeesti oo ees hauskaa tää tunne on ihan kamala :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja