Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132891" data-attributes="member: 34"><p>Esimerkiksi kun näkee vaikkapa tän vidin (elikkäs joka kerta kun näkee kwangin with GLASSES):</p><p>[MEDIA=youtube]UlVITPQgaHw[/MEDIA]</p><p>Niin: JOSSAIN SE MENEE MUNKI RAJA</p><p></p><p></p><p>XDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>tai jos pitkästä aikaa alkaa taas soimaan päässä dassie niin: jossain se menee munki raja 😩 nimittäin se ei taas lähe pois päästä vittu millään on sen verran korvamato. Ja voin vakuuttaa etten oo ees kuunnellu sitä aikoihin mut koska selasin historiaa ni se vaa tuli vastaa ja heti alkoi soida päässä juu</p><p></p><p></p><p>Ja kun näkee tän:</p><p>[MEDIA=youtube]NsOTq7imT5s[/MEDIA]</p><p>Koska se vie mut INSTANTLY sinne ihan alkuun takasin.............</p><p>Niin.... Eih............... Niinku ihan siis oikeasti aikuisten oikeesti</p><p>Tekee mieli vain sanoa: jossain SE MENEE MUNKI RAJA</p><p></p><p>mutta siis toi on just sitä kun en oo sisäistänyt edes mitään niinku en sitä aikaa enkä tätä aikaa ja tosta on NÄIN KAUAN JO ENKÄ VIELÄKÄÄN SISÄISTÄ MITÄ ON TAPAHTUNUT KOSKAAN JOTEN OON MAAILMAN ENITEN ULAPALLA XDDDDD</p><p></p><p>ei pyhä sylvi sentään sitä paitsi mä en ees-</p><p></p><p>TIEDÄ??????</p><p></p><p>mitä 😩😩😩😩😩</p><p></p><p>Ja ööö okei niinku mut</p><p></p><p>I mean i must admit that i have NO IDEA whats going on</p><p></p><p>Ehhhh :D</p><p></p><p></p><p>This is definitely not ideal but like</p><p></p><p>Also.... I think i'm not actually normal........... I mean...... I just have a feeling that i'm definitely not normal like............................. Bro</p><p></p><p>And i'm not even necessarily talking about love or anything but just like........... I mean basically everything about me is abnormal :D like really weird</p><p></p><p></p><p>But yea</p><p></p><p>And do you know what confuses me a lot?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Well en sanokaan en voi :D</p><p></p><p>Kirjoitan osan jutuista vaan itselleni jonnekin............ Secret stuff........</p><p></p><p></p><p>Noin DONE jepjep mun kwang muistio #18 on edelleen täynnä LÄHES pelkästään sexual stuff joten mitä siitä pitäis ajatella</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132891, member: 34"] Esimerkiksi kun näkee vaikkapa tän vidin (elikkäs joka kerta kun näkee kwangin with GLASSES): [MEDIA=youtube]UlVITPQgaHw[/MEDIA] Niin: JOSSAIN SE MENEE MUNKI RAJA XDDDDDDDDDDD tai jos pitkästä aikaa alkaa taas soimaan päässä dassie niin: jossain se menee munki raja 😩 nimittäin se ei taas lähe pois päästä vittu millään on sen verran korvamato. Ja voin vakuuttaa etten oo ees kuunnellu sitä aikoihin mut koska selasin historiaa ni se vaa tuli vastaa ja heti alkoi soida päässä juu Ja kun näkee tän: [MEDIA=youtube]NsOTq7imT5s[/MEDIA] Koska se vie mut INSTANTLY sinne ihan alkuun takasin............. Niin.... Eih............... Niinku ihan siis oikeasti aikuisten oikeesti Tekee mieli vain sanoa: jossain SE MENEE MUNKI RAJA mutta siis toi on just sitä kun en oo sisäistänyt edes mitään niinku en sitä aikaa enkä tätä aikaa ja tosta on NÄIN KAUAN JO ENKÄ VIELÄKÄÄN SISÄISTÄ MITÄ ON TAPAHTUNUT KOSKAAN JOTEN OON MAAILMAN ENITEN ULAPALLA XDDDDD ei pyhä sylvi sentään sitä paitsi mä en ees- TIEDÄ?????? mitä 😩😩😩😩😩 Ja ööö okei niinku mut I mean i must admit that i have NO IDEA whats going on Ehhhh :D This is definitely not ideal but like Also.... I think i'm not actually normal........... I mean...... I just have a feeling that i'm definitely not normal like............................. Bro And i'm not even necessarily talking about love or anything but just like........... I mean basically everything about me is abnormal :D like really weird But yea And do you know what confuses me a lot? Well en sanokaan en voi :D Kirjoitan osan jutuista vaan itselleni jonnekin............ Secret stuff........ Noin DONE jepjep mun kwang muistio #18 on edelleen täynnä LÄHES pelkästään sexual stuff joten mitä siitä pitäis ajatella [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja