Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 132962" data-attributes="member: 34"><p>Noniin..</p><p></p><p>Yritän vastustaa halua lisätä nää biisut kwangin listalle:</p><p>[MEDIA=spotify]track/3kBS8uEmwIdOlJNiwjFbHp[/MEDIA]</p><p>[MEDIA=spotify]track/5Tjv2q70dgZ9Qik5hr1ldU[/MEDIA]</p><p></p><p>Huoh ei oo elämä taas helppoo.</p><p></p><p></p><p>And i think about things that i shouldnt think about so anyway.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Also mä en tiedä minkä takia sillon ku ne vetäs wown siel konsertissaan ni minkä takia eunkwangin piti olla silleen *pats his own butt* and then was it hyunsik or who mut kummiski se oli sillee *slap* 😌 ugh. That was sexy. Oh eunkwang. Why your ass has to be so fine. Ugh how to be hyunsik i mean.. i wanna touch his ass pls this is unfair...... Yeah i don't understand 😭😭✌️ mutta tän dirtympiä asioita en suostu ajattelemaan 😭😭 jossain se menee munki raja saatana.</p><p></p><p></p><p>(But then i literally did????????!! :D i was like oh i wonder what it looks like when he cums LIKE TF SHUT UP ONCE AGAIN :DDDDDD)</p><p></p><p></p><p>By the way löysin tän kappaleen ja niiku ööm no joo siis:</p><p>[MEDIA=spotify]track/77Rn0iWhte1xqGLxouCtyd[/MEDIA]</p><p>Honestly kuuntelin tota siis monta vuotta sitten useinkin ja nyt nostalgisoin niin tavallaan nytten kun sen kuuntelee niin tuntuu niiku nyt vasta tuntisin ton tunteen ekaa kertaa. Vaikka ei se nyt todellakaan ole niin :D muutenki muistan ku Tommy aiheutti mulle niinku fucking serious rakastumisen oireita niiku mitä helvettiä. Mut hakkasko mun sydän koskaan niin paljon sen takii ku eunkwangin takii? Hmm i sincerely doubt that. Sitä paitsi puhuin tommyn kaa useita kertoja ja must tuntuu et mun sydän ei silti koskaa hakannu vittu sillä tavalla mitä se hakkas silloin se yks aamu ku eunkwang. But then again i don't know it could be that i just don't remember. Mut se oli vaa aivan järkyttävää hahshs owwwwww help</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 132962, member: 34"] Noniin.. Yritän vastustaa halua lisätä nää biisut kwangin listalle: [MEDIA=spotify]track/3kBS8uEmwIdOlJNiwjFbHp[/MEDIA] [MEDIA=spotify]track/5Tjv2q70dgZ9Qik5hr1ldU[/MEDIA] Huoh ei oo elämä taas helppoo. And i think about things that i shouldnt think about so anyway. Also mä en tiedä minkä takia sillon ku ne vetäs wown siel konsertissaan ni minkä takia eunkwangin piti olla silleen *pats his own butt* and then was it hyunsik or who mut kummiski se oli sillee *slap* 😌 ugh. That was sexy. Oh eunkwang. Why your ass has to be so fine. Ugh how to be hyunsik i mean.. i wanna touch his ass pls this is unfair...... Yeah i don't understand 😭😭✌️ mutta tän dirtympiä asioita en suostu ajattelemaan 😭😭 jossain se menee munki raja saatana. (But then i literally did????????!! :D i was like oh i wonder what it looks like when he cums LIKE TF SHUT UP ONCE AGAIN :DDDDDD) By the way löysin tän kappaleen ja niiku ööm no joo siis: [MEDIA=spotify]track/77Rn0iWhte1xqGLxouCtyd[/MEDIA] Honestly kuuntelin tota siis monta vuotta sitten useinkin ja nyt nostalgisoin niin tavallaan nytten kun sen kuuntelee niin tuntuu niiku nyt vasta tuntisin ton tunteen ekaa kertaa. Vaikka ei se nyt todellakaan ole niin :D muutenki muistan ku Tommy aiheutti mulle niinku fucking serious rakastumisen oireita niiku mitä helvettiä. Mut hakkasko mun sydän koskaan niin paljon sen takii ku eunkwangin takii? Hmm i sincerely doubt that. Sitä paitsi puhuin tommyn kaa useita kertoja ja must tuntuu et mun sydän ei silti koskaa hakannu vittu sillä tavalla mitä se hakkas silloin se yks aamu ku eunkwang. But then again i don't know it could be that i just don't remember. Mut se oli vaa aivan järkyttävää hahshs owwwwww help [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja