Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133080" data-attributes="member: 34"><p>🙇🙇🙇🙇🙇 Aaaaa eiiii</p><p></p><p>I DON'T 😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Wtf mitä nyt taas</p><p></p><p>But like ............. Idk. Oon hämmentynyt siitä miten muut ei ajattele tälleen koska tosiaan silloin tällöin mulla on sellanen vahva tunne siitä et jos ois esimerkiks romanttisessa suhteessa jonkun kanssa niin jos tekis myös seksuaalisia asioita nii miks mul on vaa nii vahva tunne siit et se pilais sen jotenki. I guess it feels so dirty to me that it just... Feels so forbidden idk. Ja muutenki sillee ahistaa ihan vitusti se ajatus et antais jonku nähä sut ilman vaatteita (tai no ok oonha mä käyny kavereidenki kans saunas joten ei se nyt ehkä mitään :D mut emt) ja niiku nähä sen seksuaalisen puolen itestä. Although ive let a few people see that but like that was so mild nii emt. Mut jotenki. Ja muutenki eiks se ois paljon söpömpää jos se ois vaa sweet and innocent or something.</p><p></p><p>Emmä tiiä oon vaa jotenki nii hukassa xD</p><p></p><p>Konseptit sekasin</p><p></p><p>Mut siis jos nyt miettii et oisin actually suhtees eunkwangin kaa ni kyllähän mä nyt haluisin sitä ihan varmastikin koska haluun sitä nytkin vaikka ei olla edes tavattu tai mitään. Mut silti vaikka mul ois seksuaalisia tunteita sitä kohtaan ihan varmasti ja on nytkin niin silti tuntuu vaa jotenki nii ahistavalt kosk oikeesti eiks muista muka tunnu silt et se jotenkin.... Emt, tekis siit suhteesta jotenki likasen tai niiku et pls mitä kaunista siin enää on 😭😂 emmä tiiä mul on niiku serious problems seksin suhteen, siis niinku ihan oikeasti. Ällötyshän ei olis mikään ongelma jos en ite edes ollenkaan haluais koskaan, mut sit kun kummiski vaikka kuinka vitusti yrittäis kieltää niin niit tunteita vaan ON ja sitte siihe ku mixataan ällötys mukaan niin vittu absolute confusion on valmis. Niiku et jaahas mitä mä niiku haluun ja en haluu. Vittu. I will never understand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133080, member: 34"] 🙇🙇🙇🙇🙇 Aaaaa eiiii I DON'T 😭😭😭😭😭 Wtf mitä nyt taas But like ............. Idk. Oon hämmentynyt siitä miten muut ei ajattele tälleen koska tosiaan silloin tällöin mulla on sellanen vahva tunne siitä et jos ois esimerkiks romanttisessa suhteessa jonkun kanssa niin jos tekis myös seksuaalisia asioita nii miks mul on vaa nii vahva tunne siit et se pilais sen jotenki. I guess it feels so dirty to me that it just... Feels so forbidden idk. Ja muutenki sillee ahistaa ihan vitusti se ajatus et antais jonku nähä sut ilman vaatteita (tai no ok oonha mä käyny kavereidenki kans saunas joten ei se nyt ehkä mitään :D mut emt) ja niiku nähä sen seksuaalisen puolen itestä. Although ive let a few people see that but like that was so mild nii emt. Mut jotenki. Ja muutenki eiks se ois paljon söpömpää jos se ois vaa sweet and innocent or something. Emmä tiiä oon vaa jotenki nii hukassa xD Konseptit sekasin Mut siis jos nyt miettii et oisin actually suhtees eunkwangin kaa ni kyllähän mä nyt haluisin sitä ihan varmastikin koska haluun sitä nytkin vaikka ei olla edes tavattu tai mitään. Mut silti vaikka mul ois seksuaalisia tunteita sitä kohtaan ihan varmasti ja on nytkin niin silti tuntuu vaa jotenki nii ahistavalt kosk oikeesti eiks muista muka tunnu silt et se jotenkin.... Emt, tekis siit suhteesta jotenki likasen tai niiku et pls mitä kaunista siin enää on 😭😂 emmä tiiä mul on niiku serious problems seksin suhteen, siis niinku ihan oikeasti. Ällötyshän ei olis mikään ongelma jos en ite edes ollenkaan haluais koskaan, mut sit kun kummiski vaikka kuinka vitusti yrittäis kieltää niin niit tunteita vaan ON ja sitte siihe ku mixataan ällötys mukaan niin vittu absolute confusion on valmis. Niiku et jaahas mitä mä niiku haluun ja en haluu. Vittu. I will never understand. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja