Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133174" data-attributes="member: 34"><p>Ok ihan hirveitä asioita tapahtuu nytten näin nimittäin unta ja tästä en pääse vittu eteenpäin ikinä.</p><p></p><p>Siinä unessa oli:</p><p>- eunkwang</p><p>- huening kai</p><p></p><p>En tiiä ainakin noi ja vittu kuolin niin paljon koska MOLEMMAT. ei siinä mitään mutta kun molemmat vaa murhas mut söpöydellään</p><p></p><p>Eiku ihan oikeesti, teen vieläkin vittu kuolemaa.</p><p></p><p>Ei naurata muuten yhtään.</p><p></p><p>En tiedä kumpi hajotti mua enemmän, varmaan kwang mutta oli kyllä ihan VITUN tasaista silti.</p><p></p><p>Siis en osaa selittää tai muista kaikkea mutta jossain kohtaa kwang ainakin suuteli jotain tyttöä siinä. And basically i was so fucking heartbroken. Mut sitten. Kai tuli siihen. Ja se jotenkin ömm yritti sanoo jotain lohduttavaa mulle??? Ja se vaikutti silt et se ois pitäny must ja sit olin vaa sillee ei saatana mitä mä ees voin tehä ku tunteet molempia kohtaa on aivan helvetillisiä. Mut sit kuiteski mä olin vähän sillee et ei en mä pystyn mä oon liian kiinni eunkwangis mut siis ihan oikeesti molemmat hajotti mua, pystyn vielki tuntee sen kuinka hajal olin siis ihan totta tunteet oli niin intensiivisii. Katoin vaa kaita ja kuin vitun söpö se oli en niiku kestä vittu enää. Mut sitten. En tiedä mitä tapahtu. Koska luulin et se tosissaan piti musta. (Mut sit myös eunkwang oli aiemmin vaikuttanu täysin silt et se pitää must mut sit se kuitenkin pääty suutelee jotain muijaa) mut sit myös kai pääty ilmeisestikin suutelee jotain toista. Tai jotain vastaavaa en muista suuteliko ne vai oli muute vaa sillee kinda romantically.</p><p></p><p>Niin molemmat oli siis ihan TÄYSIN silleen et se vaikutti niin selvält et niil ois ollu molemmilla tunteita mua kohtaa. Ihan siis jotenki oli niiku meneillään asioita mut sit molemmat pääty suutelee jotain toista. Honestly i have no idea what the hell happened</p><p></p><p>Okei mut en tiedä jos se meininki oli joka tapauksessa vähän polya koska jos mulla oli muutenki juttua niiden molempien kanssa samaan aikaan (tai en tiedä kuinka vakavaa se kummankaan kanssa oli tai mitä häh mutta siitä koht enemmän) niin ei kai siinä mitään. Mut jotenki vissiin tulkitsin ainaski sen kwang casen silleen tai jotenki ainakin se tuntu must silt et oki nyt se on rakastunut tohon tyttöön eikä enää ees muista mua. Joten kuviot oli vähintäänkin sekavat</p><p></p><p>Sitte tosiaa en tiiä missä vaiheessa tää oli, mutta jossain kohtaa muistelisin et mä ja kai oltais jotenki.... Ööm? Mitä siin tapahtukaa. Suunniteltu et pantais tai siis siin oli joku tämmönen case ehk??? Emt. Mut sit ei vissii pantu missää vaihees kuitenkaan mut joo interesting.</p><p></p><p>Hmm sit kain kohal se oli vieläpä niin et sil tais olla se juttu jonku jätkän kaa joten mietin et onkse homo mutta siis joo :DDDD en kyl tiiä ehkäpä se oli bi siinä unessa mut literally mikä vitun uni???????????????</p><p></p><p>Saanko kysyä??</p><p></p><p>Niinku siis tällä tavalla kerrottuna huvittava jne, mutta siinä kohtaa kun siinä unessa olin niin se oli oikeest sydäntä raastavaa koska mun tunteet molempia kohtaan oli niin vittu.... Siis katosta läpi for real. Niinku ei mitään vitun järkee siis mä oikeesti melkein itkin kun heräsin ja mietin varsinkin kwangii. Siis oikeesti. Lähes itku tuli siin vaihees. Iha vitu järkkyy.</p><p></p><p>Ja se oli vaa niin söpö siinä ei luoja.</p><p></p><p>Ja tän takii mietin nyt hyukaa ei vittu luulin et oisin ollu edes lähestulkoon yli siit mut MITÄ VIELÄ.</p><p></p><p></p><p></p><p>ei vittu siis hirtän itteni 😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>No en mutta VITTU</p><p></p><p>huvittavinta on se että eunkwang on mua 8 vuotta vanhempi 😌 ja hyuka mua 4 vuotta nuorempi 😌😂😂😂😂😂😂😂😂 literally i-</p><p></p><p>Ok 😩😩😩😩😩😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133174, member: 34"] Ok ihan hirveitä asioita tapahtuu nytten näin nimittäin unta ja tästä en pääse vittu eteenpäin ikinä. Siinä unessa oli: - eunkwang - huening kai En tiiä ainakin noi ja vittu kuolin niin paljon koska MOLEMMAT. ei siinä mitään mutta kun molemmat vaa murhas mut söpöydellään Eiku ihan oikeesti, teen vieläkin vittu kuolemaa. Ei naurata muuten yhtään. En tiedä kumpi hajotti mua enemmän, varmaan kwang mutta oli kyllä ihan VITUN tasaista silti. Siis en osaa selittää tai muista kaikkea mutta jossain kohtaa kwang ainakin suuteli jotain tyttöä siinä. And basically i was so fucking heartbroken. Mut sitten. Kai tuli siihen. Ja se jotenkin ömm yritti sanoo jotain lohduttavaa mulle??? Ja se vaikutti silt et se ois pitäny must ja sit olin vaa sillee ei saatana mitä mä ees voin tehä ku tunteet molempia kohtaa on aivan helvetillisiä. Mut sit kuiteski mä olin vähän sillee et ei en mä pystyn mä oon liian kiinni eunkwangis mut siis ihan oikeesti molemmat hajotti mua, pystyn vielki tuntee sen kuinka hajal olin siis ihan totta tunteet oli niin intensiivisii. Katoin vaa kaita ja kuin vitun söpö se oli en niiku kestä vittu enää. Mut sitten. En tiedä mitä tapahtu. Koska luulin et se tosissaan piti musta. (Mut sit myös eunkwang oli aiemmin vaikuttanu täysin silt et se pitää must mut sit se kuitenkin pääty suutelee jotain muijaa) mut sit myös kai pääty ilmeisestikin suutelee jotain toista. Tai jotain vastaavaa en muista suuteliko ne vai oli muute vaa sillee kinda romantically. Niin molemmat oli siis ihan TÄYSIN silleen et se vaikutti niin selvält et niil ois ollu molemmilla tunteita mua kohtaa. Ihan siis jotenki oli niiku meneillään asioita mut sit molemmat pääty suutelee jotain toista. Honestly i have no idea what the hell happened Okei mut en tiedä jos se meininki oli joka tapauksessa vähän polya koska jos mulla oli muutenki juttua niiden molempien kanssa samaan aikaan (tai en tiedä kuinka vakavaa se kummankaan kanssa oli tai mitä häh mutta siitä koht enemmän) niin ei kai siinä mitään. Mut jotenki vissiin tulkitsin ainaski sen kwang casen silleen tai jotenki ainakin se tuntu must silt et oki nyt se on rakastunut tohon tyttöön eikä enää ees muista mua. Joten kuviot oli vähintäänkin sekavat Sitte tosiaa en tiiä missä vaiheessa tää oli, mutta jossain kohtaa muistelisin et mä ja kai oltais jotenki.... Ööm? Mitä siin tapahtukaa. Suunniteltu et pantais tai siis siin oli joku tämmönen case ehk??? Emt. Mut sit ei vissii pantu missää vaihees kuitenkaan mut joo interesting. Hmm sit kain kohal se oli vieläpä niin et sil tais olla se juttu jonku jätkän kaa joten mietin et onkse homo mutta siis joo :DDDD en kyl tiiä ehkäpä se oli bi siinä unessa mut literally mikä vitun uni??????????????? Saanko kysyä?? Niinku siis tällä tavalla kerrottuna huvittava jne, mutta siinä kohtaa kun siinä unessa olin niin se oli oikeest sydäntä raastavaa koska mun tunteet molempia kohtaan oli niin vittu.... Siis katosta läpi for real. Niinku ei mitään vitun järkee siis mä oikeesti melkein itkin kun heräsin ja mietin varsinkin kwangii. Siis oikeesti. Lähes itku tuli siin vaihees. Iha vitu järkkyy. Ja se oli vaa niin söpö siinä ei luoja. Ja tän takii mietin nyt hyukaa ei vittu luulin et oisin ollu edes lähestulkoon yli siit mut MITÄ VIELÄ. ei vittu siis hirtän itteni 😭😭😭😭😭😭 No en mutta VITTU huvittavinta on se että eunkwang on mua 8 vuotta vanhempi 😌 ja hyuka mua 4 vuotta nuorempi 😌😂😂😂😂😂😂😂😂 literally i- Ok 😩😩😩😩😩😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja