Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133211" data-attributes="member: 34"><p>Mua naurattaa niin vittuna kosk mun miesmaku on kyseenalainen</p><p></p><p>Hahahahahahah ei siis oikeesti, mul on paras miesmaku, kaikki noi vitu komeit pls</p><p></p><p>Mut huvittaa koska eilen luin just jotai ikäero juttui ja sit jotku oli sillee "8 vuotta on huge age gap" ja olin sillee LMAOOOOOOOOOOOHHHHHLDLDMFLFLF</p><p></p><p>siis juu, oon samaa mieltä et 8 vuotta on paljon sinänsä varsinki jos vähän tarkemmin miettii. Ei se mikään paha asia ole tietenkään, mut tottahan mä nyt tunnen itteni paljon enemmän ns. Lapseksi eunkwangiin verrattuna. Oonhan mä nyt oikeesti tai ainakin ite tunnen itteni aika nuoreks siihen verrattuna vaikka ei se mikään vanha ole mut siis u know</p><p></p><p>Mut jos 8 vuotta on HUGE age gap (siis tää on suora lainaus joltai ku joku oli sillee "it is certainly a huge age gap") nii entä sit timppa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>Seriously why WHY AM I CURSED LIKE THIS</p><p></p><p>ja sit huening joka on mua 4 vuotta nuorempi okei lmao i</p><p></p><p>Ja yuto saman ikänen ku mä</p><p></p><p>Joten</p><p></p><p>Ei voi vetää mitään johtopäätöksiä my age preference is all over the place hellz yeah</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut siis Honestly, jokainen noista olis niiku sinänsä ikänsä puolesta ihan fine, missään ei oo mitään rikollista eikä pahaa eikä väärää eikä mitään. (Ellei se sit aiheuttais jtn ongelmia tai jtn koska eihän sitä koskaan tiiä mut niiku lähtökohtaisesti ei mtn ongelmaa ja love is love jne)</p><p></p><p>Mut eipä sillä välii koska ketään en tuu koskaan saamaan hahah</p><p></p><p>Siis jos saisin jonkun ni en haluu sitä</p><p></p><p>Jos haluun jonkun ni en saa sitä</p><p></p><p>Niin se vaan mulla menee.</p><p></p><p>Keissit on keissejä ei voi mitään mut ei tarvi ihmetellä miks oon ahdistunut lmao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133211, member: 34"] Mua naurattaa niin vittuna kosk mun miesmaku on kyseenalainen Hahahahahahah ei siis oikeesti, mul on paras miesmaku, kaikki noi vitu komeit pls Mut huvittaa koska eilen luin just jotai ikäero juttui ja sit jotku oli sillee "8 vuotta on huge age gap" ja olin sillee LMAOOOOOOOOOOOHHHHHLDLDMFLFLF siis juu, oon samaa mieltä et 8 vuotta on paljon sinänsä varsinki jos vähän tarkemmin miettii. Ei se mikään paha asia ole tietenkään, mut tottahan mä nyt tunnen itteni paljon enemmän ns. Lapseksi eunkwangiin verrattuna. Oonhan mä nyt oikeesti tai ainakin ite tunnen itteni aika nuoreks siihen verrattuna vaikka ei se mikään vanha ole mut siis u know Mut jos 8 vuotta on HUGE age gap (siis tää on suora lainaus joltai ku joku oli sillee "it is certainly a huge age gap") nii entä sit timppa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Seriously why WHY AM I CURSED LIKE THIS ja sit huening joka on mua 4 vuotta nuorempi okei lmao i Ja yuto saman ikänen ku mä Joten Ei voi vetää mitään johtopäätöksiä my age preference is all over the place hellz yeah Mut siis Honestly, jokainen noista olis niiku sinänsä ikänsä puolesta ihan fine, missään ei oo mitään rikollista eikä pahaa eikä väärää eikä mitään. (Ellei se sit aiheuttais jtn ongelmia tai jtn koska eihän sitä koskaan tiiä mut niiku lähtökohtaisesti ei mtn ongelmaa ja love is love jne) Mut eipä sillä välii koska ketään en tuu koskaan saamaan hahah Siis jos saisin jonkun ni en haluu sitä Jos haluun jonkun ni en saa sitä Niin se vaan mulla menee. Keissit on keissejä ei voi mitään mut ei tarvi ihmetellä miks oon ahdistunut lmao. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja