Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133231" data-attributes="member: 34"><p>WTF</p><p></p><p>i don't think i like these vibes........</p><p></p><p></p><p>Okay remember tarot readings are not necessarily true...... Remember..... Don't get too positive now................ You should always think about the most negative outcome......... And not believe in everything........</p><p></p><p></p><p></p><p>BUT IT'S WEIRD MAN right bc</p><p></p><p>Okay</p><p></p><p>Se aiempi reading.... Niin siinähän oli se et basically kysy mikä vaan kysymys (except no life and death questions mut en tiiä, julkkisrakastumis kysymyksistä ei mainittu mitään joten kai se sitten oli fine :D) ja siihen tulee suora vastaus</p><p></p><p>Well, HONESTLY... Olin vaa sillee "will i date eunkwang" niiku iha suoraan vaa. Ja sit vastaus: "it's a strong yes" ja olin sillee "???????????????????? Are you shitting my dick?" :D joo en muista mitä muuta siinä oli mutta kyllä totta tosiaan jos sitä on uskominen niin jepjep.... Ilmeisesti i will date eunkwang xD</p><p></p><p>No, sitten, ihan huvikseen katoin äsken jonku toisen readingin. Joku "who will come towards you in love?"</p><p></p><p>Ja toden totta :D</p><p>Ainakin asiat mitä muistan siitä:</p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><em>That person is a jokester</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em>Such a good hearted person</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em>"I'm Sensing a difference in cultural background"</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em>"Libra energy is significant" (idk what that means, he's a sagittarius but like?? Idk?? Koska oon ymmärtänyt että toi ei välttämättä tarkota sen tyypin horoskooppia vaa voi tarkoittaa ehk myös sitä että se voi tapahtua sinä aikana niinku ööö libra on.... Lokakuun tienoilla??)</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em>they will PURSUE you ja sitten jotain että jos sä oot yleensä oblivious sille et joku on ihastunu suhun ni tän kohalla ei oo niin kosk they will make it crystal clear</em></li> </ul><p></p><p>öömmmh jooh en muista enempää siitä. Mutta toi mietityttää ihan sikana i mean aloin hyperventiloida ihan helvetisti ku luin varsinkin ton cultural background ja kaikki noi. Siis vittu. Se hyperventilointi oli vaa iha automaattinen reaktio mille en ees voinu mitää :D iha automaatio. Ei vittu. Hämmentävää.</p><p></p><p></p><p></p><p><em>en sit tod tiiä. Mut iha vitun outoo.</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em><strong>Etenkin kun mietitään myös sitä aikasempaa readingiä. + Sitä mitä tapahtui ENNEN kun varsinaisesti rakastuin kwangiin. I sensed stuff lol</strong></em></p><p><em><strong></strong></em></p><p><em><strong>niin basically tässä on nyt actually kolme asiaa jotka osottais sinne suuntaan. Ensinnäkin se mitä mulle tapahtui, what i sensed before i actually fell for him, toiseks se eka reading ja kolmanneks tää toinen reading. Ainakin nämä. Niin ahdistaa kyllä :Ddddd voi viddujen viddu</strong></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133231, member: 34"] WTF i don't think i like these vibes........ Okay remember tarot readings are not necessarily true...... Remember..... Don't get too positive now................ You should always think about the most negative outcome......... And not believe in everything........ BUT IT'S WEIRD MAN right bc Okay Se aiempi reading.... Niin siinähän oli se et basically kysy mikä vaan kysymys (except no life and death questions mut en tiiä, julkkisrakastumis kysymyksistä ei mainittu mitään joten kai se sitten oli fine :D) ja siihen tulee suora vastaus Well, HONESTLY... Olin vaa sillee "will i date eunkwang" niiku iha suoraan vaa. Ja sit vastaus: "it's a strong yes" ja olin sillee "???????????????????? Are you shitting my dick?" :D joo en muista mitä muuta siinä oli mutta kyllä totta tosiaan jos sitä on uskominen niin jepjep.... Ilmeisesti i will date eunkwang xD No, sitten, ihan huvikseen katoin äsken jonku toisen readingin. Joku "who will come towards you in love?" Ja toden totta :D Ainakin asiat mitä muistan siitä: [LIST] [*][I]That person is a jokester[/I] [*][I]Such a good hearted person[/I] [*][I]"I'm Sensing a difference in cultural background"[/I] [*][I]"Libra energy is significant" (idk what that means, he's a sagittarius but like?? Idk?? Koska oon ymmärtänyt että toi ei välttämättä tarkota sen tyypin horoskooppia vaa voi tarkoittaa ehk myös sitä että se voi tapahtua sinä aikana niinku ööö libra on.... Lokakuun tienoilla??)[/I] [*][I]they will PURSUE you ja sitten jotain että jos sä oot yleensä oblivious sille et joku on ihastunu suhun ni tän kohalla ei oo niin kosk they will make it crystal clear[/I] [/LIST] öömmmh jooh en muista enempää siitä. Mutta toi mietityttää ihan sikana i mean aloin hyperventiloida ihan helvetisti ku luin varsinkin ton cultural background ja kaikki noi. Siis vittu. Se hyperventilointi oli vaa iha automaattinen reaktio mille en ees voinu mitää :D iha automaatio. Ei vittu. Hämmentävää. [I]en sit tod tiiä. Mut iha vitun outoo. [B]Etenkin kun mietitään myös sitä aikasempaa readingiä. + Sitä mitä tapahtui ENNEN kun varsinaisesti rakastuin kwangiin. I sensed stuff lol niin basically tässä on nyt actually kolme asiaa jotka osottais sinne suuntaan. Ensinnäkin se mitä mulle tapahtui, what i sensed before i actually fell for him, toiseks se eka reading ja kolmanneks tää toinen reading. Ainakin nämä. Niin ahdistaa kyllä :Ddddd voi viddujen viddu[/B][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja