Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133533" data-attributes="member: 34"><p>Mikä siinä nyt taas on että ei pysty keskittymään mihinkään xDD</p><p></p><p>Aaaaaaa</p><p></p><p>Eunkwanggggggggg</p><p></p><p>Siis miks mä aattelen vieläkin sitä siis eihän täst pääse eroon vaikka vittu päällään seisois</p><p></p><p>Vaikka oisin vähän aikaa silleen että en aattele sitä niin paljon, sillee niiku hetken aikaa, mut sit kuitenkin lopulta aina se vaa sneakkaa mun mieleen??????? Mistä se johtuu??????????? Ei mitään logiikkaa täs rakkaudes kyllä???????????</p><p></p><p></p><p>Ei logiikan hiventäkään</p><p></p><p>Aghhhhhhh ja kuuntelen niin vitu tärkeetä biisiä täl hetkel apua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️</p><p></p><p></p><p>Nonniin</p><p></p><p>+ Oon AIVAN ULAPALLA jälleen</p><p></p><p>_aivan ulapalla_</p><p></p><p>Ei helvetti xd</p><p></p><p>Siis miten edes voi olla näin ULAPALLA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja vittu kun se on söpö.</p><p></p><p>Ja ÄRSYTTÄVÄ XD</p><p></p><p>niiiiiiiiin ärsyttävä JA SÖPÖ 😭 Pffffttttt okay</p><p></p><p>SÖPÖIN</p><p>KULTA</p><p>tyhmä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😍</p><p></p><p>Rakas</p><p></p><p>MUN 😭❤️</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei saatana</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133533, member: 34"] Mikä siinä nyt taas on että ei pysty keskittymään mihinkään xDD Aaaaaaa Eunkwanggggggggg Siis miks mä aattelen vieläkin sitä siis eihän täst pääse eroon vaikka vittu päällään seisois Vaikka oisin vähän aikaa silleen että en aattele sitä niin paljon, sillee niiku hetken aikaa, mut sit kuitenkin lopulta aina se vaa sneakkaa mun mieleen??????? Mistä se johtuu??????????? Ei mitään logiikkaa täs rakkaudes kyllä??????????? Ei logiikan hiventäkään Aghhhhhhh ja kuuntelen niin vitu tärkeetä biisiä täl hetkel apua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Nonniin + Oon AIVAN ULAPALLA jälleen _aivan ulapalla_ Ei helvetti xd Siis miten edes voi olla näin ULAPALLA Ja vittu kun se on söpö. Ja ÄRSYTTÄVÄ XD niiiiiiiiin ärsyttävä JA SÖPÖ 😭 Pffffttttt okay SÖPÖIN KULTA tyhmä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😍 Rakas MUN 😭❤️ Ei saatana [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja