Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133674" data-attributes="member: 34"><p>No totta kai seikkailin mapsilla näitä tiettyjä paikkoja (kas kun en aiemmin ollu tota tajunnu) ja nyt oon vielä enemmän ULAPALLA ku koskaan XD</p><p></p><p>Koska seriously lollllllll näin jopa sen kuvion siin asfaltis ja tuli vaa mielee et se oli oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut..........</p><p></p><p>Niiku en koskaan tuu ymmärtää</p><p></p><p>Siis saanko mä IKINÄ selitystä tälle? Kuolen uteliaisuuteen :D en kestä odottaa sitä että tapahtuukse oikeesti</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sillon se varsinkin tuntu vielä mystisemmältä tavallaa kun nyt, mutta nytte häiritsee ihan sika paljo anyways. Sillo se oli nii mystist ku mul ei ollu basically MITÄÄN selitystä sille koska en ollu ees rakastunu siihe. Nyt mul on sentään tää kaikki mitä on tapahtunut eli kun rakastuin siihen nii se voi tavallaan olla selitys sille et miks tollanen helvetin outo asia tapahtui. Et tavallaan sen voi ymmärtää sitä kautta mut siia yhä vieläkään me ei olla edes tavattu joten ihmettelen silti yhä edelleen et oliks tää vaan kusetusta alusta asti.................</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut muistan kyllä kuinka hämmentynyt sillon olin joten tuntuiha se iha vitu mystiselt ja silt et ei tähä oo mitää vitu selitystä.</p><p></p><p>Mutta siis...... Ihan vitun sama? Kosk niiku..........</p><p></p><p></p><p>Varmaa mua kiinnostaa niin paljon et käykse toteen vai ei</p><p></p><p>Siis tottakai mua kiinnostaa niinku mua kiinnosti jo SILLOINKIN tosi paljon mutta kun mä en jaksais olla näin yli yli yli utelias :D</p><p></p><p>Niiku ihan SAMA?</p><p></p><p>totta kai mä haluun tietää ja totta kai tunnen oloni vitu huijatuks jos se ei tapahukaa</p><p></p><p>Mut pls</p><p></p><p>Joka tapauksessa siihen menee aikaa ennen ku nään sen tapahtuvan, jos se tapahtuu</p><p></p><p></p><p></p><p>Joten</p><p></p><p></p><p>Can you just stop thinking about it?????</p><p></p><p></p><p>Mutta se vaan häiritsee ja ahdistaa niin paljon.................</p><p></p><p></p><p></p><p>Etenkin kun en vaa tiedä voinko luottaa siihen. Luulis että joo mutta... Pelottaa ni en tiä kyl.</p><p></p><p></p><p>Aaaaaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p></p><p>Siis pahintahan on se kun en osaa sulkee siltä pelkoo ulos mun mielestä</p><p></p><p>Kuitenkin aina jossain vaiheessa se pelko hiipii taas mun mieleen niin en pysty vaa niiku olla ajattelematta asiaa.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Viittu, oksettaa</p><p></p><p></p><p></p><p>Ahistaa</p><p></p><p>Ahistaa sekin että jos se nyt todella on niin että oon ollu oikeessa siinä kohtaa... Niin mun on vaan niin mahdotonta kuvitella sitä. Totta kai mun on lähes mahdotonta uskoa tollaseen asiaan.</p><p></p><p>Sillee ihmiset kuolaa sen perään ja on sillee hihiiiiiii seo eunkwangggggg cute i love him so much i love him so much (i mean just tolleeb mäki oon mut niiku) ni sit se on outoo aatella et muka tollane ihmine jonka kaikki tietää tulis muka olee mun mies? Juujuu, varmasti. Mun on niiiiiiiin vaikee uskoo siihen mut en yhä vieläkään keksi mitään muuta selitystä. En vaan suostu uskoo et oon ollu väärässä, se tuntu niin vitun todelliselta. Siis niinku iha oikeesti siltä et näin se on. </p><p></p><p>Mut ahdistaa koska mä en voi todistaa sitä sata prossaa varmaks. En voi olla sata prossaa varma, ennen ku se tapahtuu. Aina siin on se epäilys et JOS oonki erehtyny. Jotenkin.</p><p></p><p>Mut sit jos se tapahtuu todella. Niin sit se varmaan oikeesti oli jotain psychic knowledge kosk siis no siltä se todella tuntu. Mut nii, en vaan voi todistaa sitä satavarmaks vielä. Pitää odottaa että se tapahtuu oikeesti ja sit vasta voin olla varma siitä että en erehtyny jotenkin siinä vaiheessa.</p><p></p><p></p><p></p><p>Huoh. Miks aina mulle tapahtuu tämmösiä. Vituttaa olla psychic (myös ne muut kokemukset on ollu lähes yhtä hämmentäviä).</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja miks siin pitää kestää näin kauan koska nyt oon oikeesti vittu vaa roikkumas täs sillee ja en saa otetta mistään ja mietin vaa et kuinka kauan mun pitää venaa, jos se ees tapahtuu</p><p></p><p></p><p></p><p>Niiku pls älä ajattele sitä ihmistä NIIN PALJON PLIIS</p><p></p><p>Mut ihan vitun mahdotonta olla ajattelematta sitä TIETENKIN jos kerta on rakastunu</p><p></p><p></p><p>Joten ei oo periaatteessa mitään mitä voin tehdä muuta ku distract myself mutta ei sekään oikein toimi tai no välillä juu mutta ajattelen sitä silti ihan vitusti.</p><p></p><p></p><p>Tietysti silloin jos vaikka käyn suihkussa tai teen jotain muuta tollasta mikä saa mut keskittyy siihen asiaan ni saattaa helpottaa mutta muuten ajattelen sitä vitusti.</p><p></p><p>Mutku oon niin sellanen etten saa aikaseks mitään</p><p></p><p>Jos käyn lenkillä niin sillon varsinkin ajattelen sitä, vaikka muuten ulkoilu onkin tietysti ihan hyvästä</p><p></p><p>Mut se vaa saa mut aattelee sitä entistä enemmän koska jos käyn kävelyl ni tietysti oon oman pääni sisällä silloin ku ei siinä oikee voi distract yourself</p><p></p><p></p><p></p><p>Niin on hyvin vähän asioita mitä voin tehdä et oon aattelematta sitä</p><p></p><p>Joskus telkkarin kattominen auttaa, ja just suihkussa käyminen, mutta siinä ne melkeen rupee olee.</p><p></p><p>Muuten oon pääni sisällä. Ja sitten se onkin vitun kiva kun ei mihinkään pysty keskittyy ja basically vaa haahuilee ympäri kämppää ja on silleen aaaaa ja murehtii tulevaisuutta about koko ajan.</p><p></p><p></p><p></p><p>Niiku en oikeesti HALUU murehtii tulevaisuutta. Pliis.</p><p></p><p>No vittu ihan sama mut on vaa nii vitu raskasta pelätä koko ajan</p><p></p><p>En jaksa sitä </p><p></p><p>En kestä</p><p></p><p></p><p></p><p>Aaaaa</p><p></p><p></p><p>Jos oon jo nyt näin poikki ja menny alle vuos.... Niin mite sit vuoden jälkeen tai kahen vuoden jälkeen</p><p></p><p></p><p></p><p>Tai ehkä oon sillo päässyki yli</p><p></p><p>Vaikka en kyllä oikein usko</p><p></p><p></p><p>Ehkä oon seonnu totaalisesti jo siihen mennessä ku tulee kaks vuotta täyteen</p><p></p><p></p><p></p><p>Eilen mietin et mitäköhän kymmenen vuoden päästä on tapahtunut</p><p></p><p>Et oonkohan edes TAVANNUT sitä siihen mennessä</p><p></p><p></p><p></p><p>Vai onks sittenkin tapahtunu jo paljon siitäkin enemmän D::::::::: mitä jos kymmenen vuoden päästä ollaan pari 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ei saatana. En kestä aatella</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mä kyllä nään tulevaisuuteni silti sillee automaattisesti et kymmenen vuoden päästä oon yksin edelleen, en sen enkä kenenkään muunkaa kanssa :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133674, member: 34"] No totta kai seikkailin mapsilla näitä tiettyjä paikkoja (kas kun en aiemmin ollu tota tajunnu) ja nyt oon vielä enemmän ULAPALLA ku koskaan XD Koska seriously lollllllll näin jopa sen kuvion siin asfaltis ja tuli vaa mielee et se oli oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut.......... Niiku en koskaan tuu ymmärtää Siis saanko mä IKINÄ selitystä tälle? Kuolen uteliaisuuteen :D en kestä odottaa sitä että tapahtuukse oikeesti Sillon se varsinkin tuntu vielä mystisemmältä tavallaa kun nyt, mutta nytte häiritsee ihan sika paljo anyways. Sillo se oli nii mystist ku mul ei ollu basically MITÄÄN selitystä sille koska en ollu ees rakastunu siihe. Nyt mul on sentään tää kaikki mitä on tapahtunut eli kun rakastuin siihen nii se voi tavallaan olla selitys sille et miks tollanen helvetin outo asia tapahtui. Et tavallaan sen voi ymmärtää sitä kautta mut siia yhä vieläkään me ei olla edes tavattu joten ihmettelen silti yhä edelleen et oliks tää vaan kusetusta alusta asti................. Mut muistan kyllä kuinka hämmentynyt sillon olin joten tuntuiha se iha vitu mystiselt ja silt et ei tähä oo mitää vitu selitystä. Mutta siis...... Ihan vitun sama? Kosk niiku.......... Varmaa mua kiinnostaa niin paljon et käykse toteen vai ei Siis tottakai mua kiinnostaa niinku mua kiinnosti jo SILLOINKIN tosi paljon mutta kun mä en jaksais olla näin yli yli yli utelias :D Niiku ihan SAMA? totta kai mä haluun tietää ja totta kai tunnen oloni vitu huijatuks jos se ei tapahukaa Mut pls Joka tapauksessa siihen menee aikaa ennen ku nään sen tapahtuvan, jos se tapahtuu Joten Can you just stop thinking about it????? Mutta se vaan häiritsee ja ahdistaa niin paljon................. Etenkin kun en vaa tiedä voinko luottaa siihen. Luulis että joo mutta... Pelottaa ni en tiä kyl. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa Siis pahintahan on se kun en osaa sulkee siltä pelkoo ulos mun mielestä Kuitenkin aina jossain vaiheessa se pelko hiipii taas mun mieleen niin en pysty vaa niiku olla ajattelematta asiaa. Viittu, oksettaa Ahistaa Ahistaa sekin että jos se nyt todella on niin että oon ollu oikeessa siinä kohtaa... Niin mun on vaan niin mahdotonta kuvitella sitä. Totta kai mun on lähes mahdotonta uskoa tollaseen asiaan. Sillee ihmiset kuolaa sen perään ja on sillee hihiiiiiii seo eunkwangggggg cute i love him so much i love him so much (i mean just tolleeb mäki oon mut niiku) ni sit se on outoo aatella et muka tollane ihmine jonka kaikki tietää tulis muka olee mun mies? Juujuu, varmasti. Mun on niiiiiiiin vaikee uskoo siihen mut en yhä vieläkään keksi mitään muuta selitystä. En vaan suostu uskoo et oon ollu väärässä, se tuntu niin vitun todelliselta. Siis niinku iha oikeesti siltä et näin se on. Mut ahdistaa koska mä en voi todistaa sitä sata prossaa varmaks. En voi olla sata prossaa varma, ennen ku se tapahtuu. Aina siin on se epäilys et JOS oonki erehtyny. Jotenkin. Mut sit jos se tapahtuu todella. Niin sit se varmaan oikeesti oli jotain psychic knowledge kosk siis no siltä se todella tuntu. Mut nii, en vaan voi todistaa sitä satavarmaks vielä. Pitää odottaa että se tapahtuu oikeesti ja sit vasta voin olla varma siitä että en erehtyny jotenkin siinä vaiheessa. Huoh. Miks aina mulle tapahtuu tämmösiä. Vituttaa olla psychic (myös ne muut kokemukset on ollu lähes yhtä hämmentäviä). Ja miks siin pitää kestää näin kauan koska nyt oon oikeesti vittu vaa roikkumas täs sillee ja en saa otetta mistään ja mietin vaa et kuinka kauan mun pitää venaa, jos se ees tapahtuu Niiku pls älä ajattele sitä ihmistä NIIN PALJON PLIIS Mut ihan vitun mahdotonta olla ajattelematta sitä TIETENKIN jos kerta on rakastunu Joten ei oo periaatteessa mitään mitä voin tehdä muuta ku distract myself mutta ei sekään oikein toimi tai no välillä juu mutta ajattelen sitä silti ihan vitusti. Tietysti silloin jos vaikka käyn suihkussa tai teen jotain muuta tollasta mikä saa mut keskittyy siihen asiaan ni saattaa helpottaa mutta muuten ajattelen sitä vitusti. Mutku oon niin sellanen etten saa aikaseks mitään Jos käyn lenkillä niin sillon varsinkin ajattelen sitä, vaikka muuten ulkoilu onkin tietysti ihan hyvästä Mut se vaa saa mut aattelee sitä entistä enemmän koska jos käyn kävelyl ni tietysti oon oman pääni sisällä silloin ku ei siinä oikee voi distract yourself Niin on hyvin vähän asioita mitä voin tehdä et oon aattelematta sitä Joskus telkkarin kattominen auttaa, ja just suihkussa käyminen, mutta siinä ne melkeen rupee olee. Muuten oon pääni sisällä. Ja sitten se onkin vitun kiva kun ei mihinkään pysty keskittyy ja basically vaa haahuilee ympäri kämppää ja on silleen aaaaa ja murehtii tulevaisuutta about koko ajan. Niiku en oikeesti HALUU murehtii tulevaisuutta. Pliis. No vittu ihan sama mut on vaa nii vitu raskasta pelätä koko ajan En jaksa sitä En kestä Aaaaa Jos oon jo nyt näin poikki ja menny alle vuos.... Niin mite sit vuoden jälkeen tai kahen vuoden jälkeen Tai ehkä oon sillo päässyki yli Vaikka en kyllä oikein usko Ehkä oon seonnu totaalisesti jo siihen mennessä ku tulee kaks vuotta täyteen Eilen mietin et mitäköhän kymmenen vuoden päästä on tapahtunut Et oonkohan edes TAVANNUT sitä siihen mennessä Vai onks sittenkin tapahtunu jo paljon siitäkin enemmän D::::::::: mitä jos kymmenen vuoden päästä ollaan pari 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ei saatana. En kestä aatella Mä kyllä nään tulevaisuuteni silti sillee automaattisesti et kymmenen vuoden päästä oon yksin edelleen, en sen enkä kenenkään muunkaa kanssa :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja