Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133733" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu. Ei vittu ei vittu ei vittu ei vittu.</p><p></p><p>Ok i'm fucking doomed.</p><p></p><p>I want to cut or something.</p><p></p><p>Siis näin unta subsubista. Eikä se ollut mikään yhdentekevä uni vaan mun tunteet sitä kohtaa oli siin todella vahvoja. Yhtäkkiä tunsin vaa järkyttävän paljon tunteita sitä kohtaan, niinku yllättävän paljon. En tiiä oltii jossai semmoses piti kiivetä tai siis oikeestaan paremminkin laskeutuu alas jostai hiukan korkeelta? Sit subbie jotenki autto mua siin and it was all so REALLY sweet. Olin jotai et "en ois uskaltanu ilman sua" and it was just really sweet. Like he just helped me and it was so cute. Äh muistan milt se tuntu ku se koski mua ja tällee vittu i'm dying. Ei tämmöstä haluun vittu huutaa. And then he maybe put his lips on mine or something like that. Everything was so cute. Niiku mä muistan kuinka se oli ehkä joku kallio tai joku sellane mist yritin tulla alas ja sit se jotenkin vaa autto mua siin ja sit olin ihan sydämet silmis voi vittu. En tiiä miten se tuntu viel noin vahvalt. Muistan viel et ku heräsin vähän jossai vaihees siit unest nii sit olin vaa sillee "changsub 😌😍" mut ajattelin kyl kwangiiki + mun mielestä kwang oli myös siin unes? Jossain kohtaa? Idk en oo ihan varma mutta mun mielestä oli. Siis jossain kohtaa siin unes oli myös skenaario missä ööö olin ehkä jonkun tyypin kaa puuhailemas mut en oo satavarma olikse kwang vai joku muu. Sub se tuskin oli enää siin vaihees lol. Honestly idk maybe i gave someone oral but not completely sure who 🌚 but definitely i think there was a dick in my mouth lmao. Hmmm. :D idk. Probably kwang. But not sure.</p><p></p><p></p><p>Mut joo tosi kiva hei. Ihanaa tykätä sekä subbiesta että kwangista 😊😊😊😊😊</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133733, member: 34"] Ei vittu. Ei vittu ei vittu ei vittu ei vittu. Ok i'm fucking doomed. I want to cut or something. Siis näin unta subsubista. Eikä se ollut mikään yhdentekevä uni vaan mun tunteet sitä kohtaa oli siin todella vahvoja. Yhtäkkiä tunsin vaa järkyttävän paljon tunteita sitä kohtaan, niinku yllättävän paljon. En tiiä oltii jossai semmoses piti kiivetä tai siis oikeestaan paremminkin laskeutuu alas jostai hiukan korkeelta? Sit subbie jotenki autto mua siin and it was all so REALLY sweet. Olin jotai et "en ois uskaltanu ilman sua" and it was just really sweet. Like he just helped me and it was so cute. Äh muistan milt se tuntu ku se koski mua ja tällee vittu i'm dying. Ei tämmöstä haluun vittu huutaa. And then he maybe put his lips on mine or something like that. Everything was so cute. Niiku mä muistan kuinka se oli ehkä joku kallio tai joku sellane mist yritin tulla alas ja sit se jotenkin vaa autto mua siin ja sit olin ihan sydämet silmis voi vittu. En tiiä miten se tuntu viel noin vahvalt. Muistan viel et ku heräsin vähän jossai vaihees siit unest nii sit olin vaa sillee "changsub 😌😍" mut ajattelin kyl kwangiiki + mun mielestä kwang oli myös siin unes? Jossain kohtaa? Idk en oo ihan varma mutta mun mielestä oli. Siis jossain kohtaa siin unes oli myös skenaario missä ööö olin ehkä jonkun tyypin kaa puuhailemas mut en oo satavarma olikse kwang vai joku muu. Sub se tuskin oli enää siin vaihees lol. Honestly idk maybe i gave someone oral but not completely sure who 🌚 but definitely i think there was a dick in my mouth lmao. Hmmm. :D idk. Probably kwang. But not sure. Mut joo tosi kiva hei. Ihanaa tykätä sekä subbiesta että kwangista 😊😊😊😊😊 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja