Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133972" data-attributes="member: 34"><p>Lol tää biisi:</p><p>[MEDIA=spotify]track/5dhIKYqtgrfolkTtnSN5qd[/MEDIA]</p><p></p><p>Koska 30. Lokakuuta 2020, vain elämää, bb, tõnu (ja villu) ja eunkwangin ignooraus 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄✌️</p><p></p><p>🤭🤭🤭🤭🤭 I mean didnt i ignore him lmao just kept thinking about tõnu and ignoring what had happened earlier. Jos totta puhutaan niin muistelisin jopa että kun kuuntelin tota biisiä silloin niin kun siinä on se joku "mä vielä kadun joskus myöhemmin kun rakkautta suhun tuhlasin" niin kelasin et jep tuhlaan rakkautta tõnuun xDD kun tos ois yks josta mun OIKEESTI pitäis tykätä. Mutta siis rehellisyyden nimissä ihan hyvä ettei silloin vielä tapahtunut tätä koska sit mun ois pitäny odottaa sitä kauemmin koska vieläkään ei olla tavattu joten heh? Mut niiku tavallaan kosk aattelin silloin et kosk eunkwang on se josta actually tulee jotain niin miks tuhlaan rakkautta tõnuun josta sitten ilmeisesti ei tule mitään. Pistää miettimään ja siis äsken sain taas random kohtauksen ku olin vaa sillee ei luoja ei tollast voi tapahtua. Ja tottahan se on, ei tollasta VOI tapahtuu mut tapahtui kuitenkin??????</p><p></p><p>Mitä on tekeillä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133972, member: 34"] Lol tää biisi: [MEDIA=spotify]track/5dhIKYqtgrfolkTtnSN5qd[/MEDIA] Koska 30. Lokakuuta 2020, vain elämää, bb, tõnu (ja villu) ja eunkwangin ignooraus 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄✌️ 🤭🤭🤭🤭🤭 I mean didnt i ignore him lmao just kept thinking about tõnu and ignoring what had happened earlier. Jos totta puhutaan niin muistelisin jopa että kun kuuntelin tota biisiä silloin niin kun siinä on se joku "mä vielä kadun joskus myöhemmin kun rakkautta suhun tuhlasin" niin kelasin et jep tuhlaan rakkautta tõnuun xDD kun tos ois yks josta mun OIKEESTI pitäis tykätä. Mutta siis rehellisyyden nimissä ihan hyvä ettei silloin vielä tapahtunut tätä koska sit mun ois pitäny odottaa sitä kauemmin koska vieläkään ei olla tavattu joten heh? Mut niiku tavallaan kosk aattelin silloin et kosk eunkwang on se josta actually tulee jotain niin miks tuhlaan rakkautta tõnuun josta sitten ilmeisesti ei tule mitään. Pistää miettimään ja siis äsken sain taas random kohtauksen ku olin vaa sillee ei luoja ei tollast voi tapahtua. Ja tottahan se on, ei tollasta VOI tapahtuu mut tapahtui kuitenkin?????? Mitä on tekeillä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja