Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133974" data-attributes="member: 34"><p>Ei stna mä vaan sanon..... On tää koko eunkwang case niin creepy :-------D mut mä siis ihan todella rakastan sitä vähän liikaa... Oispa taas se 2020 vuoden välinpitämättömyys..... Ja 2021...... Ja silloin varmaan enää vielä vähemmän muistelin koko asiaa joten......... Jep....... Ja 2022 alku vielä jopa.... Oli välinpitämättömyyttä kwangii kohtaan.... Kun en edes vieläkään tienny kuka se on............ Vasta heinäkuussa alkoi tapahtua hmm. Mutta sekin on hassua kun silloin kesäkuussa ja maaliskuussa at least i stumbled upon those couple of vids where he was enkä sillonkaa tienny et kysees on sama ihminen lmao jos oisin tienny aaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Koska ei siin vissii lukenu sen nimee missää ja vaik oiski lukenu en ois muistanu koska en muistanu kunnolla heinäkuussakaan paitsi jotain ihan pientä. Muistin silloin kai paremmin sen btob ennustuksen mutta en niin hyvin sitä eunkwang casee 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 hahhah mutta jos se on käynyt jo toteen niin eiköhän se käy kokonaan vielä 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 i'm just predicting stuff.............. Eikä unohdeta niitä paria muuta asiaa myös..... Jotka kävi toteen, hehe. I mean se oli meaningless ja semmonen aika pieni jutska minkä tiesin etukäteen arsban suhteen mut kummiski seki kävi toteen joten :] hehehehehe. I'm just so good at this 🙄 mutta nää tulee niin randomilla et en mitenkään vois tehdä tätä sillä tavalla työkseni ku jotkut tekee. No way. Eikä näitä ees niin montaa kertaa oo tapahtunu mut jotain silti.</p><p></p><p>Like god damn it it's funny when you know stuff</p><p></p><p>Ja sit pääset sanoo "mitäs mä sanoin" 🙃🙃 asfgjffkkffkfkfl</p><p></p><p></p><p>Mutta että eunkwang..</p><p></p><p>Ei sit sen randomimpaa voinu olla nimittäin loogisesti ajateltuna ei kyllä ihan todennäköiseltä näytä eikä näyttäny sillonkaan, vaan tiesinpä silti. Tai ainakin lähes satavarma kai silloin olin siitä joten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133974, member: 34"] Ei stna mä vaan sanon..... On tää koko eunkwang case niin creepy :-------D mut mä siis ihan todella rakastan sitä vähän liikaa... Oispa taas se 2020 vuoden välinpitämättömyys..... Ja 2021...... Ja silloin varmaan enää vielä vähemmän muistelin koko asiaa joten......... Jep....... Ja 2022 alku vielä jopa.... Oli välinpitämättömyyttä kwangii kohtaan.... Kun en edes vieläkään tienny kuka se on............ Vasta heinäkuussa alkoi tapahtua hmm. Mutta sekin on hassua kun silloin kesäkuussa ja maaliskuussa at least i stumbled upon those couple of vids where he was enkä sillonkaa tienny et kysees on sama ihminen lmao jos oisin tienny aaaaaaaaaaaaaaa Koska ei siin vissii lukenu sen nimee missää ja vaik oiski lukenu en ois muistanu koska en muistanu kunnolla heinäkuussakaan paitsi jotain ihan pientä. Muistin silloin kai paremmin sen btob ennustuksen mutta en niin hyvin sitä eunkwang casee 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 hahhah mutta jos se on käynyt jo toteen niin eiköhän se käy kokonaan vielä 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 i'm just predicting stuff.............. Eikä unohdeta niitä paria muuta asiaa myös..... Jotka kävi toteen, hehe. I mean se oli meaningless ja semmonen aika pieni jutska minkä tiesin etukäteen arsban suhteen mut kummiski seki kävi toteen joten :] hehehehehe. I'm just so good at this 🙄 mutta nää tulee niin randomilla et en mitenkään vois tehdä tätä sillä tavalla työkseni ku jotkut tekee. No way. Eikä näitä ees niin montaa kertaa oo tapahtunu mut jotain silti. Like god damn it it's funny when you know stuff Ja sit pääset sanoo "mitäs mä sanoin" 🙃🙃 asfgjffkkffkfkfl Mutta että eunkwang.. Ei sit sen randomimpaa voinu olla nimittäin loogisesti ajateltuna ei kyllä ihan todennäköiseltä näytä eikä näyttäny sillonkaan, vaan tiesinpä silti. Tai ainakin lähes satavarma kai silloin olin siitä joten. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja