Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134182" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä hittoo okei näin unta dubusta. Ja niinku se sai mut ajattelee yhtä asiaa liittyen bisseyteen.</p><p></p><p>Kun siis mullahan oli ainakin yksi tyttö ja yksi poika ihastuksina lapsena. Ja siis jopa puhuin siitä tytöstä (ja siit pojastakin) kavereiden kanssa ja myönsin jotenki tyyliin että "haluun olla lesbo sen kaa" mikä siis varmaan tarkoitti sitä juuri että tykkään siitä :D joten oon siis ollu ihan tietoinen kaikesta lapsena jo? Ainakin jotenkuten.</p><p></p><p>Mutta minkä takia SILTI joskus 16-vuotiaana kun tapahtui rakastuminen m:ään niin olin jotenkin pienessä (tai ehkä isommassakin) shokissa. Ei ois pitäny olla MIKÄÄN yllätys. Mut ehkä olin sit vaa jollai tasol aivopesty siihen et oon mäkin varmaan OIKEESTI silti hetero niinku kaikki on. Mut sitte ku aloin tykkää m:st jotenki niiiin paljon niin sitte kai tajusin enemmän sen et ei vittu en voi olla hetero. Ja sanopa se et miten näin edes voi tapahtua. Onks tää sitä että muut suuntautumiset on tasavertasia heterouden kanssa? Ei. Ei selvästi ainakaan mun aikana oo ollu yhteiskunnassa mitenkään tasavertasessa asemassa. Muuten tollasta shokkia tuskin ois koskaan tapahtunukaan ollenkaan. Se ois todennäköisesti ollu paljon pienempi asia tai jtn. Ja kun ihastuin aina poikiin niin mikään siinä ei ikinä ollu järkyttävää, koska tiesin jo lapsesta että se on normaalia. Ja sanotaan näin että kyllä lapsenakin se tyttö tavallaan oli sellanen case että mä kuitenkin jo silloin tiesin ettei se oo ihan normaalia tai tavanomaista. Etenkin kun mun kaveri suhtautui hieman silleen "hyi" tyyppisesti siihen. Ja koska mun veli myös suhtautui tyttöjen väliseen rakkauteen silleen "likasta" jne. Joten olihan se jo lapsena pieni shokki mutta vielä enemmän kai olin shokissa sillon 16-vuotiaana kun kai mä sit jotenkin tajusin ettei se ehkä ollukaa "ohimenevä vaihe" tai jtn.</p><p></p><p>Siis oon vielki nii hämmentyny?????? Siis miten toi ei voi olla normaali asia? Ois mullakin varmaa vähä helpompaa ollu jos eri suuntautumiset ois ollu tasavertasempia mut ei. Ei oo ihme että vieläkin oon silleen "en ees oo bi en ees oo bi". Vaikka aivan selvästi oon bi ollu ihan lapsesta saakka, ainakin noin teknisesti ottaen sehän on ihan selvä asia. Mutta koska se identiteetti on muodostunut mulle noin hämmentävästi niin en enää tiedä mikskä tuntis ittensä oon vaa iha sekasin kaikesta.</p><p></p><p>Joo en tiiä. Oon vaa vieläkin aina epävarma siitä et voinko ees sanoo itteeni biks mutta ainakin teknisesti ottaen oon täysin se definition of bi. Siis halusin tai en. Niin se mä näköjään oon ollu lapsesta saakka. En vieläkään kai haluu sitä mutta ei voi mitään.</p><p></p><p>Kaikenlaista se saakin muistelee ku näkee unta dubusta :D aws se oli kyl riipaseva uni, tyylii muistaakseni siin oli sellai et halusin halaa sitä jotenkin niin paljon et jopa hetken aikaa olin kwangist silleen NAH he's not as cute as dubu. I mean sanomattakin selvää että.. THAT'S A LIE :D mut siis :Dd oli siin unes kyl myös kwang ja siinki oli jotai cute asf moments i guess mut en muista kunnol kaikkee ny. Muistaakseni myös saatoin puhuu minhyukin kaa jotai siin? huuh idk. But yes i think i was craving for kwang and dahyun so.. 😭 fucking dreams.............</p><p></p><p></p><p>AH IDK LEAVE ME ALONE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134182, member: 34"] Siis mitä hittoo okei näin unta dubusta. Ja niinku se sai mut ajattelee yhtä asiaa liittyen bisseyteen. Kun siis mullahan oli ainakin yksi tyttö ja yksi poika ihastuksina lapsena. Ja siis jopa puhuin siitä tytöstä (ja siit pojastakin) kavereiden kanssa ja myönsin jotenki tyyliin että "haluun olla lesbo sen kaa" mikä siis varmaan tarkoitti sitä juuri että tykkään siitä :D joten oon siis ollu ihan tietoinen kaikesta lapsena jo? Ainakin jotenkuten. Mutta minkä takia SILTI joskus 16-vuotiaana kun tapahtui rakastuminen m:ään niin olin jotenkin pienessä (tai ehkä isommassakin) shokissa. Ei ois pitäny olla MIKÄÄN yllätys. Mut ehkä olin sit vaa jollai tasol aivopesty siihen et oon mäkin varmaan OIKEESTI silti hetero niinku kaikki on. Mut sitte ku aloin tykkää m:st jotenki niiiin paljon niin sitte kai tajusin enemmän sen et ei vittu en voi olla hetero. Ja sanopa se et miten näin edes voi tapahtua. Onks tää sitä että muut suuntautumiset on tasavertasia heterouden kanssa? Ei. Ei selvästi ainakaan mun aikana oo ollu yhteiskunnassa mitenkään tasavertasessa asemassa. Muuten tollasta shokkia tuskin ois koskaan tapahtunukaan ollenkaan. Se ois todennäköisesti ollu paljon pienempi asia tai jtn. Ja kun ihastuin aina poikiin niin mikään siinä ei ikinä ollu järkyttävää, koska tiesin jo lapsesta että se on normaalia. Ja sanotaan näin että kyllä lapsenakin se tyttö tavallaan oli sellanen case että mä kuitenkin jo silloin tiesin ettei se oo ihan normaalia tai tavanomaista. Etenkin kun mun kaveri suhtautui hieman silleen "hyi" tyyppisesti siihen. Ja koska mun veli myös suhtautui tyttöjen väliseen rakkauteen silleen "likasta" jne. Joten olihan se jo lapsena pieni shokki mutta vielä enemmän kai olin shokissa sillon 16-vuotiaana kun kai mä sit jotenkin tajusin ettei se ehkä ollukaa "ohimenevä vaihe" tai jtn. Siis oon vielki nii hämmentyny?????? Siis miten toi ei voi olla normaali asia? Ois mullakin varmaa vähä helpompaa ollu jos eri suuntautumiset ois ollu tasavertasempia mut ei. Ei oo ihme että vieläkin oon silleen "en ees oo bi en ees oo bi". Vaikka aivan selvästi oon bi ollu ihan lapsesta saakka, ainakin noin teknisesti ottaen sehän on ihan selvä asia. Mutta koska se identiteetti on muodostunut mulle noin hämmentävästi niin en enää tiedä mikskä tuntis ittensä oon vaa iha sekasin kaikesta. Joo en tiiä. Oon vaa vieläkin aina epävarma siitä et voinko ees sanoo itteeni biks mutta ainakin teknisesti ottaen oon täysin se definition of bi. Siis halusin tai en. Niin se mä näköjään oon ollu lapsesta saakka. En vieläkään kai haluu sitä mutta ei voi mitään. Kaikenlaista se saakin muistelee ku näkee unta dubusta :D aws se oli kyl riipaseva uni, tyylii muistaakseni siin oli sellai et halusin halaa sitä jotenkin niin paljon et jopa hetken aikaa olin kwangist silleen NAH he's not as cute as dubu. I mean sanomattakin selvää että.. THAT'S A LIE :D mut siis :Dd oli siin unes kyl myös kwang ja siinki oli jotai cute asf moments i guess mut en muista kunnol kaikkee ny. Muistaakseni myös saatoin puhuu minhyukin kaa jotai siin? huuh idk. But yes i think i was craving for kwang and dahyun so.. 😭 fucking dreams............. AH IDK LEAVE ME ALONE [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja