Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134189" data-attributes="member: 34"><p>MUUTEN sekin että miks aina yhdistän siis BISEKSUAALISUUDEN jotenkin mun omaan maskuliinisuuteeni silleen yh en oo tarpeeks femme yh oon ällöttävä oon liian masc ja oon biseksuaali joten ÄLLÖTTÄVÄÄ and probably every girl ever is like "ew don't look at me ewwwwww you're disgusting" niinku ok...... Meanwhile oon nähny esim tiktokissa niiiiin femmejä bisse muijia et en ymmärrä miten se maskuliinisuus muka liittyy siihen ku iha yhtä hyvin mä voisin olla sellanen femme mutta kun en oo. Voihan lesbotkin olla aivan vitun femmejä joten ei sekään tee kenestäkään maskuliinista. Mut en tiiä. I'm anxious. Tai ehkä kokisin oloni sitten paremmaksi jos olisin femmempi, vaikka olisinki bi silti edelleen. Mutta kun en oo. Siis kyllähän mä käytän välillä aika useinki esim hameit mekkoi yms mut aattelen vaa jotenki et ne ei tee must super femmen näköistä silti, eikä sekään vaikka meikkaisin vielä lisäks. Mus on vaa jtn sellasel taval maskuliinista etten pysty saada itsestäni sen näköistä mitä jotkut saa :)) vaikka tekisin mitä tahansa. Eikä se johdu kai edes ylipainosta, koska esim Mary Lambert on mun mielestä paljon mua femmempi vaikka se onki myös mua isompi. Joten en tiedä miks oon tämmönen. En kai sit vaa saa itestäni femmempää. Tai sellasta niinku "tarpeeks" femmee että kelpaisin. Ei kai tässä sitten muuta voi sanoa kuin että thanks society. Ku ei mun oikeesti tarvis ollakaan, mut enpä mä oloani tunne hyväks ku koen aina et oon disgusting joten. Haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134189, member: 34"] MUUTEN sekin että miks aina yhdistän siis BISEKSUAALISUUDEN jotenkin mun omaan maskuliinisuuteeni silleen yh en oo tarpeeks femme yh oon ällöttävä oon liian masc ja oon biseksuaali joten ÄLLÖTTÄVÄÄ and probably every girl ever is like "ew don't look at me ewwwwww you're disgusting" niinku ok...... Meanwhile oon nähny esim tiktokissa niiiiin femmejä bisse muijia et en ymmärrä miten se maskuliinisuus muka liittyy siihen ku iha yhtä hyvin mä voisin olla sellanen femme mutta kun en oo. Voihan lesbotkin olla aivan vitun femmejä joten ei sekään tee kenestäkään maskuliinista. Mut en tiiä. I'm anxious. Tai ehkä kokisin oloni sitten paremmaksi jos olisin femmempi, vaikka olisinki bi silti edelleen. Mutta kun en oo. Siis kyllähän mä käytän välillä aika useinki esim hameit mekkoi yms mut aattelen vaa jotenki et ne ei tee must super femmen näköistä silti, eikä sekään vaikka meikkaisin vielä lisäks. Mus on vaa jtn sellasel taval maskuliinista etten pysty saada itsestäni sen näköistä mitä jotkut saa :)) vaikka tekisin mitä tahansa. Eikä se johdu kai edes ylipainosta, koska esim Mary Lambert on mun mielestä paljon mua femmempi vaikka se onki myös mua isompi. Joten en tiedä miks oon tämmönen. En kai sit vaa saa itestäni femmempää. Tai sellasta niinku "tarpeeks" femmee että kelpaisin. Ei kai tässä sitten muuta voi sanoa kuin että thanks society. Ku ei mun oikeesti tarvis ollakaan, mut enpä mä oloani tunne hyväks ku koen aina et oon disgusting joten. Haha. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja