Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134258" data-attributes="member: 34"><p>:DDDDDDDD oon TÄYSIN varma siitä että tää ei mitään vitun sattumaa ole.</p><p></p><p></p><p>Mutta. This part idk, i may be reaching too far but i'm gon say it anyway:</p><p>Hauskaa oli myös se kun joskus ENNEN mun mielestä kun tota juttua oli ees tapahtunu, ja se saattoi olla ennen kun edes olin siellä kuntouttavas, mut kävin siel samas paikas siis aiemmin muusta syystä, ennen ku aloin käymää kuntouttavas. Niin oisko se ollu silloin, niin muistan ku seisoin siin aulas ja olin sillee vittu mul tulee täst paikast erikoinen viba ihan ku tääl ois tapahtunut jotain tosi merkittävää mulle. Well, ei siinä vaiheessa vissiin ollut vielä mutta sit myöhemmin kyllä. Niin jotenkin mietin että lol aistinko sen asian jo etukäteen kans vai mitä helvettiä se sitten oli. Tosin täst en mee vannoo ollenkaa et se on saattanu olla jotai muutaki tai ehkä vaa pidin sen paikan vibasta mut kummiski tuli sellane hassu fiilis kinda. Mut joo :D en tiiä siit.</p><p></p><p></p><p>Mut se mitä kwangien suhteen on tapahtunut niin siitä voisin vaikka lyödä isoja summia vetoa että ei mitään vitun sattumaa ollut.... Täs on jtn. Agh. Why do i always get these kinda vibes, fucking esp.............. Rlly how can i have esp experiences i-</p><p></p><p></p><p>hELP</p><p></p><p>And even TWO cases at the same moment basically i mean one case but like basically two and i didn't KNOW it was one case so i was like okay here we have this btob thing and here we have this seo eunkwang thing whoever that man even is. Joten ykski on jo liikaa mut entäs tavallaan niinku kaks tollast asiaa and i swear it will all come true because well i was right at least partially so i gotta be right about all of that i swear. Idk how but i'm pretty sure.</p><p></p><p>God DAMN IT.</p><p></p><p>This makes me go crazy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134258, member: 34"] :DDDDDDDD oon TÄYSIN varma siitä että tää ei mitään vitun sattumaa ole. Mutta. This part idk, i may be reaching too far but i'm gon say it anyway: Hauskaa oli myös se kun joskus ENNEN mun mielestä kun tota juttua oli ees tapahtunu, ja se saattoi olla ennen kun edes olin siellä kuntouttavas, mut kävin siel samas paikas siis aiemmin muusta syystä, ennen ku aloin käymää kuntouttavas. Niin oisko se ollu silloin, niin muistan ku seisoin siin aulas ja olin sillee vittu mul tulee täst paikast erikoinen viba ihan ku tääl ois tapahtunut jotain tosi merkittävää mulle. Well, ei siinä vaiheessa vissiin ollut vielä mutta sit myöhemmin kyllä. Niin jotenkin mietin että lol aistinko sen asian jo etukäteen kans vai mitä helvettiä se sitten oli. Tosin täst en mee vannoo ollenkaa et se on saattanu olla jotai muutaki tai ehkä vaa pidin sen paikan vibasta mut kummiski tuli sellane hassu fiilis kinda. Mut joo :D en tiiä siit. Mut se mitä kwangien suhteen on tapahtunut niin siitä voisin vaikka lyödä isoja summia vetoa että ei mitään vitun sattumaa ollut.... Täs on jtn. Agh. Why do i always get these kinda vibes, fucking esp.............. Rlly how can i have esp experiences i- hELP And even TWO cases at the same moment basically i mean one case but like basically two and i didn't KNOW it was one case so i was like okay here we have this btob thing and here we have this seo eunkwang thing whoever that man even is. Joten ykski on jo liikaa mut entäs tavallaan niinku kaks tollast asiaa and i swear it will all come true because well i was right at least partially so i gotta be right about all of that i swear. Idk how but i'm pretty sure. God DAMN IT. This makes me go crazy. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja