Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134390" data-attributes="member: 34"><p>AAH D: OIKEEST </p><p></p><p>i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body </p><p></p><p>I hate hate hate hate hate hate hate hate hate it</p><p></p><p>Ja VAIKKA laihduttaisin (jota en edes halua tehdä tho) niin tuskin se ainakaan ihan hirveest vaikuttais mun tissien ja perseen yms kokoon joten okei sit oisin vähän laihempi mut edelleen i would have these fucking ugly tits and ugly ass etc etc i FUCKING HATE every fucking inch of my body thanks bye.</p><p></p><p>Really mä HALUUN VAAN OLLA LAUTA siis mä EN HALUA näitä muotoja itken kohta en enää kestä</p><p></p><p>En tiedä MIKS mua ahdistaa niin helvetisti mun keho. En ymmärrä. Johtuukse ahdistelusta vai vaan jostai en vittu tiiä enää huoh.</p><p></p><p>Jostai syystä vaa haluun olla lauta. EN HALUU TISSEJÄ en haluu persettä en haluu mitään muotoja KUOLEN :D: ällöttää ahistaa vittu 😭 ku rupesin nyt tarkemmin miettii nii voikse jopa johtuu siitä ku jos sul on isommat tissit (ei nää ny mitkää super super isot oo mut kummiski) ni sit niit seksualisoidaa nii paljo ja jotenki en tiiä i'm just uncomfortable like soooo fucking uncomfortable</p><p></p><p>Siis en tiiä mistä tää johtuu mut ahdistaa ihan helvetin paljon.</p><p></p><p>Niiku oikeesti en kestä näyttää tältä.</p><p></p><p>Idk.</p><p></p><p>Mikä mun pääs on nyt taas hätänä en tiiä.</p><p></p><p></p><p>AAAAAAAAAAAAAA.</p><p></p><p>Emmä tajuu vittu enää yhtään.</p><p></p><p>Siis katoin vaa jtn tiktokkii tai jtn mis oli joku nainen ja se just puhu siit et kuinka muodot on ok ja silki oli siis ehk vähän isommat tissit, ehkä isommat viel ku mul jne jne jne ja sit en tiiä se oli sillee confident ja kaikkee mut mä aloin melkee itkee koska se osu just niin pahasti mun insecurities nii sit vaa aloin olla taas sillee i hate my body i hate my body i hate my body</p><p></p><p>Siis oikeesti mua ällöttää muutenki ku haluisin jotenki vaa olla sellanen muodoton ja pieni. En haluu olla tämmönen vitu disgusting. Mus ei oo mitään kaunista oikeesti. Aaaaa 😩</p><p></p><p>Huohhhhhh itken kohtaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En ymmärrä miks nään isot tissit tai no siis lähinnä omani vaan, rumana. Vittuu. Fucking hell i'm not sexy at all like i'm the most unsexy girl ever.</p><p></p><p></p><p>LMAO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134390, member: 34"] AAH D: OIKEEST i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body I hate hate hate hate hate hate hate hate hate it Ja VAIKKA laihduttaisin (jota en edes halua tehdä tho) niin tuskin se ainakaan ihan hirveest vaikuttais mun tissien ja perseen yms kokoon joten okei sit oisin vähän laihempi mut edelleen i would have these fucking ugly tits and ugly ass etc etc i FUCKING HATE every fucking inch of my body thanks bye. Really mä HALUUN VAAN OLLA LAUTA siis mä EN HALUA näitä muotoja itken kohta en enää kestä En tiedä MIKS mua ahdistaa niin helvetisti mun keho. En ymmärrä. Johtuukse ahdistelusta vai vaan jostai en vittu tiiä enää huoh. Jostai syystä vaa haluun olla lauta. EN HALUU TISSEJÄ en haluu persettä en haluu mitään muotoja KUOLEN :D: ällöttää ahistaa vittu 😭 ku rupesin nyt tarkemmin miettii nii voikse jopa johtuu siitä ku jos sul on isommat tissit (ei nää ny mitkää super super isot oo mut kummiski) ni sit niit seksualisoidaa nii paljo ja jotenki en tiiä i'm just uncomfortable like soooo fucking uncomfortable Siis en tiiä mistä tää johtuu mut ahdistaa ihan helvetin paljon. Niiku oikeesti en kestä näyttää tältä. Idk. Mikä mun pääs on nyt taas hätänä en tiiä. AAAAAAAAAAAAAA. Emmä tajuu vittu enää yhtään. Siis katoin vaa jtn tiktokkii tai jtn mis oli joku nainen ja se just puhu siit et kuinka muodot on ok ja silki oli siis ehk vähän isommat tissit, ehkä isommat viel ku mul jne jne jne ja sit en tiiä se oli sillee confident ja kaikkee mut mä aloin melkee itkee koska se osu just niin pahasti mun insecurities nii sit vaa aloin olla taas sillee i hate my body i hate my body i hate my body Siis oikeesti mua ällöttää muutenki ku haluisin jotenki vaa olla sellanen muodoton ja pieni. En haluu olla tämmönen vitu disgusting. Mus ei oo mitään kaunista oikeesti. Aaaaa 😩 Huohhhhhh itken kohtaaaaaaaaaaaaaa En ymmärrä miks nään isot tissit tai no siis lähinnä omani vaan, rumana. Vittuu. Fucking hell i'm not sexy at all like i'm the most unsexy girl ever. LMAO [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja