Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 134503" data-attributes="member: 34"><p>[ISPOILER]oon saanu ny kaks aivan vitun outoo orgasmii peräkkäisin päivin ja en tiiä oonks aiemmin saanu tollasii koskaa? Siis en osaa ees kuvailla mut joo.</p><p></p><p></p><p>Vähän niin kuin:</p><p>Normaali orgasmi: ohhhhh 😩.. okay i came</p><p>Noi: it's like it grips your pussy somehow and then like it lasts and lasts like longer than usual and then you can do nothing and it's just SCARY AF</p><p></p><p>niiku en tiiä its scary</p><p></p><p>Also a bit painful???</p><p></p><p>so im scared</p><p></p><p>Mut mietin voiks sil olla tekemistä ku mul alkaa todnäk menkat iha just ja muutenki on jo joitai päivii sattunu pilluun nimenomaan siis sillee niinku menkat yleensä aiheuttaa sitä... Ainakin mulle siis... Niinku sellast ihme kipuu. Jepjep. Yeah okay 💀</p><p></p><p>Sillee jos sattuu muutenki ni kai se orgasmiki voi sit sattua tollee vähän ehk samaltaval ku muulloinki.</p><p></p><p>En tiiä onko normaalia mut 💀 skull emoji</p><p></p><p>Oh okay, i feel so guilty</p><p></p><p>I aint ever gonna be able to meet eunkwang and look him in The eyes lmao, after all of this ...... XD</p><p></p><p>[/ISPOILER]</p><p>Pffft no</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 134503, member: 34"] [ISPOILER]oon saanu ny kaks aivan vitun outoo orgasmii peräkkäisin päivin ja en tiiä oonks aiemmin saanu tollasii koskaa? Siis en osaa ees kuvailla mut joo. Vähän niin kuin: Normaali orgasmi: ohhhhh 😩.. okay i came Noi: it's like it grips your pussy somehow and then like it lasts and lasts like longer than usual and then you can do nothing and it's just SCARY AF niiku en tiiä its scary Also a bit painful??? so im scared Mut mietin voiks sil olla tekemistä ku mul alkaa todnäk menkat iha just ja muutenki on jo joitai päivii sattunu pilluun nimenomaan siis sillee niinku menkat yleensä aiheuttaa sitä... Ainakin mulle siis... Niinku sellast ihme kipuu. Jepjep. Yeah okay 💀 Sillee jos sattuu muutenki ni kai se orgasmiki voi sit sattua tollee vähän ehk samaltaval ku muulloinki. En tiiä onko normaalia mut 💀 skull emoji Oh okay, i feel so guilty I aint ever gonna be able to meet eunkwang and look him in The eyes lmao, after all of this ...... XD [/ISPOILER] Pffft no [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja